Natuurlijk is het wel via internet te volgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, wil ik wel eigenlijk
vorig jaar heb ik wel wat gezien en dat was fantastisch!
Maar ik ben weer druk de laatste tijd
Is het niet via het internet te volgen?![]()
Jij bleef lekker zitten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, hier valt dat wel mee.
Zij stond ook helemaal achterin de bus, omdat de bus gewoon propvol zat.
Ik vind best dat er iemand even mocht opstaan voor haar, vooral toen ze viel.
thnxquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel via internet te volgen. http://www.volvooceanrace.com
Download de virtual spectator en je krijgt dit soort beelden die iedere 10 mins ofzo worden upgedaterd!
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=FOK_VS_001.jpg
http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=FOK_VS_004.jpg
LIGGEN GRAFTAK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon haar poten onder haar lijf vandaan gerost?
Neen poppedopje, ik ben best liefquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon haar poten onder haar lijf vandaan gerost?
Ik merk hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen poppedopje, ik ben best lief!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ik niet in hoger beroep gaan?
Ik geloof niet dat iedereen het eens is met jouw beslissing, zijn er geen rechtse mods op Fok! ?
Een topic met alleen een poll en verder niets wordt vaak genoeg toegestaan, waarom heeft mijn topic met poll dan weer geen toegevoegde waarde?
Die hebben idd echt prachtig RVS spul jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef ook_gek het volgende:
hermandeperman het merk dat ik gisteren bedoelde heet stelton![]()
en die hebben een uber mooie kaarsenstandaard. Echter kost dat ding fucking 395 euro![]()
een kaarsen standaard voor 7 kaarsen van stelton. Dat ding is ZO gruwelijk mooi. dat wil jij niet wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben idd echt prachtig RVS spul ja![]()
!
dat zei ik dus ook alquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
Leve fles wijn met een kaars erin werkt ook prima
Oja btw, die koffiekannen van je, waren dat deze?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een kaarsen standaard voor 7 kaarsen van stelton. Dat ding is ZO gruwelijk mooi. dat wil jij niet weten
Maar ja net geen 400 euro vind ik net even te ver gaan![]()
Maar die kennis heeft nog veel meer mooie dingen van stelton staan![]()
die heeft hij ook staan ja. MAar ik bedoelde een ander. Effe zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja btw, die koffiekannen van je, waren dat deze?
[afbeelding]
M'n ouders hebben die hele familiequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die heeft hij ook staan ja. MAar ik bedoelde een ander. Effe zoeken.
Design heeft zo z'n prijs ehquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze bbedoelde ik. Gaat 1.25L in. Ding kost schrik niet. Net geen 300 euro
Dannish Designquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze bbedoelde ik. Gaat 1.25L in. Ding kost schrik niet. Net geen 300 euro
stelton is deens ja. Alessi is dacht ik italiaans.quote:
Ik ben zo blij dat ik niet op me zelf woonquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Design heeft zo z'n prijs eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |