k Zei donderdag ook al: de leukste mensen zitten nu in de studioquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat ik het best met Tanja had kunnen vindenEn met Linda en Ralph ook wel. Dan had ik nu dus zonder vrienden gezeten, als ik er überhaupt nog in zou zitten.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wat ze zeggen he: GMTA
gutter minds think alike
same herequote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Chaosma het volgende:
Ik begrijp dus dat de opdracht in het begin al is fout gegaan, ben benieuwd naar de reactie als ze dat gaan horen.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:42 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
k Zei donderdag ook al: de leukste mensen zitten nu in de studio![]()
![]()
Krijgen ze donderdag te horen denk ik, en de opdracht zal ws. slagenquote:Op maandag 14 november 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
same here
ben ook benieuwd of ze dat nu al horen of pas donderdag
d'r is geen nummer 'we are the losers'quote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef Maurisico het volgende:
We are the champions... hoe moeten we dat nou uit leggen: als in "we are the champions... jippie we hebben het gehaald? of als in "no time for losers; DE STEM: sorry jullie zijn allemaal gezakt...graag zsm het huis verlaten...
OMG.... de opdracht is afgelopen... zingen ze nog door...![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? MOet ze vanaf nu 24 uur per dag voor hem zorgen?> Wat een onzinquote:Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef F4iTH het volgende:
Kijk Dido, die Chantal kan wel vals zijn maar dit doet ze dan wel ff voor Roel. Had jij eigenlijk moeten doen egocentrisch rotwijf.
Ja, vond We are the Champions meer toepasselijk als laatste nummer.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Vond dat vorige laatste nummer beter, maar ja
Volgens mij was dat Hummie herself?quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
Wat een nichtenstem heeft DE STEM....![]()
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingenquote:
Yo Magnum, je plaatje doet het niet!quote:Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef luciano het volgende:
Ziet er best wel grappig uit moet ook ik toegeven , helaas moest ik ook slapen en werken , jammer . Maar waar is " macho" garnalen_roeltje ..... weer op zijn nest zeker ?????
Ik lig al voor de deur.quote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Jij kan dus ook niet wachten tot dit nummer op cd word uitgebracht??
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaalquote:
Zoals ik eerder al zei: [stem van wijlen Alfred Lagarde] : Nu in de winkel, alle 24 uur slecht deel I Mis het niet! "quote:
Ik ook, ik vind het ook best knap, zo lang doorzingenquote:Op maandag 14 november 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel erg mooi allemaal! Ze hebben er tenminste lol in, hoe vals ze ook zingen
Dan zit ik naar dat hoofd te kijken en vraag ik me af hoe het toch kan dat die van die gekke bekken trekt, zit r neus er los op of zo?quote:
dat klopt niet, want hij was misluktquote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En of ze hem gehaald hebben, dus dat klopt helemaal
Roel heeft ook wel meegedaan hoorquote:Op maandag 14 november 2005 17:52 schreef pullup het volgende:
Weekopdracht gehaald en eerlijk is eerlijk dit hebben ze gewoon netjes volgehouden en (op Roel na) allemaal met veel plezier gedaan .Roel zit alleen nu nog even te doen of hij er ook erg veel lol in had.
nee Jopie, das wel een passage in het liedje..WATC.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r is geen nummer 'we are the losers'
Nauwelijksquote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Roel heeft ook wel meegedaan hoor![]()
Maar die had ook zowat de hele nacht geslapenquote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Day het volgende:
Aah, arme Lies, d'r stem is bijna weg.
Dido daarentegen klinkt nog aardig fris.
Hummie zei het door de speakers heen "De weekopdracht is geslaagd"quote:Op maandag 14 november 2005 17:57 schreef Bocaj het volgende:
Waar staat op de site van Talpa dan dat de weekopdracht gehaald is??????
Ah shit, deel 2 al?quote:
Ingridquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Wie hoor ik huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |