Hey stranger, lekker dingquote:Op zondag 13 november 2005 19:07 schreef Stranger het volgende:
haha, ze lezen ook gewoon voor, ik kan bij dit nummer geen zang ontdekken.
JIJ PROBEERT ER GEWOON BOVENUIT TE KOMEN, NET ALS IK.quote:Op zondag 13 november 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
HET IS EEN BLAMAGE!!!!!!!!!
(sorry voor de caps)
oooohhhhh Jij boefje.quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat was gewoon een verzinsel van mij....![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef Gert het volgende:
Het trieste is dat ze echt hun best lijken te doen.![]()
Totaal a-muzikaal zooitje daar.
Het trieste is dat ze dit zelf waarschijnlijk best mooi vindenquote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt en klopt
wel lachen, ik dacht dat ik slecht zong, dit is best een boost voor mijn ego
Hopenlijk wordt ze donderdag genomineerdquote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal gestoord van dat camerageile gedrag van Natte Lie...GRRR!!
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey stranger, lekker dingOok aan het genieten?
![]()
Je vindt het ... leuk?quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Stranger het volgende:
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.
Waarom moet 'ie koud zijn dan?quote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een goede tip: een kan koffie in de koelkast zetten, en dus koud laten worden. Vervolgens 3 bakken koffie achterover keilen, en doorgaan
Ik geloof, zonder je ooit te hebben horen zingen, onmiddelijk dat jij het beter kan dan dit stelletje talentlozen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt en klopt
wel lachen, ik dacht dat ik slecht zong, dit is best een boost voor mijn ego
TIs morgen voorbij.. dit is ( gelukkig ) maar 24 uur..quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha. Ik las karaoke en moest meteen streams kijken, mijn laptop blijftt gedurende de week aangesloten op de versterker en tv, hier mag ik niets van missen.
Ik vind het heerlijk om te kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vindt het ... leuk?Och, dwaasjelief
Maar ik gun je je karaokelol hoor
Haha.. anders is het te warm voor Roels strotje hahaquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 18:58 schreef Stranger het volgende:
Geweldige weekopdracht, stream staat hier op de versterker
Misschien is ie een keer in Griekenland op vakantie geweest?quote:
Wat een whussies zijn het toch ookquote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat je het dan makkelijker achterover keilt![]()
![]()
Ik eh zing ook wel een eh..beetje meequote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef Stranger het volgende:
lekker ergeren en ongegeneerd mee kunnen zingen.
Ik hoop nog op karaoke-teksten onder de streams.
Ze zijn nog slechter dan die luitjes die in de nix factor hebben 'gewonnen'quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef 720x576i het volgende:
The nix factor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |