abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31468026
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef PokerFace het volgende:

[..]

[[url=http://x2.putfile.com/10/28712072021.jpg]afbeelding][/url]

OK, misschien niet echt duidelijk. Het viel gewoon op.
Hey ja, nu je het zegt! Helemaal niet opgevallen. Zal een topic over Bonifacius zijn dan denk ik
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:34:39 #152
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31474467
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef PokerFace het volgende:
Geen idee hoe jullie het hebben afgesproken, maar wordt er door de tekenaar niet zoveel schaduw toegevoegd dat er voor de inkleuring weinig opties meer zijn?
Klik hier voor een verkleinde versie van mijn oningekleurde tekening. Zo hebben we daar ook geen speculaties meer over.

Mooie inkleuring. Wat heb je er precies aan veranderd?
  zondag 16 oktober 2005 @ 10:51:56 #153
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_31483922
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:34 schreef Sandraugiga het volgende:

[..]

Klik hier voor een verkleinde versie van mijn oningekleurde tekening. Zo hebben we daar ook geen speculaties meer over.
Voor je je er iets van aantrekt: ik heb geen kennis van zaken.

Maar ik bedoelde dat het gebruik van getekende schaduw in je nog-niet-ingekleurde tekening absoluut een verduidelijking is. Maar mocht de inkleurder meer willen spelen met het licht, dan het me voor hem/haar een - welliswaar kleine - belemmering omdat er al gekozen is voor een invalhoek van het licht.

Overigens zie ik nu bij mijn inkleuring dat het licht uit diverse hoeken lijkt te komen (van linksboven voor de arm, van rechtsboven voor de borst en van voren voor de schaduw op de muur), dus misschien niet het beste voorbeeld...
quote:
Mooie inkleuring. Wat heb je er precies aan veranderd?
Eh... eigenlijk bijzonder weinig.

De inkleuring van Googolplexian leek mij goed, maar wat vlak. Zeker voor een reclameposter,had ik wat meer aandacht voor het hoofdfiguur verwacht. Net als op bij kaften van stripalbums waar vaak de inkleuring spannender is dan in de rest van het boek. Er was wel een subtiele lichtinval op het gezicht, maar de kleren leken wat achter te blijven.

Omdat het een nachtscene betreft heb ik eigenlijk alleen wat stukjes donkerder gemaakt waar ik dacht dat ik het mooi vond. Vergeleken met de rest van het inkleurwerk was dat waarschijnlijk een fluitje van een cent.

Oh, en de zaklamp lijkt nu door de kaart heen te schijnen. Dat vond ik het delen wel waar...
pi_31516246
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! En alle hulp is welkom. Wil je ajb je aanmelding sturen naar fokstrip@gmail.com (zie OP)? Zo houden we alle communicatie lekker centraal.

Vergeet niet dat er altijd wel iemand is die het beter kan. Fokstrip is een effort van verschillende mensen met verschillende talenten. Zo kan ik bijvoorbeeld heel weinig maar ik kan heel goed zeiken dus coördineer ik de zooi een beetje. Het blijft echter wel een hobby-project waar iedereen het naar z'n zin mee moet hebben. Geen echte verplichtingen maar een hecht team dat puur voor de lol en voor Fok een strip samenstelt.
Heb je gemailed, maar tot nu toe nog niks terug...
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:59:20 #155
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31517223
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:14 schreef Timens het volgende:

[..]

Word aan gewerkt. Ik snap niet echt wat een kleurentablet is...
pi_31518970
lama

[ Bericht 98% gewijzigd door Googolplexian op 17-10-2005 22:25:16 ]
Calm down, please!
pi_31519320
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:14 schreef Timens het volgende:

[..]

Ik heb wel al mail van je ontvangen en vandaag beantwoord
Calm down, please!
pi_31519642
Helaas kan ik niets van dit alles, maar ik ben wel erg benieuwd wat jullie er van gaan maken .
pi_31539944
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:59 schreef Sandraugiga het volgende:

[..]

Word aan gewerkt. Ik snap niet echt wat een kleurentablet is...
Kleurentablet zo noem i kdat, is een overzicht van alle kleuren die er in zitten

Voorbeeld: http://www.deviantart.com/view/17378957/ rechtsonderin
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:08:35 #160
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31561022
Ik zou wel willen klikken, maar mijn pc kan dat op dit moment niet aan...
pi_31625243
hoe gaat het met de strip.is er al een datum voor de eerste lanch?
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:17:25 #162
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_31625360
Is het niet een veel leuker en beter idee om iedereen maar wat aan te laten tekenen?

Dat iemand een stuk of vijf plaatjes maakt en een ander de volgende vijf? Lekker 'prutserig' met verschillende stijlen doorelkaar? Ik heb het idee dat het huidige idee nooit goed gaat werken. Dat bloed gewoon dood.
Ik ga naar huis.
pi_31626813
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:17 schreef nietzman het volgende:
Is het niet een veel leuker en beter idee om iedereen maar wat aan te laten tekenen?

Dat iemand een stuk of vijf plaatjes maakt en een ander de volgende vijf? Lekker 'prutserig' met verschillende stijlen doorelkaar? Ik heb het idee dat het huidige idee nooit goed gaat werken. Dat bloed gewoon dood.
terwijl er achter de schermen nog steeds hard gewerkt wordt
Calm down, please!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:14:29 #164
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31677490
gelukkig maar
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:21:09 #165
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31677632
Ik heb jouw email adres toch Puckzz? Dan stuur ik je de schetsen even...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:26:06 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31677737
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik heb jouw email adres toch Puckzz? Dan stuur ik je de schetsen even...
graag!

het is dat info@ adres (mijn werk)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_31677877
je gaat lachen

OPROEP: Aan iedereen die een uitnodiging in z'n mail heeft voor de Fok!Strip MSN groep: effe aanmelden, mensen. Daar bespreken we het allemaal.
Calm down, please!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:37:04 #168
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:50:48 #169
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31678208
Whehehe

heel leuk gedaan
moet ik me ook aanmelden voor die MSNgroep?

* Puckzzz heeft geen idee hoe dat werkt
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:57:02 #170
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31678322
Nee, die msn groep is alleen voor de mensen die mee werken. Zodat we even netjes op een rijtje kunnen zetten wat er nog gedaan moet worden en wie wat doet en zo...

Googol, heb jij dan al wat uitnodigingen verstuurd?
pi_31838511
*kick

En En En En?
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:09:15 #172
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31838546
En nou is het aan de inkleurders... Gaat niet zo snel als je zou verwachten.
pi_31843039
Nou, dat moet dan wel veromde mooi ingekleurd zijn straks.... doen ze het per pixel of zo? Sandraugiga heeft een week of 3 geleden, als het niet langer is, de lijnen als geleverd
pi_31873883
* Timens begint nu met linework van pagina 1.
pi_31876340
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef Timens het volgende:
* Timens begint nu met linework van pagina 1.
Ja, practisch dat had Sandraugiga 3 weken geleden al af
pi_31876960
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, practisch dat had Sandraugiga 3 weken geleden al af
Waarom word mij dan n paar dagen geleden die onderkant opgestuurd via email door sandra?:S
pi_31877265
af het is een andere pagina, of je doet iets verkeerds lijkt me... maar ik ben geen crew in deze oid, dus je moet het mij niet vragen.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:24:48 #178
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_31902103
tvp
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_31936308
begint wel erg lang te duren
<hr>
pi_32004702
tvp
pi_32141182
gebeurt er nog wat of moet ik mij stil houden en rustig awachten
pi_32158066
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef Molotov25 het volgende:
gebeurt er nog wat of moet ik mij stil houden en rustig awachten
ik zou zeggen, pak een stoel en ga achterover zitten
pi_32162880
ja dat doe ik al sinds de eerste preview
pi_32182212
Tsja, ik ook, al eerder zelfs.. maar ik heb het idee dat alleen Sandraugiga en in mindere mate googolplexian zich nog inzetten voor de strip
pi_32182531
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, ik ook, al eerder zelfs.. maar ik heb het idee dat alleen Sandraugiga en in mindere mate googolplexian zich nog inzetten voor de strip
vind je het gek ...?

dat ding is opegezet als 'groepsproject' .... onder het mom van 'laten we samen een strip gaan maken' ....
vervolgens wordt er lange tijd geluld en meerdere personen beweren veel, maar niemand durft zn rits ook echt naar beneden te doen en zijn zaakje open en bloot op tafel te leggen (ik dacht dat er hiervoor ook een echt oud-Hollandsch preekwoord is, maar de huidige formulering is het niet geheel, ik hoop dat jullie het plaatje wel begrijpen ...)

Dan kan erna wel beweert worden 'we zijn ermee bezig' .. maar het is allang duidelijk, de verwachtingen zijn al te hoog en niemand durft nu iets te tonen ... omdat het meestal ook betekent dat men moet toegeven helemaal niet 'de bom' te zijn qua striptekenen ...

Dat is wel jammer, want eigenlijk zou het helemaal niet moeten gaan om de 'allerbeste' tekenaars... het zou gewoon om de lol van het samen iets maken, moeten gaan...
gewoon een leuk open groepsproject waar zoveel mogelijk aan mee kunnen doen en waar het helemaal niet uitmaakt als een persoon niet helemaal zo goed als Don Lawrence kan tekenen ... het meedoen is belangrijker dan het eindresultaat ..

Op Gathering of Tweakers is dat wel eens gedaan, met best een leuk eindresultaat:
[Cartoon Sequence] Cartoonisten zijn vriendelijke mensen
[Cartoon Sequence 2] Life On Zenox[/url]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32194378
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat ik niks mer van de "groep" heb vernomen ben ik er maar uit gegaan dat ik eruit ben.
ben zelf bezig met (nog steeds) met mijn mecha dingen.
pi_32200436
Wij hebben ook niets meer van jou vernomen Arkon... Ik dacht dat je een pagina zou maken met het vooropgestelde verhaaltje, maar daar hebben we nooit het resultaat van gekregen. Tenminste... ik niet....Dat vind ik heel erg jammer...

Nou, voor de mensen die niet geloven dat we al heel wat hebben gemaakt... Ik geef het op! Ik dacht dat we een team hadden, maar na de eerste paar weken heel erg fantastisch gebrainstormed te hebben, en ik mij rot heb lopen schetsen voor dit project, is het eindelijk de beurt aan de andere mensen die zich hebben opgegeven voor inkleuren, maar ik kan niemend meer vinden!

Weet je wat? Ik gooi ze wel hier neer... En dan sluit ik zo het project wel af. Het was leuk, maar misschien kunnen we toch beter dat doen wat Nietzman zei.

Pagina 1... Waarin Fokje het ongeluk treft...

Pagina 2... Waarin Fokje haar ongeluk probeert te vergeten in een bar...En Puckzz ontmoet...

De modelsheets.
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:36:14 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32200522
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Wij hebben ook niets meer van jou vernomen Arkon... Ik dacht dat je een pagina zou maken met het vooropgestelde verhaaltje, maar daar hebben we nooit het resultaat van gekregen. Tenminste... ik niet....Dat vind ik heel erg jammer...

Nou, voor de mensen die niet geloven dat we al heel wat hebben gemaakt... Ik geef het op! Ik dacht dat we een team hadden, maar na de eerste paar weken heel erg fantastisch gebrainstormed te hebben, en ik mij rot heb lopen schetsen voor dit project, is het eindelijk de beurt aan de andere mensen die zich hebben opgegeven voor inkleuren, maar ik kan niemend meer vinden!

Weet je wat? Ik gooi ze wel hier neer... En dan sluit ik zo het project wel af. Het was leuk, maar misschien kunnen we toch beter dat doen wat Nietzman zei.
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Pagina 2... Waarin Fokje haar ongeluk probeert te vergeten in een bar...En Puckzz ontmoet...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De modelsheets.

Ik zou willen dat ik zo'n tekentalent was
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_32201771
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De modelsheets.
Schitterende tekeningen
Jij hebt in ieder geval je best gedaan
ik zal es kijen wat ik er van kan als dat toegestaan is natuurlijk
pi_32203930
tsja ... werk gaat toch echt voor hiero het staat allemaal echter nog wel op het to-do-lijstje.

ik hoor verder ook niets meer online en de founder van de strip is al helemaal niet meer te bekennen.
Calm down, please!
pi_32203982
hier dan ook maar wat ik nog heb:

Calm down, please!
pi_32205831
quote:

Nou, voor de mensen die niet geloven dat we al heel wat hebben gemaakt... Ik geef het op! Ik dacht dat we een team hadden, ...
het zijn erg goede tekeningen ... en qua kwaliteit zou ik eigenlijkz eggen dat dit via de FP als 'column' gepresenteerd kan worden, gewoon een 'vervolgverhaal' in stripvorm op de FP ....

Maar wat het volgens mij niet is, is een 'groepsproject', daarvoor is het waarschijnlijk te zeer blijven hangen in wel veel gepraat, maar weinig die ook werkelijk iets doen (en jij bent kennelijk diegene die er het meeste in gestoken hebben) ...
De 'geheimhouderij' is misschien dan ook een reden geweest dat mensen niet dingen durven 'op te pikken'..., als zulke dingen gewoon openlijk in een forumthread gepost worden, is het makkelijker voor anderen iets 'op te pikken'

Overigens, juist jouw hoge kwaliteit, kan voor anderen ook een 'afknapper' zijn, omdat zij dat niet halen ... om eerlijk te zijn, ik zou gezien de kwaliteit van die eerste twee pagina's, zou ik het ook zonde vinden als een volgende pagina's door een mindere tekenaar vervolgd wordt ... eigenlijk, zou je dit willen doen, moet jij ook degene zijn die het hele verhaal tekent (en dat zijn dan waarschnl. minstens 40 pagina's of meer):
Als je een garantie kunt leveren dat je bv. minstens eens in de twee weken een of twee pagina's af kunt hebben, zou het zeker een optie zijn voor een 'vervolgverhaal' op de FP (imho) ... ik denk dat de eindredacteur Columns daar er best interesse in zou hebben ... maar dan moet er wel een zekere garantie zijn dat jij er niet halverwege opeens 'mee kapt', het gaat dan niet zozeer om het 'groepsgebeuren' maar eerder om de inzet van enkele individueel talentvolle mensen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32205889
ja, ik ook petje af voor Sandra, hoor. Niets dan lof
Calm down, please!
pi_32212604
WAUW !!!
Heeeeeeeel gaaf Sandra!

Jullie moeten hier echt mee doorgaan . Misschien kunnen jullie zelfs iets regelen met bijvoorbeeld de weblog of iets dergelijks !!
pi_32212773
Ik weet het niet... Ik heb geen zin om het alleen te doen. (Vooral het lettergedeelte ben ik bar slecht in...)
pi_32212817
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik weet het niet... Ik heb geen zin om het alleen te doen. (Vooral het lettergedeelte ben ik bar slecht in...)
Ik stuur je morgen/overmorgen even een mailtje !

Ik heb een klein ideetje !
pi_32217866
ik ben nog steeds van de partij hoor... ik zie alleen niet in waarom tekeningen, kleur, lettering, etc tegelijk op moeten gaan en ook als een soort verplichting op Fok gepost moeten worden voor het geheel klaar is.
Calm down, please!
pi_32218020
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Googolplexian het volgende:
ik ben nog steeds van de partij hoor... ik zie alleen niet in waarom tekeningen, kleur, lettering, etc tegelijk op moeten gaan en ook als een soort verplichting op Fok gepost moeten worden voor het geheel klaar is.
tsja, jij bent inderdaad van de partij... maar het gaat de laatste tijd ook erg goed met je bedrijf... Dus weinig tijd. Volkomen terecht dat je je werk voor laat gaan, dat doe ik ook, maar het komt dit project niet ten goede, zeker aangezien de rest heeft afgehaakt blijkbaar.
pi_32218298
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

tsja, jij bent inderdaad van de partij... maar het gaat de laatste tijd ook erg goed met je bedrijf... Dus weinig tijd. Volkomen terecht dat je je werk voor laat gaan, dat doe ik ook, maar het komt dit project niet ten goede, zeker aangezien de rest heeft afgehaakt blijkbaar.
Ik moet juist erg veel tijd steken in m'n bedrijf om het goed te laten gaan. Ging het wat beter dan had ik echt wel wat meer tijd kunnen steken in de Fok!Strip

Pompen of verzuipen hiero (wat de mooie foto-reportages ook laten zien)
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')