Oke dan, maar 't is op oproepbasis dacht ik toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
Moest ik net een rijvaardigheids test doen voor m'n baantje.. Gewoon een heel parcours met pionnen e.d., achteruit/vooruit in-parkeren, helingtrekken, smalle rijstroken (echt heel smal) etc.![]()
en dat in een auto met 't stuur rechts en geen zicht naar achteren.
maar: ben aangenomen. binnenkort eerste werkdag![]()
Oeh, jij ook gefeliciteerd dan M5quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
Moest ik net een rijvaardigheids test doen voor m'n baantje.. Gewoon een heel parcours met pionnen e.d., achteruit/vooruit in-parkeren, helingtrekken, smalle rijstroken (echt heel smal) etc.![]()
en dat in een auto met 't stuur rechts en geen zicht naar achteren.
maar: ben aangenomen. binnenkort eerste werkdag![]()
Die stad waar het katja leger en Bridzilla dooe heen liepenquote:Op dinsdag 15 november 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
ik heb het begin gezien Sjoewe tot aan dat ze in de auto zaten naar de eerste opdracht... wat heb jij psies gephotoshopt dan ?![]()
![]()
ach. iig mag ik een keer beginnen. 70% rijdt daar in de eerste 3 werkdagen schade. daarom doen ze nu maar een rijtest.. is zo lullig als je op je eerste dag een range rover supercharged kort rijdtquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke dan, maar 't is op oproepbasis dacht ik toch?
Dan heb je er dus eigenlijk nog niets aan....
Waar is het? De Europoort?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ach. iig mag ik een keer beginnen. 70% rijdt daar in de eerste 3 werkdagen schade. daarom doen ze nu maar een rijtest.. is zo lullig als je op je eerste dag een range rover supercharged kort rijdtdenk niet dat ik gelijk in zo'n ding terecht kom, maar vrijwel alles wat daar staat is meer dan een modaal jaar salaris. 25.000 auto's op dat terrein daar.
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar is het? De Europoort?
En je kunt straks dan wel iedere dag Peu eruit pimpen.
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's (quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
En je kunt straks dan wel iedere dag Peu eruit pimpen.
Je doet het nu alquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.
Pimpen zal wel gaan ja. ik ga niet tellen hoeveel auto's ik op één dag rij. zijn er teveel.
gaafquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die stad waar het katja leger en Bridzilla dooe heen liepen
Doe datquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
wehehe. ja. maar ik hou er wel mee op dan
Hebben ze in Vlissingen ook een auto-overslag dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Vlissingen-Oost. lekker dichtbij huis.
Pimpen zal wel gaan ja. ik ga niet tellen hoeveel auto's ik op één dag rij. zijn er teveel.
Ik heb vandaag in een kei gave bus gezetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's ()
ja sinds een jaar of 2. ze willen het terrein daar dubbel zo groot maken als het nu is. maar ze hebben mot met minister van verkeer en waterstaat, d'r rijden teveel autotreinen over het spoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben ze in Vlissingen ook een auto-overslag dan?
Reed pas langs de auto-overslag in de Europoort en je schrikt je kapot hoeveel auto's daar staan man, echt ongezond veel gewoon!
Maar wel een leuk baantje!
Whehehe, snap sowieso niet waarom ze zo moeilijk doen met Vlissingen, over een jaar of 10 gaat iedereen toch gewoon door naar Antwerpen...quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:33 schreef M5 het volgende:
[..]
ja sinds een jaar of 2. ze willen het terrein daar dubbel zo groot maken als het nu is. maar ze hebben mot met minister van verkeer en waterstaat, d'r rijden teveel autotreinen over het spoor.
en dat voor 12 uurquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in twaalf Rangerover Sports gereden, 10 Jag's XK en 7 XKR, nog een zooite RR's en Bentley's ()
Ja man je moet toch niet té hard gaan werken ehquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in een kei gave bus gezeten. Je wilt het niet weten zo mooi en zo groot.
ze willen vlissingen nogal gaan vergroten, dat het doorloopt totaan antwerpen ongeveerquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, snap sowieso niet waarom ze zo moeilijk doen met Vlissingen, over een jaar of 10 gaat iedereen toch gewoon door naar Antwerpen...
En dan nog sta je erin alsof je naar Polen vervoerd wordtquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit bijna iedere dag in deze bussen, dat is pas groot
En de rest van Zeeland opdoeken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze willen vlissingen nogal gaan vergroten, dat het doorloopt totaan antwerpen ongeveer
allemaal weilanden enzo, valt weinig op te doekenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de rest van Zeeland opdoeken?
De ware aard van TF komt bovenquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben idd een extreem linkse boomknuffelaar, je hebt helemaal gelijkrij nooit te hard.....liever 110 dan 130 idd
![]()
Okay okay okayquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zit bijna iedere dag in deze bussen, dat is pas groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |