abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31412158
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Moet ik dan gaan tekenen
Nee, foto's sturen .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:10:30 #127
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31412170
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Googolplexian het volgende:
Schurk wordt hard aan gewerkt

En één schurk heeft genoeg extern, geen zorgen.
toppie!

* Puckzzz gaat vanaaf eens ff snuffelen om te kijken of ik nog wat van mijn oude tekenwerk heb bewaard.

Ik ben soms zo stom om het in een vlaag van verstandsverbijstering weg te gooien
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_31412191
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee, foto's sturen .
En dan ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:13:03 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31412241
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En dan ?
dan gaan hun kijken of ze je kunnen verbouwen tot slijmerig, verraderlijk onderkruipsel

een beetje de omgekeerde 'Make me Beautifull"
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_31412272
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee, foto's sturen .
Als je een figuur in de strip wilt zijn dan effe foto's van jezelf sturen en wat je aan het verhaal wilt bijdragen (krachten, goed/slecht, Fok-geschiedenis (leuke feitjes)).

Indien je ook goed kunt tekenen ... we hebben geloof ik nog een line artist nodig
Calm down, please!
pi_31412646
ik wie die schurk wel zijn
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31412782
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef Meki het volgende:
ik wie die schurk wel zijn
We hebben zowiezo al een hoofd-schurk en een handlanger.

maar alles is welkom ... we nemen zowiezo contact met je op als we je persoon gaan gebruiken en of je het eens bent met en hoe dat dan gebeurt.
Calm down, please!
pi_31412790
knip
Calm down, please!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:14:59 #134
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31429853

ik heb gisteren alles afgezocht maar ik heb dus echt een keer al mijn tekeningen weggegooid

het enige wat ik nog heb is dit schilderij wat ik zo'n 15 jaar geleden heb gemaakt

http://xs50.xs.to/pics/05415/schilderij.jpg
pi_31430521
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

We hebben zowiezo al een hoofd-schurk en een handlanger.

maar alles is welkom ... we nemen zowiezo contact met je op als we je persoon gaan gebruiken en of je het eens bent met en hoe dat dan gebeurt.
Meki de second badguy ik denk dat hij dat wel kan
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31431574
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:14 schreef Puckzzz het volgende:

ik heb gisteren alles afgezocht maar ik heb dus echt een keer al mijn tekeningen weggegooid

het enige wat ik nog heb is dit schilderij wat ik zo'n 15 jaar geleden heb gemaakt

http://xs50.xs.to/pics/05415/schilderij.jpg
Jim Morrison?
Calm down, please!
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:52:02 #137
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31440151
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals ik al eerder zei, ik vind het echt wel een mooie tekening, maar met zo'n groot team hadden een hoop kleine foutjes eruit zijn gehaald... vooral voor een poster...

maargoed, lijkt erop of jullie kritiek niet op prijs stellen, enige reply's zijn eigelijk van, nee de orginele is het mooist.. de verschillende versies wat hier langskwamen waren niet als vervangen bedoeld, teminste die van mij niet, maar eerder een soort schets die tips bevatte.
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. In zwart wit zag het er allemaal goed uit, maar ik had geen idee dat het eigenlijk heel moeilijk in te kleuren was. Had ik geen rekening mee gehouden. Misschien is alles iets te snel gegaan, maar alles is nu nieuw voor ons. (Zo ook het samenwerk gebeuren) En dus moeten we nog een heleboel leren... Dat is ook een van de dingen die ik zo leuk vind aan dit project, dat we van elkaar kunnen leren.

Ik heb er heel veel vertrouwen in dat we de volgende keer een mooier en betere strip afleveren. Niet denken dat wij de input niet waarderen.

Maar ik meende ook wat ik zei. Als je denkt dat je het beter kan, mail ons dan! We zouden echt mensen kunnen gebruiken die het ook leuk vind om met ons een goede/ leuke/grappige/spannende Fok! strip af te leveren.
pi_31442378
naar wie kan ik mailen dan?
<hr>
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:46:08 #139
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31445930
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef Sandraugiga het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. In zwart wit zag het er allemaal goed uit, maar ik had geen idee dat het eigenlijk heel moeilijk in te kleuren was. Had ik geen rekening mee gehouden. Misschien is alles iets te snel gegaan, maar alles is nu nieuw voor ons. (Zo ook het samenwerk gebeuren) En dus moeten we nog een heleboel leren... Dat is ook een van de dingen die ik zo leuk vind aan dit project, dat we van elkaar kunnen leren.

Ik heb er heel veel vertrouwen in dat we de volgende keer een mooier en betere strip afleveren. Niet denken dat wij de input niet waarderen.

Maar ik meende ook wat ik zei. Als je denkt dat je het beter kan, mail ons dan! We zouden echt mensen kunnen gebruiken die het ook leuk vind om met ons een goede/ leuke/grappige/spannende Fok! strip af te leveren.
precies mijn mening.
Calm down, please!
pi_31458123
Om heel eerlijk te zijn vind ik zowel de lineart als de inkleur kwalitatief niet wat het kan zijn, steek er meer tijd in zou ik zeggen... En ik zou evt wel willen helpen??

Mail me ff op envyum@gmail.com
of msn timentehsex@hotmail.com

Portfolio van mij? Http://holymushroom.deviantart.com/gallery
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_31459840
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:45 schreef Timens het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik zowel de lineart als de inkleur kwalitatief niet wat het kan zijn, steek er meer tijd in zou ik zeggen... En ik zou evt wel willen helpen??

Mail me ff op envyum@gmail.com
of msn timentehsex@hotmail.com

Portfolio van mij? Http://holymushroom.deviantart.com/gallery
Ziet er goed uit! En alle hulp is welkom. Wil je ajb je aanmelding sturen naar fokstrip@gmail.com (zie OP)? Zo houden we alle communicatie lekker centraal.

Vergeet niet dat er altijd wel iemand is die het beter kan. Fokstrip is een effort van verschillende mensen met verschillende talenten. Zo kan ik bijvoorbeeld heel weinig maar ik kan heel goed zeiken dus coördineer ik de zooi een beetje. Het blijft echter wel een hobby-project waar iedereen het naar z'n zin mee moet hebben. Geen echte verplichtingen maar een hecht team dat puur voor de lol en voor Fok een strip samenstelt.
Calm down, please!
pi_31461635
Hm.. zit ik er nog wel in? Ik lees dat jullie al bezig zijn met de schurk etc dus ik denk dat mijn gedeelte nu beetje wegvalt
pi_31462102
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef ARKON het volgende:
Hm.. zit ik er nog wel in? Ik lees dat jullie al bezig zijn met de schurk etc dus ik denk dat mijn gedeelte nu beetje wegvalt
heb ik jouw MSN wel ?
Calm down, please!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:26:58 #145
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_31462976
Geen idee hoe jullie het hebben afgesproken, maar wordt er door de tekenaar niet zoveel schaduw toegevoegd dat er voor de inkleuring weinig opties meer zijn?

Hierbij overigens een poging tot inkleuren, waarbij ik probeerde de voorgrond wat meer te laten opvallen (ik vond het mes er iets teveel uitspringen).

Volgens mij houdt ze trouwens de kaart op zijn kop, er lijkt duidelijk 'Dokkum' te staan, nou ja 'okkum'.
pi_31463047
Ik zie de text 'Map of Fok' doorschijnen anders?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:02:52 #147
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31466283
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Jim Morrison?
moet het wel voorstellen jah

ik heb me meteen maar ff ingeleefd in mijn schurk-rol met de nieuwe fotowedstrijd van deze maand ( in FOT dan he? )

pi_31466333
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:02 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

moet het wel voorstellen jah

ik heb me meteen maar ff ingeleefd in mijn schurk-rol met de nieuwe fotowedstrijd van deze maand ( in FOT dan he? )
[afbeelding]

Calm down, please!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:13:13 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_31466482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

het onderwerp deze maand is Religie (heb het verdorie zelf ingestuurd ) dit is dus bedoeld als duivel vs jezus
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:08:38 #150
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_31467969
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie de text 'Map of Fok' doorschijnen anders?

OK, misschien niet echt duidelijk. Het viel gewoon op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')