En dat is verrassend???quote:Op zondag 13 november 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn perongeluk vergeten eerst een taktiek te bepalen
Maar hoe lang nog...quote:Op zondag 13 november 2005 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft er in ieder geval echt plezier in
Die sukkels zijn echt zo achterlijk, dat geloof je toch niet? Staan ze met z'n 6en te zingen ! idioten.quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Peter6000 het volgende:
Net waren ze met zijn drieën aan het zingen, en zag je Rob, zittend op de achtergrond ook meezingen![]()
Niet zo heel erg slim natuurlijk
Je mag best wel even slapen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
En dit moeten we dus nog zo'n 23 uur aanhoren?
Dankjewel zeg... Moet er niet aan denken nu in die regiekamer te werken....quote:
zonde van dat mooie nummer.quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Wat kennen deze bewoners weinig muziek zeg
American Pie gaat wel echt helemaal fout
Alleen het refrein gaat goedquote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ja ze verklaren mij hier thuis ook voor gek dat ik steeds naar die idioten zit te kijken, ik durf het geluid nu helemaal niet aan te zetten.......kan wel eens ernstige gevolgen voor mij hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe de streams weer aan mèt geluid en nu ligt mijn vriend op de bank met een kussen over zijn hoofd te hikken dat het zo godsallmachtig slecht is. Joh
Lieske gaf gisteren wel aan, dat ze een soort trauma heeft opgelopen van Dido`s reaktie, en het daarom moeilijk vindt om haar weer te nominerenquote:Op zondag 13 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben er eventjes uit geweest, maar krijg de indruk dat Chantal vreselijk aan het likken is bij Lieske om een nominatie van haar te voorkomen. Klopt dit?
Zijn ze te jong voor...quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |