toppie!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:02 schreef Googolplexian het volgende:
Schurk wordt hard aan gewerkt
En één schurk heeft genoeg extern, geen zorgen.
En dan ?quote:
dan gaan hun kijken of ze je kunnen verbouwen tot slijmerig, verraderlijk onderkruipselquote:
quote:
We hebben zowiezo al een hoofd-schurk en een handlanger.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef Meki het volgende:
ik wie die schurk wel zijn
Meki de second badguy ik denk dat hij dat wel kanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
We hebben zowiezo al een hoofd-schurk en een handlanger.![]()
maar alles is welkom ... we nemen zowiezo contact met je op als we je persoon gaan gebruiken en of je het eens bent met en hoe dat dan gebeurt.
Jim Morrison?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb gisteren alles afgezocht maar ik heb dus echt een keer al mijn tekeningen weggegooid![]()
het enige wat ik nog heb is dit schilderij wat ik zo'n 15 jaar geleden heb gemaakt
http://xs50.xs.to/pics/05415/schilderij.jpg
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. In zwart wit zag het er allemaal goed uit, maar ik had geen idee dat het eigenlijk heel moeilijk in te kleuren was. Had ik geen rekening mee gehouden. Misschien is alles iets te snel gegaan, maar alles is nu nieuw voor ons. (Zo ook het samenwerk gebeuren) En dus moeten we nog een heleboel leren...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
zoals ik al eerder zei, ik vind het echt wel een mooie tekening, maar met zo'n groot team hadden een hoop kleine foutjes eruit zijn gehaald... vooral voor een poster...
maargoed, lijkt erop of jullie kritiek niet op prijs stellen, enige reply's zijn eigelijk van, nee de orginele is het mooist.. de verschillende versies wat hier langskwamen waren niet als vervangen bedoeld, teminste die van mij niet, maar eerder een soort schets die tips bevatte.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:52 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. In zwart wit zag het er allemaal goed uit, maar ik had geen idee dat het eigenlijk heel moeilijk in te kleuren was. Had ik geen rekening mee gehouden. Misschien is alles iets te snel gegaan, maar alles is nu nieuw voor ons. (Zo ook het samenwerk gebeuren) En dus moeten we nog een heleboel leren...Dat is ook een van de dingen die ik zo leuk vind aan dit project, dat we van elkaar kunnen leren.
![]()
Ik heb er heel veel vertrouwen in dat we de volgende keer een mooier en betere strip afleveren. Niet denken dat wij de input niet waarderen.![]()
Maar ik meende ook wat ik zei. Als je denkt dat je het beter kan, mail ons dan! We zouden echt mensen kunnen gebruiken die het ook leuk vind om met ons een goede/ leuke/grappige/spannende Fok! strip af te leveren.
Ziet er goed uit! En alle hulp is welkom. Wil je ajb je aanmelding sturen naar fokstrip@gmail.com (zie OP)? Zo houden we alle communicatie lekker centraal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:45 schreef Timens het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik zowel de lineart als de inkleur kwalitatief niet wat het kan zijn, steek er meer tijd in zou ik zeggen... En ik zou evt wel willen helpen??![]()
Mail me ff op envyum@gmail.com
of msn timentehsex@hotmail.com
Portfolio van mij? Http://holymushroom.deviantart.com/gallery
heb ik jouw MSN welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef ARKON het volgende:
Hm.. zit ik er nog wel in? Ik lees dat jullie al bezig zijn met de schurk etc dus ik denk dat mijn gedeelte nu beetje wegvalt
moet het wel voorstellen jahquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet het wel voorstellen jah
ik heb me meteen maar ff ingeleefd in mijn schurk-rol met de nieuwe fotowedstrijd van deze maand ( in FOT dan he?)
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie de text 'Map of Fok' doorschijnen anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |