Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Rob fan, maar bij mij heeft hij vorige week toch wel een hoop goed gemaakt. Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk heeft hij toch gewonnen van Menno, zowel op BB front als op het sportieve vlak. Ik had diepe bewondering voor zijn doorzettingsvermogen tijdens die 50000 Euro opdracht in de live uitzending. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat voor veel mensen op dit forum toch ook wel een beetje een goedmakertje was...blijkbaar is het leuker om de pik op iemand te hebben....Ook prima trouwens, uiteindelijk moet er toch altijd iemand het pispaaltje zijn. Duurt alleen wel erg lang met Rob. (zijn pispaaltje is blijkbaar wat langer, misschien ter compensatie voor het gemis van zijn been...)
AMEN!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd.
mwoaah....nauwelijks...quote:Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer... even vraagje... is er nog wat boeiends gebeurd?
quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
Roel's houding tijdens de weekopdrachten begint me sowieso de keel uit te hangen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:14 schreef Karinnn het volgende:
roel ligt alweer (of nogsteeds) te slapen he...
die heeft echt weinig gedaan deze opdracht
mochtenze hem halen dan volgende week maar helemaal geen bier voor hem hahha
niet dat ie zo goed zingt ofsow maar vind dat ie wel iets meer had kunnen doen!
Die tussenstanden slaat nergens op, daarna gaat het er niet meer om wie het publiek het minst leuk vindt, maar voor wie het meest gebeld wordt. En das m.i. zo willekeurig als wat.quote:Op maandag 14 november 2005 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je zo redeneert had Roel deze aflevering moeten gaan. Dat Rob weg zou moeten was gebaseerd op een eindstand zonder tussenstanden (op zich in mijn ogen de allereerlijkste manier van stemmen, maar goed...) Als bij die uitzending ook tussenstanden waren geweest dan betwijfel ik of Rob had moeten vertrekken...
Bij dit soort karaokegedoe hebben ze altijd tenenkrommend slechte clips (als er een clipje bij zit).quote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
Leroyquote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
aha een close up vh scherm dusquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij dit soort karaokegedoe hebben ze altijd tenenkrommend slechte clips (als er een clipje bij zit).
Hej!quote:Op maandag 14 november 2005 17:20 schreef MissHobje het volgende:
Pff.. heb vanacht te lang gekeken.. zodat ik net uur terug pas streams aan had![]()
gelukkig nog maar 3/4 uur toch ?
Helemaal mee eens, maar alles voor het geld hequote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Utwodublin het volgende:
Die tussenstanden slaat nergens op, daarna gaat het er niet meer om wie het publiek het minst leuk vindt, maar voor wie het meest gebeld wordt. En das m.i. zo willekeurig als wat.
Precies!quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Roel's houding tijdens de weekopdrachten begint me sowieso de keel uit te hangen.
Altijd maar die smoes dat de opdrachten niet de halen zijn (bij de meeste), want als deze heer en meester het niet kan, dan is het gewoon niet haalbaar.
Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken voor het zo weinig meedoen aan deze opdracht.
En straks wel zeiken als meneer vindt dat er te weinig bier voor hem besteld is, want ja, het is natuurlijk wel stoer, bier zuipen de hele dag.
It's a heartache van de vrouwelijke Rod kan dan ookquote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
Nu kunnen ze Rod Stweard ook wel doen met "I'am sailing" de stemmen zijn toch al schor.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido? Nathalie
Ik had met de meeste mensen niet op kunnen schieten in dat huisquote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef kissa het volgende:
Als ik in het huis zou zitten (moet er niet aan denken) dan zou ik vanaf de eerste dag slaande ruzie met R*b gehad hebben.
In real life zou ik met een zeer grote boog om hem heenlopen.
En ik reken hem niet af op zijn been. Daar kan hij niets aan doen...
Dido???quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.quote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar alles voor het geld he
Zonder die tussenstanden weet ik zeker dat zowel Linda als Menno er nog inzaten![]()
Bonnie Tyler dus.quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
[..]
It's a heartache van de vrouwelijke Rod kan dan ook
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?
Weet het ook niet meer, maar tussenstanden worden altijd wel getoond, om mensen te stimuleren te bellen/ sms-sen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Utwodublin het volgende:
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.quote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies!
Als ik in het huis zou zitten (moet er niet aan denken) dan zou ik vanaf de eerste dag slaande ruzie met R*b gehad hebben.
In real life zou ik met een zeer grote boog om hem heenlopen.
En ik reken hem niet af op zijn been. Daar kan hij niets aan doen...
quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.
En volgens mij gaat de prijs voor degene die het minst gezongen heeft toch echt naar Roel.
Gert is blind?quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Isabeau het volgende:
demins, je moet er wel even bij vermelden dat je de foto bewerkt hebt, anders wordt Gert boos
get over it alreadyquote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef D.Rose het volgende:
ik heb de hele dag gewerkt, dus was benieuwd hoe het nu zou klinken
klinken degene die nu niet zingen ook zo rot?
Ik heb een groot deel van vandaag gemist, maar van wat ik wel gezien heb viel het me op dat Roel zo weinig heeft gezongen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieske, Nathalie en Ingrid het meest hebben gezongen.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.![]()
Ik ook niet hoor, maar R*b spant de kroon.quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had met de meeste mensen niet op kunnen schieten in dat huis
[Jerney K modus] Kánsloosquote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Hetgaat niet goed met Joost zijn stem
[afbeelding]
K heb alleen vandaag vanaf een uur of 9 gezien, dus...quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.
En volgens mij gaat de prijs voor degene die het minst gezongen heeft toch echt naar Roel.
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.![]()
Wie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar R*b spant de kroon.
Ralph was de uitzondering![]()
![]()
Chantal had al een rotte stem toen ze begonquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Chantal wel, de rest lijkt er redelijk door heen te fietsen van degene die nu niet zingen
Eigenlijk alle drie de mannen zingen weinig mee. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een groot deel van vandaag gemist, maar van wat ik wel gezien heb viel het me op dat Roel zo weinig heeft gezongen.
Heeft hij echt zo weinig gezongen?quote:
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekkenquote:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit gingquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
Word heel boeiend vanavond, het zal echt nog lang onrustig blijven in het huis!quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit ging
Ze zijn allemaal schor of hebben gekneusde stembanden... en het was nog lang stil in het BB-huis...quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
Ik gok dat ze heel kort nakletsen en gaan eten. Daarna naar bed.quote:Op maandag 14 november 2005 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
Word heel boeiend vanavond, het zal echt nog lang onrustig blijven in het huis!
Ik heb de hele dag gewerkt hoor schat, heb pas sinds een minuut of 20 de streams aanquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Ik lag me trouwens meer rot om jullie dan om hen , want ik geloof dat jullie er ECHT wel plezier in hebben om dit 24 uur te volgen .
Als ik mijn ogen sluit dan zie ik Scanman / Isabeau / Peter / Flügeltje en alle anderen al zitten achter de jurytafel en met bewondering alles aanhoren .![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok dat ze heel kort nakletsen en gaan eten. Daarna naar bed.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Als ik mijn ogen sluit dan zie ik Scanman / Isabeau / Peter / Flügeltje en alle anderen al zitten achter de jurytafel en met bewondering alles aanhoren .![]()
![]()
![]()
Ligt aan Versatel (als je die gebruikt) XS4ALL doet het nog behalve stream 1quote:Op maandag 14 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
Ha ha mijn streams stoppen er spontaan mee. Voor het eerst ben ik er blij om![]()
Ja, dat was mooiquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Deed gisteren eerst nèt of ik het leuk vond, omdat iedereen het niet leuk vondquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Ik lag me trouwens meer rot om jullie dan om hen , want ik geloof dat jullie er ECHT wel plezier in hebben om dit 24 uur te volgen .
![]()
![]()
Ik kan haast niet wachten, was een té ernstige aanslag op mijn trommelvliezen deze afgelopen 24 uurquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Nog eventjes!
Same here!quote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
k Zei donderdag ook al: de leukste mensen zitten nu in de studioquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wat ze zeggen he: GMTA
gutter minds think alike
same herequote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Chaosma het volgende:
Ik begrijp dus dat de opdracht in het begin al is fout gegaan, ben benieuwd naar de reactie als ze dat gaan horen.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:42 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
k Zei donderdag ook al: de leukste mensen zitten nu in de studio![]()
![]()
Krijgen ze donderdag te horen denk ik, en de opdracht zal ws. slagenquote:Op maandag 14 november 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
same here
ben ook benieuwd of ze dat nu al horen of pas donderdag
d'r is geen nummer 'we are the losers'quote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef Maurisico het volgende:
We are the champions... hoe moeten we dat nou uit leggen: als in "we are the champions... jippie we hebben het gehaald? of als in "no time for losers; DE STEM: sorry jullie zijn allemaal gezakt...graag zsm het huis verlaten...
OMG.... de opdracht is afgelopen... zingen ze nog door...![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? MOet ze vanaf nu 24 uur per dag voor hem zorgen?> Wat een onzinquote:Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef F4iTH het volgende:
Kijk Dido, die Chantal kan wel vals zijn maar dit doet ze dan wel ff voor Roel. Had jij eigenlijk moeten doen egocentrisch rotwijf.
Ja, vond We are the Champions meer toepasselijk als laatste nummer.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Vond dat vorige laatste nummer beter, maar ja
Volgens mij was dat Hummie herself?quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
Wat een nichtenstem heeft DE STEM....![]()
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingenquote:
Yo Magnum, je plaatje doet het niet!quote:Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef luciano het volgende:
Ziet er best wel grappig uit moet ook ik toegeven , helaas moest ik ook slapen en werken , jammer . Maar waar is " macho" garnalen_roeltje ..... weer op zijn nest zeker ?????
Ik lig al voor de deur.quote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jij kan dus ook niet wachten tot dit nummer op cd word uitgebracht??
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaalquote:
Zoals ik eerder al zei: [stem van wijlen Alfred Lagarde] : Nu in de winkel, alle 24 uur slecht deel I Mis het niet! "quote:
Ik ook, ik vind het ook best knap, zo lang doorzingenquote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingen
Dan zit ik naar dat hoofd te kijken en vraag ik me af hoe het toch kan dat die van die gekke bekken trekt, zit r neus er los op of zo?quote:
dat klopt niet, want hij was misluktquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaal
Roel heeft ook wel meegedaan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 17:52 schreef pullup het volgende:
Weekopdracht gehaald en eerlijk is eerlijk dit hebben ze gewoon netjes volgehouden en (op Roel na) allemaal met veel plezier gedaan .Roel zit alleen nu nog even te doen of hij er ook erg veel lol in had.
nee Jopie, das wel een passage in het liedje..WATC.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r is geen nummer 'we are the losers'
Nauwelijksquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Roel heeft ook wel meegedaan hoor![]()
Maar die had ook zowat de hele nacht geslapenquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Day het volgende:
Aah, arme Lies, d'r stem is bijna weg.
Dido daarentegen klinkt nog aardig fris.
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"quote:Op maandag 14 november 2005 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat op de site van Talpa dan dat de weekopdracht gehaald is??????
Ah shit, deel 2 al?quote:
Ingridquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Wie hoor ik huilen?
Nee, het slapen door dat kattengejank viel hem nog vies tegen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
Roel evalueert de weekopdracht : het was geen eitje
Klopt, XS4ALL en Garnier zijn nog wel goedquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef StephanL het volgende:
Mijn streams van Versatel doen het niet meer
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"
Lijkt me duidelijk, toch?
zeg gewoon dat ze met deel 2 beginnenquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Ik vermoed om menno. Serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
Waarom is Ingrid aan het huilen?
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Yep, ik ook. Ze is al emotioneel sinds hij weg is.quote:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Wat dacht je van Dido die van 02:30 tot een uur of 09:00 heeft liggen slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Was echt wel Hummie!quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef bunnyma het volgende:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.quote:
Schouder aanbiedt !quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.![]()
Thx! Ga even zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....
Indien je hulp nodig hebt moet je ff een gil geven
Weet je dat ik spontaan brandende tranen achter mijn oogkassen voel terwijl ik dat lees.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.![]()
Zie je... Nemo.... hussel die naam door elkaar en je hebt Menno....quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klonk echt wel als een mummiequote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
Stelletje emomutsen zijn we.quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik spontaan brandende tranen achter mijn oogkassen voel terwijl ik dat lees.
Ik ga maar snel boodschappen doen en eten klaarmaken![]()
daar staan Nathalie's voetafdrukken nog opquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, tenzij als cameramomentje daar zie ik haar nog wel voor aanquote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vermoed om menno. Serieus.
Bedankt, nu voel ik me echt beter.quote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar staan Nathalie's voetafdrukken nog op
Dat Riep Hummie zelf omquote:Op maandag 14 november 2005 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat op de site van Talpa dan dat de weekopdracht gehaald is??????
Ik heb hem gevonden, alt binaries nlquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Ga even zoeken.
Als ik dit QT-gebeuren niet opneem, heb ik een week een zeurende, zeikende vent ik huis.
Dan staat zijn "ik doe alles voor je en dan vraag ik 1 ding"- mantra aan.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Ga even zoeken.
Als ik dit QT-gebeuren niet opneem, heb ik een week een zeurende, zeikende vent ik huis.
Dan staat zijn "ik doe alles voor je en dan vraag ik 1 ding"- mantra aan.![]()
hoezo sneu? dat kreng had normaal tegen menno moeten doen toen hij nog gewoon rondliep daar! ik hoop echt dat hij even wat uitzendingen terugkijkt en hier hartelijk om lachtquote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ach das toch wel sneu
![]()
berouw komt altijd na de zonde
quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, alt binaries nl
Wil je dat ik hem voor je download en brand en naar je toestuur? Weet niet hoe jij thuis bent in downloaden van complete films van nieuwsgroepen (dus rarretjes en parretjes)
Hij staat er al 10 dagen op, dus je moet snel zijn als je geen payserver hebt
Anders kan je een gil geven op downloadcsialsjeblieftvoormij@het-kleintje.nl
Ow? En waarom dan volgens jou? Ik ben het absoluut niet met je eens.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
kijk je uit, Kleintje......quote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... geef me maar minpunten hoor!
Ik baal er zelf ook altijd van als ik dat programma mis, dus ik download het daar regelmatig.
Probeer alleen maar te helpen hoor!
Graag Kleintje. Ik heb niet zo heel veel ervaring met het downloaden van films!quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, alt binaries nl
Wil je dat ik hem voor je download en brand en naar je toestuur? Weet niet hoe jij thuis bent in downloaden van complete films van nieuwsgroepen (dus rarretjes en parretjes)
Hij staat er al 10 dagen op, dus je moet snel zijn als je geen payserver hebt
Anders kan je een gil geven op downloadcsialsjeblieftvoormij@het-kleintje.nl
kijk naar mijn PIquote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... geef me maar minpunten hoor!
Ik baal er zelf ook altijd van als ik dat programma mis, dus ik download het daar regelmatig.
Probeer alleen maar te helpen hoor!
Precies.quote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar staan Nathalie's voetafdrukken nog op
Daar vergeet ik altijd naar te kijkenquote:
Mail is al onderweg!quote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef Kleintje het volgende:
Oke Day, ik ga het proberen, ik hoop dat ie er nog compleet opstaat.
Mail me heel even zodat ik je mailadres heb, dan houden we contact
quote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
rob is uit op privé-zendtijd....
Eetsequote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef MissHobje het volgende:geweldig
Gekke vent is het ook![]()
Ben nu echt ff koken/eten en afkicken
quote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef sleepy1958 het volgende:
dan hebben we allebij gelijk. Joost vannacht behoorlijk aandeel en zelfde voor Roel
overdag. (streams gekeken vanaf 11.00). blijft over dat ze deze opdracht met veel
enthousiasme en inzit hebben gedaan. het klonk voor geen meter maar ze waren
de schaamte voorbij.
nee, hoorquote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef MissX het volgende:
als ze nu allemaal gaan slapen wordt het wel een saaie avond voor ons
Nee hoor.... Deel 2 van CSIquote:Op maandag 14 november 2005 18:26 schreef MissX het volgende:
als ze nu allemaal gaan slapen wordt het wel een saaie avond voor ons
Graag gedaanquote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef MissX het volgende:
[..]
oe goed dat je me eraan herinnert
ik ga echt lachen als ze niet mogen slapen van BB
quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef MissX het volgende:
[..]
ik ga echt lachen als ze niet mogen slapen van BB
Ze luistert naar mequote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
ja belachelijk om nu al in bed te kruipen
HUMMIEdoe er wat aan
En hummie doet er wat aanquote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
ja belachelijk om nu al in bed te kruipen
HUMMIEdoe er wat aan
Er komt nu denk ik een 50.000 euro opdracht.....quote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef MissX het volgende:
dit zou toch de super harde BB worden, dus niets slapen. Gelijk nieuwe weekopdracht erin, t/m donderdag moeten ze fietsen
Woew sexyquote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef regenworm het volgende:
Joost loopt met zijn blote reet door het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |