Whehehehehehe, ik vind het nu nog veel te duur voor mezelf in dit hok waar ik nu woon, maar later koop ik zeker veel van deze meuk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
stelton is deens ja. Alessi is dacht ik italiaans.
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet op me zelf woon
Anders had ik nu die kaarsen standaard van stelton gekocht en die waterkoker en die fruitschaal van alessi![]()
Wat een graf-pc heb jij dan zegquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:02 schreef Fugie het volgende:
die volvo around the world race applicatie laat me pc crashen
wil ik weten waarom jij SBS kijkt?quote:
Ik weet ook wel dat jij je meer voelt dan de rest van de wereld; maar probleemwijken moet je gewoon gezien hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wil ik weten waarom jij SBS kijkt?
Nee dank je.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
probleemwijken moet je gewoon gezien hebben.
Dat is cult.
Wat vreemdquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee dank je.
ik heb flarden gezien, en moest bijna huilen. Van medelijden, van hun taalgebruik, van hun zijn etc
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee dank je.
ik heb flarden gezien, en moest bijna huilen. Van medelijden, van hun taalgebruik, van hun zijn etc
die ubermensch attitude van jou is echt heel gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:47 schreef Xtreem het volgende:
.....................................................
Smaken verschillen.
Ik vind mijn attitude gezelliger dan die van die lui uit die probleemwijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
die ubermensch attitude van jou is echt heel gezellig
saaie pikquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind mijn attitude gezelliger dan die van die lui uit die probleemwijken.
wat heeft m'n lul er nou weer mee te makenquote:
te klein ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat heeft m'n lul er nou weer mee te maken
Nog geen klachten gehadquote:
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef Hugster het volgende:
OMG OMG OMG riceboy![]()
![]()
hoe is het met de Ibiza?
Ze is zo moeilijk te verstaan als ze d'r mond vol heeftquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet mensen ook eens laten uitspreken.
wat hep je gekogd dan?!?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.
ik heb nu een andere wage en daar kan ik feel meer tjuning dinge voor krijge
Wat is het geworden? Golf II?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehe hugste ik hep me ibiza verkocht.
ik heb nu een andere wage en daar kan ik feel meer tjuning dinge voor krijge
golf 3. ech mooi en der is veel voor te krijge maar ik weet nog niet watquote:
Zo standaardquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ze is zo moeilijk te verstaan als ze d'r mond vol heeft
picca'squote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
golf 3. ech mooi en der is veel voor te krijge maar ik weet nog niet wat
MoeJuH KrEAtOr maa Fraguh foor Tipz!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
Heppie ook footoos van je gafe wage?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
ik? of dat ze d'r mond vol heeft?quote:
nee nog nie want ik hep nog steeds geen digi cam alleen in me foon en die fotos zijn brakquote:
jij ben toch die van volkomekut of niequote:
Zeg me asjeblief dat je een kloon bentquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef riceboy het volgende:
[..]
jij ben toch die van volkomekut of nieik post nie zoveel meer geen tijt en zo maar fotos kijken doe ik vaak. mooi hoor
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg me asjeblief dat je een kloon bent?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij was er al 'ns een kloonscan gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe laat ga je het opbiechten, want je kunt wel normaal posten nlquote:
Dus...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef riceboy het volgende:
FF een rauw ei erop kapot gooien, dan zie je binnen de kortste keren niets meer van die vingers
geen kloon dat is me eerder gevraagt en je kan me topics nakijke ik hep ook een mooie topic van me ibiza gehad met fotos van me kamaraadquote:
Ik las karmaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef riceboy het volgende:
[..]
geen kloon dat is me eerder gevraagt en je kan me topics nakijke ik hep ook een mooie topic van me ibiza gehad met fotos van me kamaraad
dus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |