Wie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar R*b spant de kroon.
Ralph was de uitzondering![]()
![]()
Chantal had al een rotte stem toen ze begonquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Chantal wel, de rest lijkt er redelijk door heen te fietsen van degene die nu niet zingen
Eigenlijk alle drie de mannen zingen weinig mee. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een groot deel van vandaag gemist, maar van wat ik wel gezien heb viel het me op dat Roel zo weinig heeft gezongen.
Heeft hij echt zo weinig gezongen?quote:
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekkenquote:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit gingquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
Word heel boeiend vanavond, het zal echt nog lang onrustig blijven in het huis!quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit ging
Ze zijn allemaal schor of hebben gekneusde stembanden... en het was nog lang stil in het BB-huis...quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |