Nee, het slapen door dat kattengejank viel hem nog vies tegen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
Roel evalueert de weekopdracht : het was geen eitje
Klopt, XS4ALL en Garnier zijn nog wel goedquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef StephanL het volgende:
Mijn streams van Versatel doen het niet meer
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"
Lijkt me duidelijk, toch?
zeg gewoon dat ze met deel 2 beginnenquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Ik vermoed om menno. Serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
Waarom is Ingrid aan het huilen?
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....quote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ah shit, deel 2 al?
Ik dacht dat het vanavond begon!!!!![]()
(moet nu smoes verzinnen voor vriend, want ik zou het opnemen en heb gisteren nog gewed dat vanavond de 1e aflevering was)
Yep, ik ook. Ze is al emotioneel sinds hij weg is.quote:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Wat dacht je van Dido die van 02:30 tot een uur of 09:00 heeft liggen slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
Was echt wel Hummie!quote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
quote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef bunnyma het volgende:
Roel heeft samen met Dido de hele nacht geslapen.
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.quote:
Schouder aanbiedt !quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.![]()
Thx! Ga even zoeken.quote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Day... op internet (de nieuwsgroepen) zal vast wel deel 1 te vinden zijn. DUs... downloaden en branden....
Indien je hulp nodig hebt moet je ff een gil geven
Weet je dat ik spontaan brandende tranen achter mijn oogkassen voel terwijl ik dat lees.quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
Zeker weten, ze kust Nemo en zegt welterusten. Daar kan ik dus niet tegen, hè.![]()
Zie je... Nemo.... hussel die naam door elkaar en je hebt Menno....quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klonk echt wel als een mummiequote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
o, heb ik niet goed verstaan dan..... (Volgens mij is dat hummie niet hoor!)
Stelletje emomutsen zijn we.quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik spontaan brandende tranen achter mijn oogkassen voel terwijl ik dat lees.
Ik ga maar snel boodschappen doen en eten klaarmaken![]()
daar staan Nathalie's voetafdrukken nog opquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, tenzij als cameramomentje daar zie ik haar nog wel voor aanquote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vermoed om menno. Serieus.
Bedankt, nu voel ik me echt beter.quote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar staan Nathalie's voetafdrukken nog op
Dat Riep Hummie zelf omquote:Op maandag 14 november 2005 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat op de site van Talpa dan dat de weekopdracht gehaald is??????
Ik heb hem gevonden, alt binaries nlquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Ga even zoeken.
Als ik dit QT-gebeuren niet opneem, heb ik een week een zeurende, zeikende vent ik huis.
Dan staat zijn "ik doe alles voor je en dan vraag ik 1 ding"- mantra aan.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Day het volgende:
[..]
Thx! Ga even zoeken.
Als ik dit QT-gebeuren niet opneem, heb ik een week een zeurende, zeikende vent ik huis.
Dan staat zijn "ik doe alles voor je en dan vraag ik 1 ding"- mantra aan.![]()
hoezo sneu? dat kreng had normaal tegen menno moeten doen toen hij nog gewoon rondliep daar! ik hoop echt dat hij even wat uitzendingen terugkijkt en hier hartelijk om lachtquote:Op maandag 14 november 2005 18:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ach das toch wel sneu
![]()
berouw komt altijd na de zonde
quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, alt binaries nl
Wil je dat ik hem voor je download en brand en naar je toestuur? Weet niet hoe jij thuis bent in downloaden van complete films van nieuwsgroepen (dus rarretjes en parretjes)
Hij staat er al 10 dagen op, dus je moet snel zijn als je geen payserver hebt
Anders kan je een gil geven op downloadcsialsjeblieftvoormij@het-kleintje.nl
Ow? En waarom dan volgens jou? Ik ben het absoluut niet met je eens.quote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch even ter verdediging van Roel. ik kijk bijna de hele dag naar streams. Op laatste
uur na heeft hij toch echt wel zijn aandeel meegezongen. Als Gerard J. niet binnen was
gekomen had Joost nog in zijn hol gelegen. Joost is de verliezer van deze opdracht als zovaak met groepsopdrachten.
kijk je uit, Kleintje......quote:Op maandag 14 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... geef me maar minpunten hoor!
Ik baal er zelf ook altijd van als ik dat programma mis, dus ik download het daar regelmatig.
Probeer alleen maar te helpen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |