En dat is verrassend???quote:Op zondag 13 november 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn perongeluk vergeten eerst een taktiek te bepalen
Maar hoe lang nog...quote:Op zondag 13 november 2005 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft er in ieder geval echt plezier in
Die sukkels zijn echt zo achterlijk, dat geloof je toch niet? Staan ze met z'n 6en te zingen ! idioten.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Net waren ze met zijn drieën aan het zingen, en zag je Rob, zittend op de achtergrond ook meezingen![]()
Niet zo heel erg slim natuurlijk
Je mag best wel even slapen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
En dit moeten we dus nog zo'n 23 uur aanhoren?
Dankjewel zeg... Moet er niet aan denken nu in die regiekamer te werken....quote:
zonde van dat mooie nummer.quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat kennen deze bewoners weinig muziek zeg
American Pie gaat wel echt helemaal fout
Alleen het refrein gaat goedquote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ja ze verklaren mij hier thuis ook voor gek dat ik steeds naar die idioten zit te kijken, ik durf het geluid nu helemaal niet aan te zetten.......kan wel eens ernstige gevolgen voor mij hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe de streams weer aan mèt geluid en nu ligt mijn vriend op de bank met een kussen over zijn hoofd te hikken dat het zo godsallmachtig slecht is. Joh
Lieske gaf gisteren wel aan, dat ze een soort trauma heeft opgelopen van Dido`s reaktie, en het daarom moeilijk vindt om haar weer te nominerenquote:Op zondag 13 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben er eventjes uit geweest, maar krijg de indruk dat Chantal vreselijk aan het likken is bij Lieske om een nominatie van haar te voorkomen. Klopt dit?
Zijn ze te jong voor...quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Sinds ze in de bonen zaten trekken Chantal en Lieske veel met elkaar op hoor, niets nieuws.quote:Op zondag 13 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben er eventjes uit geweest, maar krijg de indruk dat Chantal vreselijk aan het likken is bij Lieske om een nominatie van haar te voorkomen. Klopt dit?
Dat zei ze tegen Chantal, heb ik begrepen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske gaf gisteren wel aan, dat ze een soort trauma heeft opgelopen van Dido`s reaktie, en het daarom moeilijk vindt om haar weer te nomineren
De enige die ik na BB carrière zie maken is Joost.quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef creno het volgende:
ik vind het grappig
24uur lang het bewijs dat noch Rob, noch nattelie een carriëre gaan maken in de muziek
Best een goed idee eigenlijk...quote:
Ze halen het zonder moeite denk ik. Ze hebben zo weinig muziek gehad, dat dit helemaal geweldig moet zijnquote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef PH52 het volgende:
Die halen echt vanavond 10 uur niet meer. Echt een heel moeilijk liedje Manke Nelis!
quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Digi23 het volgende:
De heft kan trouwens beter naar bed gaan dan met zijn alle lol hebben.. wil ze vanacht om 5 uur wel eens zien!
Ze zingen niet echt, ze zeggen de tekst eigenlijk gewoon op.quote:Op zondag 13 november 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Kan er dan echt niemand de normale toonhoogte zingen?? Onvoorstelbaar.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef Zw0rld het volgende:
Er was toch ook iets met kralenrijgen ?
Ze kennen heel veel muziek niet eens, dan kan niet anders. Misschien generatieverschil ofzo. In ben van 1964 en begon me voor muziek te interesseren toen ik 10 was (in 1974 dus). Maar ik ken ook echt wel alle nummers van 1960 tot 1974. Muziek is tegenwoordig met emule en kazaa enz niet zo boeiend meer denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zingen niet echt, ze zeggen de tekst eigenlijk gewoon op.
Roel stelde meteen bij het voorlezen van de opdracht voor om het met z'n alle te doen. Dus allemaal 24 uur opblijven en zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Net waren ze met zijn drieën aan het zingen, en zag je Rob, zittend op de achtergrond ook meezingen![]()
Niet zo heel erg slim natuurlijk
Welnee, veel leuker als ze morgen om een uur of 3 echt niet meer kunnenquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Ze moeten nu écht snel met een schema gaan komen....
Hey stranger, lekker dingquote:Op zondag 13 november 2005 19:07 schreef Stranger het volgende:
haha, ze lezen ook gewoon voor, ik kan bij dit nummer geen zang ontdekken.
JIJ PROBEERT ER GEWOON BOVENUIT TE KOMEN, NET ALS IK.quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
HET IS EEN BLAMAGE!!!!!!!!!
(sorry voor de caps)
oooohhhhh Jij boefje.quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat was gewoon een verzinsel van mij....![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef Gert het volgende:
Het trieste is dat ze echt hun best lijken te doen.![]()
Totaal a-muzikaal zooitje daar.
Het trieste is dat ze dit zelf waarschijnlijk best mooi vindenquote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt en klopt
wel lachen, ik dacht dat ik slecht zong, dit is best een boost voor mijn ego
Hopenlijk wordt ze donderdag genomineerdquote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal gestoord van dat camerageile gedrag van Natte Lie...GRRR!!
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey stranger, lekker dingOok aan het genieten?
![]()
Je vindt het ... leuk?quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Stranger het volgende:
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.
Waarom moet 'ie koud zijn dan?quote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een goede tip: een kan koffie in de koelkast zetten, en dus koud laten worden. Vervolgens 3 bakken koffie achterover keilen, en doorgaan
Ik geloof, zonder je ooit te hebben horen zingen, onmiddelijk dat jij het beter kan dan dit stelletje talentlozen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt en klopt
wel lachen, ik dacht dat ik slecht zong, dit is best een boost voor mijn ego
TIs morgen voorbij.. dit is ( gelukkig ) maar 24 uur..quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.
Ik vind het heerlijk om te kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vindt het ... leuk?Och, dwaasjelief
Maar ik gun je je karaokelol hoor
Haha.. anders is het te warm voor Roels strotje hahaquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 18:58 schreef Stranger het volgende:
Geweldige weekopdracht, stream staat hier op de versterker
Misschien is ie een keer in Griekenland op vakantie geweest?quote:
Wat een whussies zijn het toch ookquote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je het dan makkelijker achterover keilt![]()
![]()
Ik eh zing ook wel een eh..beetje meequote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef Stranger het volgende:
lekker ergeren en ongegeneerd mee kunnen zingen.
Ik hoop nog op karaoke-teksten onder de streams.
Ze zijn nog slechter dan die luitjes die in de nix factor hebben 'gewonnen'quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef 720x576i het volgende:
The nix factor.
Sjongejonge, nu wordt Lieskes onregelmatige huid zelfs weg-ge-airbrushed?quote:
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is ie een keer in Griekenland op vakantie geweest?
Daar zuipen ze ook koude koffie, met een laag schuimdrab er bovenop, frappé noemen ze dat. Gadverdamme.
Ik heb de foto minder bewerkt dan jij denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge, nu wordt Lieskes onregelmatige huid zelfs weg-ge-airbrushed?![]()
Het lijkt niet eens op K3quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is nog net geen Supremes, of star sisters of Luv of the three degrees
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.
Nou dat denk ik niet!quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de foto minder bewerkt dan jij denk ik.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.
Dat verknalt heel veel foto's hbe ik zelf ook al gemerkt. Het maakt de kleuren heel erg onnatuurlijk, zoals je ook op jouw capture kunt zien.quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet!
Ik klik bij donkere foto's alleen altijd even autobalans aan, verder niets.
zelfde stem als Joost :pquote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef theMi het volgende:
Ik vond Chantal toch ook wel pittig erg klinken...
Die weten volgens mij niet eens wat dat is...quote:Op zondag 13 november 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, deze kunnen jullie toch wel op toonhoogte zingen?? Please...
Oh yes pleasssseeeeeeeequote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Joost afvoeren???
Met liefde, scanman. Maar ik zit hier in badjas en ik heb even geen auto ter beschikking. Sorryquote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Joost afvoeren???
quote:Op zondag 13 november 2005 19:34 schreef frizti het volgende:
Voor iedereen die schaatsen zit te kijken:
[afbeelding]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingt nu alleen. Mag dat??
Tja, smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verknalt heel veel foto's hbe ik zelf ook al gemerkt. Het maakt de kleuren heel erg onnatuurlijk, zoals je ook op jouw capture kunt zien.
Ik heb er een hele lichte blur overheen gegooid. Het orgineel verschilde maar heel weinig met die die ik geplaatst heb.
Ja, maar hij hoeft nu maar één fout te maken, en de weekopdracht is misluktquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingt nu alleen. Mag dat??
nee, hoeft maar één tegelijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Fredgroes het volgende:
heb ik de opdracht goed begrepen, minimaal 2 mensen tegelijk zingen en hoeveel staan er nu, juist 1!!!!!!
Jij had toch een vriendin die dat soort problemen wel op kan lossen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met liefde, scanman. Maar ik zit hier in badjas en ik heb even geen auto ter beschikking. Sorry![]()
Maar bij Manuela kwam hij erin en de anderen gingen..... volgens mij had minimaal 1 erbij moeten blijven zodat rob 1 zin kan meezingen.... of vergis ik mij.... (ik denk ook dat het al verknalt is...)quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijk
Makkie dus... 's Nachts gewoon 1 die een uurtje of 2 uurtjes zingt. De rest kan dan lang slapen. Peace of cakequote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijk
dat is ie alquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft nu maar één fout te maken, en de weekopdracht is mislukt
Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier makenquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Ik vind eigenlijk dat je het er even bij moet vermelden als je gaat blurren, brushen en dergelijke. Een foto lichter maken vind ik niet echt manipulatie, blurren wel.
Ik ben Roel nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Jij had toch een vriendin die dat soort problemen wel op kan lossen?
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is ie al
Rob begon alleen, en de regel is dat als hij het overneemt ze 1 regel samen moeten zingen
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef soapie het volgende:
Gaat Lieske 24 uur zingen ofzo, elke keer als ik een blik op de streams werp staat zij te blerren...
je zou zeggen dat ze door schade en schande wijs zouden worden, maar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!
Wazig heh.. waar waren zij de afgelopen 20 jaar???quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
Inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe lang zijn ze nu al bezig?
Wel een geinige opdrachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???![]()
Zoals ik al zei: smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier maken
Beetje flauw was het ook wel, of doe je dat ook met Dido foto's
1 is voldoendequote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wel een geinige opdracht![]()
Moeten ze altijd met z'n 3en zingen ofzo?
minimaal 1 moet er zingen, maximaal 3 tegelijk. Bij aflossing moet door diegene die aflost minimaal 1 zin SAMEN gezongen worden. En ze mogen niet EEN woord van de teksten missen anders is de opdracht mislukt.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wel een geinige opdracht![]()
Moeten ze altijd met z'n 3en zingen ofzo?
NEEEEEEEEJquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Stranger het volgende:
Ik wil een verzoekje indienen.
Shine on you crazy diamond van pink floyd.
Ja net die wissel van Rob en Lieske meegekregen....hoe foutquote:Op zondag 13 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
De opdracht is nu al zo ontzettend mislukt en ze hebben het niet eens door....
Slecht gezongen...quote:
Beetje idiote discussie, maar ik vind net zo goed dat jij mag vermelden dat je de foto zeer veranderd hebt. Dit was voor het eerst dat ik een blur over een foto gooi en dat deed ik alleen omdat jij volgens mij plezier had in die hele erge foto van Lieske, die orgineel (dus zonder enige bewerking) véél mooier was.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: smaken verschillen.
Ik vind het géén verknallen, en ik doe dat inderdaad ook bij te donkere foto's van Dido.
En ik vind die airbrush-wangetjes juist lelijk.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Echter: iemand een mooiere huid proberen te geven dmv photoshop vind ik echt van een ander kaliber dan een foto wat lichter maken.
Met dergelijke manipulaties heb ik overigens op zich geen problemen maar ze zouden m.i. wél even vermeld moeten worden.
wat maakt het uit zolang niemand het hen verteldquote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja net die wissel van Rob en Lieske meegekregen....hoe fout
Als het niet al eens misgegaan is, gaat het vast nog gebeuren...quote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
minimaal 1 moet er zingen, maximaal 3 tegelijk. Bij aflossing moet door diegene die aflost minimaal 1 zin SAMEN gezongen worden. En ze mogen niet EEN woord van de teksten missen anders is de opdracht mislukt.
ben jij nog niet dood?quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Stranger het volgende:
Ik wil een verzoekje indienen.
Shine on you crazy diamond van pink floyd.
Als die 2 mensen gaan rusten en een 3e (nieuwe) persoon begint wel....quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als 2 mensen een nummer uitzingen, dan valt er een stilte, en dan begint één persoon aan het volgende nummer, is de wissel dus ook fout?
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...quote:“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. => Dit klopt nog
Er mogen geen pauze’s vallen. => Dit klopt nog
Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. => Dit is nog niet één keer gedaan
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. => Dit is ook al eens mis gegaan.
En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren. => Rob en Nathalie hadden kauwgum in hun mond...
Ze worden toch al te dik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...
Tjeez, wat ben jij aan het doen met je avatar?Zie nu iedere keer een andere picture??quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Zw0rld het volgende:
Ze vergaten net Yeah te krijsen.
Mislukt dus.
Ik kauwgom echt eten? Je slikt het niet door....quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
of de scatmanquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Komen er ook nog snelle rapnummers voorbij [afbeelding]![]()
Ik vind het geen idiote discussue. Ik vind het eigenlijk een principe-kwestie dat je foto's niet manipuleert en vervolgens voordoet als de werkelijkheid. Dat dien je dan te vermelden, mijns inziens.quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje idiote discussie, maar ik vind net zo goed dat jij mag vermelden dat je de foto zeer veranderd hebt. Dit was voor het eerst dat ik een blur over een foto gooi en dat deed ik alleen omdat jij volgens mij plezier had in die hele erge foto van Lieske, die orgineel (dus zonder enige bewerking) véél mooier was.
Big Brother zal toch weer oogje dichtknijpen en zeggen dat ze het gehaald hebben. Wedden?quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Auto Change.quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tjeez, wat ben jij aan het doen met je avatar?Zie nu iedere keer een andere picture??
dat klopt in principe, echt bij Manuela stopte de 3 en begon Rob alleenquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat aflossen misschien alleen geldt als er maar 1 persoon zingt? Want met minimaal 1 persoon aan het zingen, kan een wissel misschien nooit fout gaan als er 3 staan te zingen. Of zie ik dat verkeerd?
Er staat:quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat aflossen misschien alleen geldt als er maar 1 persoon zingt? Want met minimaal 1 persoon aan het zingen, kan een wissel misschien nooit fout gaan als er 3 staan te zingen. Of zie ik dat verkeerd?
EEN andere bewoner dus, staat niets in over het feit dat dit alleen geldt als er maar eentje staat te zingen. Lijkt mij dat iedere wissel op deze manier dient te verlopen.quote:Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen.
Wat ben je ongeduldig Whitefox? :pquote:Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
@TALPA zouden jullie de playlist willen publiceren??
Als ze buiten zitten gaat het prima, maar als ze dingen aan elkaar kwijt willen die Nederland niet mag horen dan is NU het ideale momentquote:Op zondag 13 november 2005 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nadeel is wel dat je de andere gesprekken nauwelijks kunt volgen...
Zoals gezegd heb ik deze foto mooier gemaakt omdat ik niet snapte waarom jij die zo slecht uitgevallen foto van Lieske wilde plaatsen. Dat vond ik op z'n zachtst gezegd zeer vreemd.quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het geen idiote discussue. Ik vind het eigenlijk een principe-kwestie dat je foto's niet manipuleert en vervolgens voordoet als de werkelijkheid. Dat dien je dan te vermelden, mijns inziens.
Dat is wel waar, maar dat kan ook met 2 personen. 1 Persoon lijkt me niet verstandig.. tenzij je de fout in wil gaanquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Heb je vanaf het begin gekeken? Ze hebben al een queen nummer verneuktquote:Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
@TALPA zouden jullie de playlist willen publiceren??
Ja van mij mag die muziek wel wat zachterquote:Op zondag 13 november 2005 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nadeel is wel dat je de andere gesprekken nauwelijks kunt volgen...
Nee dan weet ik wanneer ik het geluid kan uitzettenquote:
:s it already happenedquote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee dan weet ik wanneer ik het geluid kan uitzettenSommige nummers mogen gewoonweg niet verkracht worden
Boven mijn copy/paste van Singing in the rain stond 'Jamie Cullum'quote:
je kan kwa stem heel veel valszingen naar minder vals zingen brengen met de juiste apparatuurquote:Op zondag 13 november 2005 19:54 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe kunnen van dit gekrijs nu een fatsoenlijke tv uitzending maken.
muziek niet, microfoons welquote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja van mij mag die muziek wel wat zachter![]()
Nee en blijkbaar maar goed ook als ze die al gehad hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 20:03 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Heb je vanaf het begin gekeken? Ze hebben al een queen nummer verneukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |