hehehe koel hequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
Idd. Als je je postgeschiedenis checkt dan post je overal in de normale Nederlandse taal, behalve in PTA.
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komenquote:
Zal ik bekennen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komen.
Dus zeg nu maar gewoon wie je bent, zijn we daar ook weer vanaf.
ik ben eg geen kloon!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich best een aardige grap ja, maar je post TE kansloos om geloofwaardig over te komen.
Dus zeg nu maar gewoon wie je bent, zijn we daar ook weer vanaf.
Die sowieso nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef Xtreem het volgende:
Nah, ik verdenk Hugster.
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik ben Herman Finkers!
Seth is puur evilquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoeveel Seth Gaaikema grappen ken je?
Dag omhooggevallenkutbalquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem gaat college volgen... Hou me een beetje op de hoogte heren?
Ik zie je er zo voor aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
herman, ik typ normaal al scheef alsof ik daar een kanslozere kloon voor ga bouwen
Lolquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het nou Herman S De Vries was was het een mix tussen de FBG's!
Een Forensische Bokkenlul Geleerdequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef riceboy het volgende:
wat is een fbg ?
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:52 schreef Xtreem het volgende:
Met 25 graden wordt het een warme dag, met 3 graden wordt het een koude dag
Mooie humor
Juist. Ik ken 'm dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.
Dacht dat hij zo was, heb hem iig vaak genoeg geluisterdquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Juist. Ik ken 'm dan weer niet zo goed
Is idd echt 1 minuut werk jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Breng ik mijn horloge weg om 2 schakels er uit te laten halen.
Dacht ik dat ze zei van. Donderdag ochtend klaar. Kijk ik net op het bonnetje dat het pas zaterdag klaar is. Dat mens is niet goed bij haar paas ei volgens mij. HALLO 2 schakeltjes meer niet
En die prijs dan ook die ze er bij schrijft en niet gezegt heeft. ¤7,50 Die is echt niet goed. Ik vind dat wel vies veel geld voor zo iets simpels
Ga hem morgen gewoon terug halen en het ergens anders laten doen. En die het ook DIRECT doen
Ja mooi niet want ik ga hem morgen terug halen. Ze kunnen de tiefus krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is idd echt 1 minuut werk ja![]()
!
Je bent genaaid!
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja mooi niet want ik ga hem morgen terug halen. Ze kunnen de tiefus krijgen
kon niet zo snel die kut schroevendraaiers vinden dus ik denk laat ik het maar doen.quote:
Ik moest ook iets van 8 euro betalen om een kettinkje te verkleinen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kon niet zo snel die kut schroevendraaiers vinden dus ik denk laat ik het maar doen.
Wist ik veel dat het zo veel kost en dat het zo lang duurt. MEns is echt niet goed bij haar graf kop volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |