Sinds ze in de bonen zaten trekken Chantal en Lieske veel met elkaar op hoor, niets nieuws.quote:Op zondag 13 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben er eventjes uit geweest, maar krijg de indruk dat Chantal vreselijk aan het likken is bij Lieske om een nominatie van haar te voorkomen. Klopt dit?
Dat zei ze tegen Chantal, heb ik begrepen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske gaf gisteren wel aan, dat ze een soort trauma heeft opgelopen van Dido`s reaktie, en het daarom moeilijk vindt om haar weer te nomineren
De enige die ik na BB carrière zie maken is Joost.quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef creno het volgende:
ik vind het grappig
24uur lang het bewijs dat noch Rob, noch nattelie een carriëre gaan maken in de muziek
Best een goed idee eigenlijk...quote:
Ze halen het zonder moeite denk ik. Ze hebben zo weinig muziek gehad, dat dit helemaal geweldig moet zijnquote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef PH52 het volgende:
Die halen echt vanavond 10 uur niet meer. Echt een heel moeilijk liedje Manke Nelis!
quote:Op zondag 13 november 2005 19:01 schreef Digi23 het volgende:
De heft kan trouwens beter naar bed gaan dan met zijn alle lol hebben.. wil ze vanacht om 5 uur wel eens zien!
Ze zingen niet echt, ze zeggen de tekst eigenlijk gewoon op.quote:Op zondag 13 november 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Kan er dan echt niemand de normale toonhoogte zingen?? Onvoorstelbaar.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef Zw0rld het volgende:
Er was toch ook iets met kralenrijgen ?
Ze kennen heel veel muziek niet eens, dan kan niet anders. Misschien generatieverschil ofzo. In ben van 1964 en begon me voor muziek te interesseren toen ik 10 was (in 1974 dus). Maar ik ken ook echt wel alle nummers van 1960 tot 1974. Muziek is tegenwoordig met emule en kazaa enz niet zo boeiend meer denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zingen niet echt, ze zeggen de tekst eigenlijk gewoon op.
Roel stelde meteen bij het voorlezen van de opdracht voor om het met z'n alle te doen. Dus allemaal 24 uur opblijven en zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Net waren ze met zijn drieën aan het zingen, en zag je Rob, zittend op de achtergrond ook meezingen![]()
Niet zo heel erg slim natuurlijk
Welnee, veel leuker als ze morgen om een uur of 3 echt niet meer kunnenquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Ze moeten nu écht snel met een schema gaan komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |