kloppt. twee rekeningen (betaal en gezamenlijke) bij de rabobank, en een spaarrekening bij Fortisquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij een rabobankerd.
En wat komt er inquote:Op maandag 14 november 2005 17:59 schreef M5 het volgende:
pfff. net 2 vitrine kastjes in elkaar gezet.. 40 kilo per stuk, 40 euro per stuk.
maar 't staat mooi
Hmm, ik heb een rekening bij de ABN-amro bank, postbank én rabobankquote:Op maandag 14 november 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kloppt. twee rekeningen (betaal en gezamenlijke) bij de rabobank, en een spaarrekening bij Fortis
Maar de gezamenlijke gaan we opheffen, doen we niks meer mee
Ik kijk straks dan evenquote:Op maandag 14 november 2005 18:03 schreef M5 het volgende:
[..]
zal eens een paar fotootjes schieten.. al ingeruimt.. staan al vol
ik vind het zelf geweldig mooi. Echter die prijs is gewoon weg niet meer normaal vind ikquote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Van dat merk hebben mn zus en zwager ook allemaal zooi
waarom zou het in dat topic moetenquote:Op maandag 14 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer komt de PeuRac soap in dit topic?
yes. paar blunders staan daar. maar goed, pleurt maar ergens neer.quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je helemaal naar beneden gescrolled?
Het is watquote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet om 03.00u opstaan om te gaan werken, weer naar Frankfurt![]()
diezelfde gast ophalen nu ?quote:Op maandag 14 november 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet om 03.00u opstaan om te gaan werken, weer naar Frankfurt![]()
supermarkt?quote:Op maandag 14 november 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
Nee, directeur van een grote Duits/Nederlandse keten rijden, hij moet naar het hoofdkantoor. Is wel vlakbij Frankfurt, dus weer ff langs die vriendinzo zie ik haar een jaar niet, zo 2x in een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |