Nee, het slapen door dat kattengejank viel hem nog vies tegen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
Roel evalueert de weekopdracht : het was geen eitje
Klopt, XS4ALL en Garnier zijn nog wel goedquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef StephanL het volgende:
Mijn streams van Versatel doen het niet meer
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"
Lijkt me duidelijk, toch?
zeg gewoon dat ze met deel 2 beginnenquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Ik vermoed om menno. Serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
Waarom is Ingrid aan het huilen?
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Yep, ik ook. Ze is al emotioneel sinds hij weg is.quote:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Wat dacht je van Dido die van 02:30 tot een uur of 09:00 heeft liggen slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Was echt wel Hummie!quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |