Leroyquote:Op maandag 14 november 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
wie was die man net even in beeld? in dat trappenhuis
aha een close up vh scherm dusquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij dit soort karaokegedoe hebben ze altijd tenenkrommend slechte clips (als er een clipje bij zit).
Hej!quote:Op maandag 14 november 2005 17:20 schreef MissHobje het volgende:
Pff.. heb vanacht te lang gekeken.. zodat ik net uur terug pas streams aan had![]()
gelukkig nog maar 3/4 uur toch ?
Helemaal mee eens, maar alles voor het geld hequote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef Utwodublin het volgende:
Die tussenstanden slaat nergens op, daarna gaat het er niet meer om wie het publiek het minst leuk vindt, maar voor wie het meest gebeld wordt. En das m.i. zo willekeurig als wat.
Precies!quote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Bij mij niets goed gemaakt. En gewonnen van Menno, hij had er allang niet meer in horen zitten en was er een week eerder al door het publiek uitgestemd. En t gaat er ook niet om om een pispaaltje te hebben, dan valt er genoeg te kiezen. K heb gewoon vreselijk de schurft aan dit soort mensen: die arrogantie, dat gecommandeer, het gemanipuleer, dat weinige zelfinzicht, en dat vreselijk lege gelul, hoop lullen weinig zeggen.
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?quote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Roel's houding tijdens de weekopdrachten begint me sowieso de keel uit te hangen.
Altijd maar die smoes dat de opdrachten niet de halen zijn (bij de meeste), want als deze heer en meester het niet kan, dan is het gewoon niet haalbaar.
Ben benieuwd welke smoes hij gaat gebruiken voor het zo weinig meedoen aan deze opdracht.
En straks wel zeiken als meneer vindt dat er te weinig bier voor hem besteld is, want ja, het is natuurlijk wel stoer, bier zuipen de hele dag.
It's a heartache van de vrouwelijke Rod kan dan ookquote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
Nu kunnen ze Rod Stweard ook wel doen met "I'am sailing" de stemmen zijn toch al schor.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido? Nathalie
Ik had met de meeste mensen niet op kunnen schieten in dat huisquote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef kissa het volgende:
Als ik in het huis zou zitten (moet er niet aan denken) dan zou ik vanaf de eerste dag slaande ruzie met R*b gehad hebben.
In real life zou ik met een zeer grote boog om hem heenlopen.
En ik reken hem niet af op zijn been. Daar kan hij niets aan doen...
Dido???quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.quote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar alles voor het geld he
Zonder die tussenstanden weet ik zeker dat zowel Linda als Menno er nog inzaten![]()
Bonnie Tyler dus.quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef milagro het volgende:
[..]
It's a heartache van de vrouwelijke Rod kan dan ook
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:28 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Degene die t minst gezongen heeft, moet automatisch op de bank? Dan wordt dat Joost of Rob of Roel. Degene die t meest zong heeft een vrijstelling: Dido?
Weet het ook niet meer, maar tussenstanden worden altijd wel getoond, om mensen te stimuleren te bellen/ sms-sen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Utwodublin het volgende:
Inderdaad. Daarom vind ik het spel ook verpest. De hele formule van 't publiek stemt de minst leuke eruit' is compleet verdwenen. Kan me niet meer herinneren dat het de vorige keer net zo erg was met tussenstanden etc.
Wat dat betreft, had ik toch wel een beetje een zwak voor Tanja. Want die reageerde exact op hem, zoals ik ook zou doen. En ze had hem heel snel door.quote:Op maandag 14 november 2005 17:27 schreef kissa het volgende:
[..]
Precies!
Als ik in het huis zou zitten (moet er niet aan denken) dan zou ik vanaf de eerste dag slaande ruzie met R*b gehad hebben.
In real life zou ik met een zeer grote boog om hem heenlopen.
En ik reken hem niet af op zijn been. Daar kan hij niets aan doen...
quote:Op maandag 14 november 2005 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft Dido het meest gezongen? Heb niet alles gezien (goddank), maar als ik keek waren Nathalie en Ingrid aan het zingen.
En volgens mij gaat de prijs voor degene die het minst gezongen heeft toch echt naar Roel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |