Dank jequote:
En dan kom je hier ff de boel doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef Xilantof het volgende:
zow, heb je gestreken...
nog stofzuigen, opruimen en dweilen![]()
Low light conditions zijn gewoon erg moeilijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank jeWas nog best moeilijk binnen
Aan het model lag het niet
Maar het kan gewoon zo mooi zijn als het wordt zoals je het in je hoofd hebt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Low light conditions zijn gewoon erg moeilijkIk heb er ook nog geen goede modus voor gevonden hoor...
Dat zekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar het kan gewoon zo mooi zijn als het wordt zoals je het in je hoofd hebt...
Idd, bij mij is het al helemaal raak, een dikke storm uit het NW bij temps van 5 graden, oeeequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hihi ...ik krijg altijd de kriebels als ik weersites bekijk en dan zie dat er drukdaling is en dan ff lekker snel naar lager dan 1000hPa. Betekend slecht weer, maar krijg je mooie luchten vanStrak blauw is wel leuk weer om buiten te zijn, maar ook zo saai
![]()
phoequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan kom je hier ff de boel doen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben sowieso niet zo'n vogelaar eigenlijk
Morgen vooral in het noorden en westen kans op wat buien maar ook de zon zal daar te zien zijn. In het binnenland is er kans op een bui maar ook de zon zal er regelmatig door komen, in het zuiden blijft het mogelijk bewolkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef pea4fun het volgende:
Nou ja, misschien is het morgen mooi weer en kan ik foto's maken van de rest van het gevogeltetotnogtoe kwamen er mussen, koolmeesjes, merels, spreeuwen, 1 roodborstje dus en duiven
die hoeven van mij dus niet op af.
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het landquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen vooral in het noorden en westen kans op wat buien maar ook de zon zal daar te zien zijn. In het binnenland is er kans op een bui maar ook de zon zal er regelmatig door komen, in het zuiden blijft het mogelijk bewolkt.
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje inquote:
Ook maar eens een dagje niet hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het land
In dat roodborstje?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje in
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zat er net 1 heel dichtbij...ik zat er met camera...mooi in beeld, ik wil afdrukken...doet ie het niet...ik denk wat is er nu, stom ding....zit er geen kaartje in
Je mag nog blij zijn dat je het droog houdquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hee...ik zit in het zuiden...het hoort hier mooier te zijn dan in de rest van het land
Ik denk dat ik maar binnen wat ga experimenteren met licht enzo dan...ik hou niet van koud en grijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat je het droog houd
Nah mocht de voorspellingen waar zijn dat we deze winter veel sneeuw gaan krijgen dan denk ik toch dat jij erop uit gaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar binnen wat ga experimenteren met licht enzo dan...ik hou niet van koud en grijs
ja heel eventjes...met een warme auto naar een leuke lokatie, vlug een paar keer klik doen en dan weer snel de warme auto inquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah mocht de voorspellingen waar zijn dat we deze winter veel sneeuw gaan krijgen dan denk ik toch dat jij erop uit gaat
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja heel eventjes...met een warme auto naar een leuke lokatie, vlug een paar keer klik doen en dan weer snel de warme auto in
Wel als je het net op tijd ziet, gauw 6 foto's denkt te maken, doorschiet tot de zon weg is, en bij de PC erachter komt dat er geen kaartje in zit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef pea4fun het volgende:
@fles, zonsondergangen zijn toch niet zo snel weg dat je er niet ff je kaartje in kan proppen?
en een beetje sneeuw dit jaar zou toch ook wel leuk zijn denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb begin maart nog wat mooie foto's in de sneeuw gemaakt in Volendam
Ver weg? das minder dan een maandquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, vooral in Dec kan het wel eens goed los gaan!
Maar het is nog ver weg![]()
Grooste kansen schat ik toch vanaf 10/15 dec
ja johquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens kijken hoe het volgende week in Polen is
Klopt maar in die tussentijd kan er van alles gebeuren, het weer veranderd sneller dan de dagenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ver weg? das minder dan een maand
dus das al vrij vlot
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt maar in die tussentijd kan er van alles gebeuren, het weer veranderd sneller dan de dagen![]()
![]()
![]()
Ik kan er ook niet veel aan veranderen, ik kan het wel voorspellenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hahaja das waar.
En ik "reken me niet rijk" ofzo aan het weer
Ik kan er toch weinig aan veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |