En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaalquote:
Zoals ik eerder al zei: [stem van wijlen Alfred Lagarde] : Nu in de winkel, alle 24 uur slecht deel I Mis het niet! "quote:
Ik ook, ik vind het ook best knap, zo lang doorzingenquote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingen
Dan zit ik naar dat hoofd te kijken en vraag ik me af hoe het toch kan dat die van die gekke bekken trekt, zit r neus er los op of zo?quote:
dat klopt niet, want hij was misluktquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaal
Roel heeft ook wel meegedaan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 17:52 schreef pullup het volgende:
Weekopdracht gehaald en eerlijk is eerlijk dit hebben ze gewoon netjes volgehouden en (op Roel na) allemaal met veel plezier gedaan .Roel zit alleen nu nog even te doen of hij er ook erg veel lol in had.
nee Jopie, das wel een passage in het liedje..WATC.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r is geen nummer 'we are the losers'
Nauwelijksquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Roel heeft ook wel meegedaan hoor![]()
Maar die had ook zowat de hele nacht geslapenquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Day het volgende:
Aah, arme Lies, d'r stem is bijna weg.
Dido daarentegen klinkt nog aardig fris.
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"quote:Op maandag 14 november 2005 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat op de site van Talpa dan dat de weekopdracht gehaald is??????
Ah shit, deel 2 al?quote:
Ingridquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Wie hoor ik huilen?
Nee, het slapen door dat kattengejank viel hem nog vies tegen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
Roel evalueert de weekopdracht : het was geen eitje
Klopt, XS4ALL en Garnier zijn nog wel goedquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef StephanL het volgende:
Mijn streams van Versatel doen het niet meer
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"
Lijkt me duidelijk, toch?
zeg gewoon dat ze met deel 2 beginnenquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Ik vermoed om menno. Serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
Waarom is Ingrid aan het huilen?
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Yep, ik ook. Ze is al emotioneel sinds hij weg is.quote:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Wat dacht je van Dido die van 02:30 tot een uur of 09:00 heeft liggen slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Was echt wel Hummie!quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef bunnyma het volgende:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.quote:
Schouder aanbiedt !quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.![]()
Thx! Ga even zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....
Indien je hulp nodig hebt moet je ff een gil geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |