donequote:Op maandag 14 november 2005 15:22 schreef M5 het volgende:
Eentje van een paar jaartjes terug
kan iemand de TT in 674km/h veranderen..Op klopt wel.
Hoe kan je nieuwe auto's lossen?quote:Op maandag 14 november 2005 15:55 schreef M5 het volgende:
* moet morgen een 'rijvaardigheidstest' doen.
en dat voor een baantje als oproepkracht. (Nieuwe auto's laden/lossen)
Binnenvaartschip/Trein/Truck+oplegger ----> Platform -----> Zeeschip.quote:Op maandag 14 november 2005 16:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hoe kan je nieuwe auto's lossen?
Flikker je die imports van een boot af ofzo![]()
Thanxquote:Op maandag 14 november 2005 16:14 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat een mooie foto's Tjabbo!
no way dudequote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil hier graag een onverkapte TVP plaatsen.
Wat H. zegt.quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zal het even gaan lezenquote:
Jou übermod.quote:Op maandag 14 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wie ben jij om te zeggen dat dat niet mag?![]()
Wel lezen maar niet posten he!quote:
u weet t advertentie tarief?quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Als je de consequenties dan ook maar aanvaardt.quote:Op maandag 14 november 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb het gelezen.
En ik doe het lekker toch
Wablief?quote:Op maandag 14 november 2005 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
tvp
is de stervende hoeren kankerkachel van de server kapot of zo?
quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef Tjabbo het volgende:
voor alexxxx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had ik wel begrepenquote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat het forum nu vrij traag is, maar zonet nog veel trager, zo niet onbereikbaar
beetje brak ja. hopelijk morgen repareren.quote:Op maandag 14 november 2005 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hoe zit het btw met de server van Karbo? gaat niet meer zo 'smooth' de laatste tijd
geen ideequote:Op maandag 14 november 2005 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een bakbbeest
Oude servicetruck van Bekx of Ginaf, of zelf opgebouwd?
Ik loop er de hele dag al mee te kuttenquote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat het forum nu vrij traag is, maar zonet nog veel trager, zo niet onbereikbaar
Alleen voor jou is het nog erger, want jij bent ongesteldquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik loop er de hele dag al mee te kutten.
Bahhh!
Ja, dan is alles KUTK UTK UTKTUTKTUUUTTT!!quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen voor jou is het nog erger, want jij bent ongesteld
eensquote:Op zondag 13 november 2005 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vond Acda niet zo goed eigenlijk.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Stervende hoeren kankerpinpas
nee, 200 euro is te duur voor een geintjequote:
quote:Op maandag 14 november 2005 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, 200 euro is te duur voor een geintjebesteed ik liever aan een weekje polen of zo
maar als er een voor 50 euro komt, wie weetik kan via het terrien naar het pplaatselijke pompstation namelijk
!
(aangenomen dat het over de miniquad gaat)
kloppt. twee rekeningen (betaal en gezamenlijke) bij de rabobank, en een spaarrekening bij Fortisquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij een rabobankerd.
En wat komt er inquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef M5 het volgende:
pfff. net 2 vitrine kastjes in elkaar gezet.. 40 kilo per stuk, 40 euro per stuk.
maar 't staat mooi
Hmm, ik heb een rekening bij de ABN-amro bank, postbank én rabobankquote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kloppt. twee rekeningen (betaal en gezamenlijke) bij de rabobank, en een spaarrekening bij Fortis
Maar de gezamenlijke gaan we opheffen, doen we niks meer mee
Ik kijk straks dan evenquote:Op maandag 14 november 2005 18:03 schreef M5 het volgende:
[..]
zal eens een paar fotootjes schieten.. al ingeruimt.. staan al vol
ik vind het zelf geweldig mooi. Echter die prijs is gewoon weg niet meer normaal vind ikquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Van dat merk hebben mn zus en zwager ook allemaal zooi
waarom zou het in dat topic moetenquote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt de PeuRac soap in dit topic?
yes. paar blunders staan daar. maar goed, pleurt maar ergens neer.quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je helemaal naar beneden gescrolled?
Het is watquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet om 03.00u opstaan om te gaan werken, weer naar Frankfurt![]()
diezelfde gast ophalen nu ?quote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet om 03.00u opstaan om te gaan werken, weer naar Frankfurt![]()
supermarkt?quote:Op maandag 14 november 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
Nee, directeur van een grote Duits/Nederlandse keten rijden, hij moet naar het hoofdkantoor. Is wel vlakbij Frankfurt, dus weer ff langs die vriendinzo zie ik haar een jaar niet, zo 2x in een week
quote:Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef PeuRac het volgende:
HOLY FUCK, ik heb niet goed doorgekeken, het licht zowat in Stuttgard![]()
Deze post zegt meer over jou dan over o_gquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef Hugster het volgende:
heb je die van een cu2 afgescharreld o_g?
heb jij die kranten ook zitten sjoppen?quote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
EN EN EN gezien?
Nee, dat heeft Sander (aka Zender) gemaaktquote:Op maandag 14 november 2005 23:48 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij die kranten ook zitten sjoppen?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
BIER, PEUKEN, FEEST!
Een pakje zonder kankerverwensingquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik had een minibikehoes verwacht TF!.
Maar bij deze mijn cadeaux:
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk, tieten!
[afbeelding]
Oke dan, maar 't is op oproepbasis dacht ik toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
Moest ik net een rijvaardigheids test doen voor m'n baantje.. Gewoon een heel parcours met pionnen e.d., achteruit/vooruit in-parkeren, helingtrekken, smalle rijstroken (echt heel smal) etc.![]()
en dat in een auto met 't stuur rechts en geen zicht naar achteren.
maar: ben aangenomen. binnenkort eerste werkdag![]()
Oeh, jij ook gefeliciteerd dan M5quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
Moest ik net een rijvaardigheids test doen voor m'n baantje.. Gewoon een heel parcours met pionnen e.d., achteruit/vooruit in-parkeren, helingtrekken, smalle rijstroken (echt heel smal) etc.![]()
en dat in een auto met 't stuur rechts en geen zicht naar achteren.
maar: ben aangenomen. binnenkort eerste werkdag![]()
Die stad waar het katja leger en Bridzilla dooe heen liepenquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
ik heb het begin gezien Sjoewe tot aan dat ze in de auto zaten naar de eerste opdracht... wat heb jij psies gephotoshopt dan ?![]()
![]()
ach. iig mag ik een keer beginnen. 70% rijdt daar in de eerste 3 werkdagen schade. daarom doen ze nu maar een rijtest.. is zo lullig als je op je eerste dag een range rover supercharged kort rijdtquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke dan, maar 't is op oproepbasis dacht ik toch?
Dan heb je er dus eigenlijk nog niets aan....
Waar is het? De Europoort?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ach. iig mag ik een keer beginnen. 70% rijdt daar in de eerste 3 werkdagen schade. daarom doen ze nu maar een rijtest.. is zo lullig als je op je eerste dag een range rover supercharged kort rijdtdenk niet dat ik gelijk in zo'n ding terecht kom, maar vrijwel alles wat daar staat is meer dan een modaal jaar salaris. 25.000 auto's op dat terrein daar.
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar is het? De Europoort?
En je kunt straks dan wel iedere dag Peu eruit pimpen.
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's (quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
En je kunt straks dan wel iedere dag Peu eruit pimpen.
Je doet het nu alquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.
Pimpen zal wel gaan ja. ik ga niet tellen hoeveel auto's ik op één dag rij. zijn er teveel.
gaafquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die stad waar het katja leger en Bridzilla dooe heen liepen
Doe datquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
wehehe. ja. maar ik hou er wel mee op dan
Hebben ze in Vlissingen ook een auto-overslag dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.
Pimpen zal wel gaan ja. ik ga niet tellen hoeveel auto's ik op één dag rij. zijn er teveel.
Ik heb vandaag in een kei gave bus gezetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's ()
ja sinds een jaar of 2. ze willen het terrein daar dubbel zo groot maken als het nu is. maar ze hebben mot met minister van verkeer en waterstaat, d'r rijden teveel autotreinen over het spoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben ze in Vlissingen ook een auto-overslag dan?
Reed pas langs de auto-overslag in de Europoort en je schrikt je kapot hoeveel auto's daar staan man, echt ongezond veel gewoon!
Maar wel een leuk baantje!
Whehehe, snap sowieso niet waarom ze zo moeilijk doen met Vlissingen, over een jaar of 10 gaat iedereen toch gewoon door naar Antwerpen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:33 schreef M5 het volgende:
[..]
ja sinds een jaar of 2. ze willen het terrein daar dubbel zo groot maken als het nu is. maar ze hebben mot met minister van verkeer en waterstaat, d'r rijden teveel autotreinen over het spoor.
en dat voor 12 uurquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's ()
Ja man je moet toch niet té hard gaan werken ehquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in een kei gave bus gezeten. Je wilt het niet weten zo mooi en zo groot.
ze willen vlissingen nogal gaan vergroten, dat het doorloopt totaan antwerpen ongeveerquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, snap sowieso niet waarom ze zo moeilijk doen met Vlissingen, over een jaar of 10 gaat iedereen toch gewoon door naar Antwerpen...
En dan nog sta je erin alsof je naar Polen vervoerd wordtquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit bijna iedere dag in deze bussen, dat is pas groot
En de rest van Zeeland opdoeken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze willen vlissingen nogal gaan vergroten, dat het doorloopt totaan antwerpen ongeveer
allemaal weilanden enzo, valt weinig op te doekenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de rest van Zeeland opdoeken?
De ware aard van TF komt bovenquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben idd een extreem linkse boomknuffelaar, je hebt helemaal gelijkrij nooit te hard.....liever 110 dan 130 idd
![]()
Okay okay okayquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit bijna iedere dag in deze bussen, dat is pas groot
Goes, Veerre, Middelburg, enz enz enz, noem je dat weilanden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
allemaal weilanden enzo, valt weinig op te doeken
Goesquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goes, Veerre, Middelburg, enz enz enz, noem je dat weilanden?
Ja, maar ik kom niet zo vaak in Zeelandquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dunno, misschien omdat het een plaats in Zeeland is?
Houden zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet zo vaak in Zeeland.
Ik denk dat ik er zo idd maar even een ga draaien jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb anders wel zin in een Zeeuwse Bolus.
Ik wist dat er zoiets ging komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo idd maar even een ga draaien ja!
alsof middelburg aan de westerschelde ligtquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goes, Veerre, Middelburg, enz enz enz, noem je dat weilanden?
AUFMACHEN AUSWEIS!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan nog sta je erin alsof je naar Polen vervoerd wordt.
Te voorspelbaar ook iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist dat er zoiets ging komen!
Ik had het ook over HEEL Zeeland van de kaart vegen, wel lezenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof middelburg aan de westerschelde ligt![]()
maar geeft niet dat je niet zoveel topografische kennis heb van zeeland![]()
en goes is een kutstad
Idd, blijft altijd humor jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
En idd in lijn 11 en 12 sta je echt als sardientjes opgepakt
Altijd leuk als er weer eerstejaars zijn, die tiefen bij de eerste bocht collectief om
Bij mij viel er een keer een oma neer voor me neus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
En idd in lijn 11 en 12 sta je echt als sardientjes opgepakt
Altijd leuk als er weer eerstejaars zijn, die tiefen bij de eerste bocht collectief om
goes valt wel mee vergleken met vlissingenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had het ook over HEEL Zeeland van de kaart vegen, wel lezen.
En Goes vind ik geen kutstad.
Jochie/Meisje toch, het is zeker je eerste dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, blijft altijd humor ja!
Zijn het terrein van de bussen nog niet af of er liggen er al weer een stuk of x te kloten op de grond.
Mensen boven de 20 zie je niet in de 12 of 12, behalve de snor achter het stuurquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij viel er een keer een oma neer voor me neus.
En daarna nog steeds niemand die even opstond voor haar.
Ik nog vragen "Gaat het?" "jaaa hoor *big smile*" maar je kon duidelijk zien dat ze flinke pijn had aan haar benen.
nee, wil ik wel eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
Kutlikski!
Volg je de Volvo Ocean Race een beetje?
dus jij mag niet meer mee met de 11 of 12quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen boven de 20 zie je niet in de 12 of 12, behalve de snor achter het stuur
Ik snap die ouwe rimpeldozen nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij viel er een keer een oma neer voor me neus.
En daarna nog steeds niemand die even opstond voor haar.
Ik nog vragen "Gaat het?" "jaaa hoor *big smile*" maar je kon duidelijk zien dat ze flinke pijn had aan haar benen.
Wat lijkt het me toch fijn om wereldvreemd te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
goes valt wel mee vergleken met vlissingenDaar komen alle illegalen direct uit de containers, net als in rotterdam
ik bedoelde 30quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:14 schreef lipje het volgende:
[..]
dus jij mag niet meer mee met de 11 of 12![]()
![]()
Hmm, hier valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snap die ouwe rimpeldozen niet.
Ik zit iedere dag in de bus, en sta pas op uit mijn stoel als de bus stilstaat. Maar die instabiele ouwe mormels gaan altijd 2 minuten voor de halte al opstaan en bij de deur hangen. Aangezien de chauffeurs hier in R'dam echt asociaal rijden tyfen ze dan vrijwel altijd op hun plaat.
En gewoon hardnekkig door blijven gaan, ALLE oude mensen doen dat, alsof de bus wegrijdt terwijl jij er nog niet uit bent.
Natuurlijk is het wel via internet te volgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, wil ik wel eigenlijk
vorig jaar heb ik wel wat gezien en dat was fantastisch!
Maar ik ben weer druk de laatste tijd
Is het niet via het internet te volgen?![]()
Jij bleef lekker zitten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, hier valt dat wel mee.
Zij stond ook helemaal achterin de bus, omdat de bus gewoon propvol zat.
Ik vind best dat er iemand even mocht opstaan voor haar, vooral toen ze viel.
thnxquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel via internet te volgen. http://www.volvooceanrace.com
Download de virtual spectator en je krijgt dit soort beelden die iedere 10 mins ofzo worden upgedaterd!
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=FOK_VS_001.jpg
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=FOK_VS_004.jpg
LIGGEN GRAFTAK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon haar poten onder haar lijf vandaan gerost?
Neen poppedopje, ik ben best liefquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon haar poten onder haar lijf vandaan gerost?
Ik merk hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen poppedopje, ik ben best lief!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ik niet in hoger beroep gaan?
Ik geloof niet dat iedereen het eens is met jouw beslissing, zijn er geen rechtse mods op Fok! ?
Een topic met alleen een poll en verder niets wordt vaak genoeg toegestaan, waarom heeft mijn topic met poll dan weer geen toegevoegde waarde?
Die hebben idd echt prachtig RVS spul jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef ook_gek het volgende:
hermandeperman het merk dat ik gisteren bedoelde heet stelton![]()
en die hebben een uber mooie kaarsenstandaard. Echter kost dat ding fucking 395 euro![]()
een kaarsen standaard voor 7 kaarsen van stelton. Dat ding is ZO gruwelijk mooi. dat wil jij niet wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben idd echt prachtig RVS spul ja![]()
!
dat zei ik dus ook alquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
Leve fles wijn met een kaars erin werkt ook prima
Oja btw, die koffiekannen van je, waren dat deze?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een kaarsen standaard voor 7 kaarsen van stelton. Dat ding is ZO gruwelijk mooi. dat wil jij niet weten
Maar ja net geen 400 euro vind ik net even te ver gaan![]()
Maar die kennis heeft nog veel meer mooie dingen van stelton staan![]()
die heeft hij ook staan ja. MAar ik bedoelde een ander. Effe zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja btw, die koffiekannen van je, waren dat deze?
[afbeelding]
M'n ouders hebben die hele familiequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heeft hij ook staan ja. MAar ik bedoelde een ander. Effe zoeken.
Design heeft zo z'n prijs ehquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze bbedoelde ik. Gaat 1.25L in. Ding kost schrik niet. Net geen 300 euro
Dannish Designquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze bbedoelde ik. Gaat 1.25L in. Ding kost schrik niet. Net geen 300 euro
stelton is deens ja. Alessi is dacht ik italiaans.quote:
Ik ben zo blij dat ik niet op me zelf woonquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Design heeft zo z'n prijs eh.
Whehehehehehe, ik vind het nu nog veel te duur voor mezelf in dit hok waar ik nu woon, maar later koop ik zeker veel van deze meuk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
stelton is deens ja. Alessi is dacht ik italiaans.
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet op me zelf woon
Anders had ik nu die kaarsen standaard van stelton gekocht en die waterkoker en die fruitschaal van alessi![]()
Wat een graf-pc heb jij dan zegquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef Fugie het volgende:
die volvo around the world race applicatie laat me pc crashen
wil ik weten waarom jij SBS kijkt?quote:
Ik weet ook wel dat jij je meer voelt dan de rest van de wereld; maar probleemwijken moet je gewoon gezien hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wil ik weten waarom jij SBS kijkt?
Nee dank je.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
probleemwijken moet je gewoon gezien hebben.
Dat is cult.
Wat vreemdquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee dank je.
ik heb flarden gezien, en moest bijna huilen. Van medelijden, van hun taalgebruik, van hun zijn etc
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee dank je.
ik heb flarden gezien, en moest bijna huilen. Van medelijden, van hun taalgebruik, van hun zijn etc
die ubermensch attitude van jou is echt heel gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:47 schreef Xtreem het volgende:
.....................................................
Smaken verschillen.
Ik vind mijn attitude gezelliger dan die van die lui uit die probleemwijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
die ubermensch attitude van jou is echt heel gezellig
saaie pikquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind mijn attitude gezelliger dan die van die lui uit die probleemwijken.
wat heeft m'n lul er nou weer mee te makenquote:
te klein ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat heeft m'n lul er nou weer mee te maken
Nog geen klachten gehadquote:
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef Hugster het volgende:
OMG OMG OMG riceboy![]()
![]()
hoe is het met de Ibiza?
Ze is zo moeilijk te verstaan als ze d'r mond vol heeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet mensen ook eens laten uitspreken.
wat hep je gekogd dan?!?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.
ik heb nu een andere wage en daar kan ik feel meer tjuning dinge voor krijge
Wat is het geworden? Golf II?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.
ik heb nu een andere wage en daar kan ik feel meer tjuning dinge voor krijge
golf 3. ech mooi en der is veel voor te krijge maar ik weet nog niet watquote:
Zo standaardquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ze is zo moeilijk te verstaan als ze d'r mond vol heeft
picca'squote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
golf 3. ech mooi en der is veel voor te krijge maar ik weet nog niet wat
MoeJuH KrEAtOr maa Fraguh foor Tipz!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
Heppie ook footoos van je gafe wage?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
ik? of dat ze d'r mond vol heeft?quote:
nee nog nie want ik hep nog steeds geen digi cam alleen in me foon en die fotos zijn brakquote:
jij ben toch die van volkomekut of niequote:
Zeg me asjeblief dat je een kloon bentquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef riceboy het volgende:
[..]
jij ben toch die van volkomekut of nieik post nie zoveel meer geen tijt en zo maar fotos kijken doe ik vaak. mooi hoor
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg me asjeblief dat je een kloon bent?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was er al 'ns een kloonscan gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe laat ga je het opbiechten, want je kunt wel normaal posten nlquote:
Dus...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef riceboy het volgende:
FF een rauw ei erop kapot gooien, dan zie je binnen de kortste keren niets meer van die vingers
geen kloon dat is me eerder gevraagt en je kan me topics nakijke ik hep ook een mooie topic van me ibiza gehad met fotos van me kamaraadquote:
Ik las karmaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef riceboy het volgende:
[..]
geen kloon dat is me eerder gevraagt en je kan me topics nakijke ik hep ook een mooie topic van me ibiza gehad met fotos van me kamaraad
dus![]()
![]()
hehehe koel hequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
Idd. Als je je postgeschiedenis checkt dan post je overal in de normale Nederlandse taal, behalve in PTA.
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komenquote:
Zal ik bekennen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komen.
Dus zeg nu maar gewoon wie je bent, zijn we daar ook weer vanaf.
ik ben eg geen kloon!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komen.
Dus zeg nu maar gewoon wie je bent, zijn we daar ook weer vanaf.
Die sowieso nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef Xtreem het volgende:
Nah, ik verdenk Hugster.
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik ben Herman Finkers!
Seth is puur evilquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?
Dag omhooggevallenkutbalquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem gaat college volgen... Hou me een beetje op de hoogte heren?
Ik zie je er zo voor aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
herman, ik typ normaal al scheef alsof ik daar een kanslozere kloon voor ga bouwen
Lolquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het nou Herman S De Vries was was het een mix tussen de FBG's!
Een Forensische Bokkenlul Geleerdequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef riceboy het volgende:
wat is een fbg ?
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef Xtreem het volgende:
Met 25 graden wordt het een warme dag, met 3 graden wordt het een koude dag
Mooie humor
Juist. Ik ken 'm dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.
Dacht dat hij zo was, heb hem iig vaak genoeg geluisterdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Juist. Ik ken 'm dan weer niet zo goed
Is idd echt 1 minuut werk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Breng ik mijn horloge weg om 2 schakels er uit te laten halen.
Dacht ik dat ze zei van. Donderdag ochtend klaar. Kijk ik net op het bonnetje dat het pas zaterdag klaar is. Dat mens is niet goed bij haar paas ei volgens mij. HALLO 2 schakeltjes meer niet
En die prijs dan ook die ze er bij schrijft en niet gezegt heeft. ¤7,50 Die is echt niet goed. Ik vind dat wel vies veel geld voor zo iets simpels
Ga hem morgen gewoon terug halen en het ergens anders laten doen. En die het ook DIRECT doen
Ja mooi niet want ik ga hem morgen terug halen. Ze kunnen de tiefus krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is idd echt 1 minuut werk ja![]()
!
Je bent genaaid!
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja mooi niet want ik ga hem morgen terug halen. Ze kunnen de tiefus krijgen
kon niet zo snel die kut schroevendraaiers vinden dus ik denk laat ik het maar doen.quote:
Ik moest ook iets van 8 euro betalen om een kettinkje te verkleinen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kon niet zo snel die kut schroevendraaiers vinden dus ik denk laat ik het maar doen.
Wist ik veel dat het zo veel kost en dat het zo lang duurt. MEns is echt niet goed bij haar graf kop volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |