En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaalquote:
Zoals ik eerder al zei: [stem van wijlen Alfred Lagarde] : Nu in de winkel, alle 24 uur slecht deel I Mis het niet! "quote:
Ik ook, ik vind het ook best knap, zo lang doorzingenquote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingen
Dan zit ik naar dat hoofd te kijken en vraag ik me af hoe het toch kan dat die van die gekke bekken trekt, zit r neus er los op of zo?quote:
dat klopt niet, want hij was misluktquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaal
Roel heeft ook wel meegedaan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 17:52 schreef pullup het volgende:
Weekopdracht gehaald en eerlijk is eerlijk dit hebben ze gewoon netjes volgehouden en (op Roel na) allemaal met veel plezier gedaan .Roel zit alleen nu nog even te doen of hij er ook erg veel lol in had.
nee Jopie, das wel een passage in het liedje..WATC.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r is geen nummer 'we are the losers'
Nauwelijksquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Roel heeft ook wel meegedaan hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |