Weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Daar ben ik weer....![]()
Kat krabt zoontje de post van Rev -![]()
erg jammer dat fok het doet uit zelfbescherming, en niet uit bescherming voor de 2 helden in dit verhaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Hè hij staat ineens in Truthquote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef barman het volgende:
Mogen we in The Truth hinniken over de mystiek van omgezaagde oude eiken en plots verschijnende wilde paarden?
Wilde paarden voeren actie
Ik heb gevraagd per mail of ze dat willen komen doen, maar nog niets gehoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef moussy het volgende:
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...
Het topic staat bij de forumcrewtopics.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Hilje23 het volgende:
waar kan ik het nog vinden dan? FA? hierachter?
geen linkjes wat mij betreft. ik kan er ook niet goed tegen, maar dit is de harde waarheid, en die komt beter over met foto's dan zonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Ik zal de TT even verduidelijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef deedeetee het volgende:
Een duidelijkere titel zou tóch wel fijn zijn......![]()
Dan kun je je erop voorbereiden, mijn eerste reactie was gauw wegwezen en op die manier slaan er vast meer users op de vlucht. Het zal toch wel de bedoeling zijn dat mensen het topic gaan lezen.![]()
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort of de plaatjes er niet thuis horen. Er lopen hier ook kinderen rond en sommige mensen klikken gewoon wat rond. Een waarschuwing (zoals hij er nu staat) is dan wel handig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?
En ja, in F&F hoort ook dit soort dierenleed thuis.
Ik had het dan ook tegen deedeeteequote:Op zondag 26 maart 2006 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef deedeetee het volgende:
Nou in F&F vind ik 't doodslaan van zeehondjes ook niet zo'n best idee
Ik vond het al zo gek.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen deedeetee
[..]
Ow, had het net gedaan nog voor ik dit lasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef TechXP het volgende:
Circusleed
Kan daar misschien de titel wat algemener? Ik heb weleens wat circusnieuws of emailacties tegen dierencircussen, en dat past in dat topic wel goed.. maar misschien de titel wat algemener?
![]()
Ik zal straks of morgenmiddag even kijken wat ik kan redden en overzettenquote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ow jee dat wordt nog een heel gezoek.
maar dat ga ik wel doen dan, wan tzo is het zonde.
degene die het nog wel doen, kan ik ook niet meer veranderen zeker?
ik doe op het ogenblik alles met tinypic, maar ja, tis natuurlijk maar de vraag hoe lang dat goed gaat.
Er werken er 3 niet meer, dus die kon ik niet terugzetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
oke. dan ga ik er ook mee aan de slag.
komend weekend is zoonlief bij pa, dus dat scheelt al enorm aan tijd
dan ga ik er ook eens goed voor zitten.
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat teverquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Je opent een topic op Fok! met een post die niet mis is.
Nogal heftig vind ik het wat je hond allemaal uitvreet niet?
Dan kan je verwachten dat er wat heftige reakties komen
Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Zwaffel het volgende:
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat tever![]()
okidoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.
Ik kan en wil als modje mensen niet monddood maken door opmerkingen meningen etc van anderen te editten of te deleten. Tenzij het echt te ver gaat/doodsverw. nou ja, je kent ze wel.
Ik besef ook heel goed dat de grens daar voor iedereen anders ligt, maar een disc. forum is er nu eenmaal voor om je meningen te spuien. Vrijheid van meningsuiting etc
Irritante herhalingen van zetten, bashen, doodsverw. of andere abnormale uitingen proberen we als mods (als we er zijn... kan wel eens ff duren) zoveel mogelijk te reguleren, sturen in te dammen.
de intentie was te achterhalen wat voor dier t was... maar dat mensen t feit dat t beeste t niet heeft overleefd zo opblazen tja...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik geef overigens direct toe dat mijn reactie ook wat overdreven is. maar dat was meer om aan te geven dat in f&f dergelijke topics niet thuishoren, of het nu om een torretje gaat, of een hond.
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het blijft niet ok dat je willens en wetens een dier doodt. dat alleen al is een reden dit niet op f&f te plaatsen. Dit soort zaken ligt hier nu eenmaal erg gevoelig.
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Ultimato het volgende:
[..]
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...
edit: en denk niet dat veel mensen zich zo begaan voelen dat ze willen weten wat voor dier t was enzo
hijs nu dicht iig.. ook geen geflame meer.. hoop alleen dat ze die cloon van mavejuh eens aanpakken voor dat schelden enverwensen.. na al die weekbansquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)
lekker weertje he?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
point taken, wordt allemaal meegenomen nar achteren![]()
..nu weer verder over de leuke dieren enzo
Ik vond het juist wel leuk, het kwetst niet toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef Conflict het volgende:
Mag Bijzondere eend gespot opgeschoond worden?
Stripjes over eenden horen in onzin.
okè ik ga slapen nu, hoor/zie het wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Maril, ik ben er over in gesprek.
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef maril het volgende:
Waarom is deze topic Djamu en het mysterie van het pootje en de ban #2 zonder waarschuwing vooraf gesloten men had toch kunnen zeggen dat er niet gequote mag worden ,maar nee meteen dicht doen bah(ben boos, vooral omdat ik het zo ondemocraties vind)![]()
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef nikky het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36
Hier valt ook updates via msn ( oid ) onder. Er worden stukken gepost die SCH meldde via mail msn en worden op het forum geplaatst. En zoals ik al duidelijk in mijn slotpost heb aangegeven. Iemand heeft niet voor niets een ban.
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 07:24 schreef maril het volgende:
[..]
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.
Ik heb die topic niet als spreekbuis gezet, heb buiten fok niet eens contact met SCH.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Ik vind deze zin overigens niet prettig(zwak uitgedrukt), dat zou betekenis dat je niets mag zeggen hieroverquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |