Gert is blind?quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Isabeau het volgende:
demins, je moet er wel even bij vermelden dat je de foto bewerkt hebt, anders wordt Gert boos
get over it alreadyquote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef D.Rose het volgende:
ik heb de hele dag gewerkt, dus was benieuwd hoe het nu zou klinken
klinken degene die nu niet zingen ook zo rot?
Ik heb een groot deel van vandaag gemist, maar van wat ik wel gezien heb viel het me op dat Roel zo weinig heeft gezongen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Lieske, Nathalie en Ingrid het meest hebben gezongen.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.![]()
Ik ook niet hoor, maar R*b spant de kroon.quote:Op maandag 14 november 2005 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had met de meeste mensen niet op kunnen schieten in dat huis
[Jerney K modus] Kánsloosquote:Op maandag 14 november 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Hetgaat niet goed met Joost zijn stem
[afbeelding]
K heb alleen vandaag vanaf een uur of 9 gezien, dus...quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.
En volgens mij gaat de prijs voor degene die het minst gezongen heeft toch echt naar Roel.
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.![]()
Wie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar R*b spant de kroon.
Ralph was de uitzondering![]()
![]()
Chantal had al een rotte stem toen ze begonquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
[..]
Chantal wel, de rest lijkt er redelijk door heen te fietsen van degene die nu niet zingen
Eigenlijk alle drie de mannen zingen weinig mee. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een groot deel van vandaag gemist, maar van wat ik wel gezien heb viel het me op dat Roel zo weinig heeft gezongen.
Heeft hij echt zo weinig gezongen?quote:
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekkenquote:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit gingquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
Word heel boeiend vanavond, het zal echt nog lang onrustig blijven in het huis!quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik dus van de week letterlijk zo gezegd toen Menno eruit ging
Ze zijn allemaal schor of hebben gekneusde stembanden... en het was nog lang stil in het BB-huis...quote:Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gelukkig.... eindelijk eens weer leuke gesprekken![]()
Ik gok dat ze heel kort nakletsen en gaan eten. Daarna naar bed.quote:Op maandag 14 november 2005 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
Word heel boeiend vanavond, het zal echt nog lang onrustig blijven in het huis!
Ik heb de hele dag gewerkt hoor schat, heb pas sinds een minuut of 20 de streams aanquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Ik lag me trouwens meer rot om jullie dan om hen , want ik geloof dat jullie er ECHT wel plezier in hebben om dit 24 uur te volgen .
Als ik mijn ogen sluit dan zie ik Scanman / Isabeau / Peter / Flügeltje en alle anderen al zitten achter de jurytafel en met bewondering alles aanhoren .![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2005 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok dat ze heel kort nakletsen en gaan eten. Daarna naar bed.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Als ik mijn ogen sluit dan zie ik Scanman / Isabeau / Peter / Flügeltje en alle anderen al zitten achter de jurytafel en met bewondering alles aanhoren .![]()
![]()
![]()
Ligt aan Versatel (als je die gebruikt) XS4ALL doet het nog behalve stream 1quote:Op maandag 14 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
Ha ha mijn streams stoppen er spontaan mee. Voor het eerst ben ik er blij om![]()
Ja, dat was mooiquote:Op maandag 14 november 2005 17:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Deed gisteren eerst nèt of ik het leuk vond, omdat iedereen het niet leuk vondquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef luciano het volgende:
Ik lag me trouwens meer rot om jullie dan om hen , want ik geloof dat jullie er ECHT wel plezier in hebben om dit 24 uur te volgen .
![]()
![]()
Ik kan haast niet wachten, was een té ernstige aanslag op mijn trommelvliezen deze afgelopen 24 uurquote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Nog eventjes!
Same here!quote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |