Ja hoezo?quote:
Flauw. Erg flauw zelfs.quote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef luciano het volgende:
ik zie een zekere "macho" genaamd WC Arcee
Hij is mijn grootste fokvriendje en ik heb nog nooit een foto van Arcee gezienquote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef luciano het volgende:
Hmmmmmmmmmmmm , ik zie een zekere "macho" genaamd WC Arcee een heleboel commentaar leveren , maar waar is nu JOUW foto eigenlijk ... kijk , DAT bedoel ik nou met SC_macho's .![]()
Kom op met die foto Arcee! Anders gaan we massaal minpunten voor je stemmen in de user survival game...quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is mijn grootste fokvriendje en ik heb nog nooit een foto van Arcee gezien
Ja Arcee, haal Isa van haar rose Fok-wolkjequote:Op zondag 13 november 2005 17:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom op met die foto Arcee! Anders gaan we massaal minpunten voor je stemmen in de user survival game...![]()
Ik wil niet stoken.. maar volgens mij sommige andere lieftallige (ex) modjes wel.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga met Isa mee, ik wil ook anoniem blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga geen foto's van mezelf plaatsen hoor, beetje anoniem moet kunnen.
Dat probleem heb ik nooit met mijn avatar. Klopt precies.quote:Op zondag 13 november 2005 17:16 schreef Anitra het volgende:
Idd door avatars krijg je een beeld van iemand en die klopt dan geheel niet zoals nu en dat is wel fun
Vind ik mooi.quote:
En toch ben ik al jaren aan het gissen hoe jij eruit ziet...quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nooit met mijn avatar. Klopt precies.
Voor mij is dat dus de reden dat ik een al wat oudere foto gepost heb...quote:Op zondag 13 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga met Isa mee, ik wil ook anoniem blijven
Kom nou, ik ga niet overal met de billen bloot *proest*
Heb ik ooit gezegd dat je die niet mocht zien, lieve Isa?quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Sta je op nieuwere foto's dan met blote billen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is dat dus de reden dat ik een al wat oudere foto gepost heb...
Jawel hoor.... Ik weet ook wel dat zowel Isa als kleintje een paar leuke foto's in hun fotoboek hebben staan... Ik ben rood, niet blond....quote:
Ik heb al ge-edit.quote:Op zondag 13 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor.... Ik weet ook wel dat zowel Isa als kleintje een paar leuke foto's in hun fotoboek hebben staan... Ik ben rood, niet blond....
Ik zag het...quote:
Deze zijn toch echt wel nep, gok ik.quote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef luciano het volgende:
Iedereen heeft zo zijn redenen om zich niet te laten zien , en ook dat respecteer ik dus , maar dan niet gaan zeggen dat anderen fake pics posten , beetje flauw vind ik dan . Omdat ik een paar keer TERECHT uit mijn slof ben geschoten tegen 2 personen op SC , en ik plotseling door een heleboel posters met , woww ben JIJ dat !!! wordt begroet , sorry , ik kan het ook niet helpen dat ik naast een internet aanwezigheid van nul komma nul voor sommigen in het echt een toffe peer ben ,
sorry![]()
Bij jou stonden er geen smilies, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat je serieus bent.quote:
Tanx, jij ziet er ook leuk uit Cuall.quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickieik merk dat je toch erg wordt beinvloed door een avatar, jou had ik dus echt als krullebol in gedachte.
![]()
Je ziet er leuk uit hoor, vriendje ook![]()
Nou, dat maakt de geloofwaardigheid van die andere foto's er dus niet groter op.quote:Op zondag 13 november 2005 18:09 schreef luciano het volgende:
Klopt , geef ik toe , maar je moet ze de kost geven die denken dat het echt is , hehehe
Ik vergeet ook wel eens wat...quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij jou stonden er geen smilies, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat je serieus bent.
Welnee, jij past precies in het eisenpakket van Chantal.quote:Op zondag 13 november 2005 17:23 schreef luciano het volgende:
Milagro is ook goedgekeurd door de Nederlandse Vereniging van Vrijgezelle Italiaanse Huismannen
![]()
![]()
![]()
quote:De ideale man voor Chantal:
HET UITERLIJK.
* Valt op jongere mannen (34-38 jaar)
* Liefst jongensachtige vent
* Italiaans type met zwart/donker haar
* Haar niet te kort, mag beetje nonchalant lang
* Geen bodybuildertype, wel goed lijf zonder buikje
* Niet te klein, lengte vanaf 175 cm
* Mooie donkere ogen
* Geen snor, baard, piercings, tatoos e.d.
* Verzorgde handen
* Mooie tanden
Kan iemand mijn account hier ff deleten op FOK , grrrrrrrr , ik had een leuke tijd vanaf 1999 , maar Aventura heeft mij zojuist ge_exit , grrrrrrrrrquote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welnee, jij past precies in het eisenpakket van Chantal.
[..]
Dan moet je natuurlijk wel een hele koffer aan reserve-ogen meenemen. Je begrijpt dat vier stuks niet meer voldoende is.quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef luciano het volgende:
EN ik hoop in BB6 mee te mogen doen als 1-ogige
Ik zou je knipoog niet vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 18:20 schreef luciano het volgende:
sportoog / feestoog / sexoog / discussieoog / karaokeoog / eetoog / jacuzzioog / slapgeouwehoerogen , een dozijntje of twaalf / nog meer ??
En wat dacht je van z'n geitenoogquote:
mooie foto !quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
Whehehe, hij is nog echt geopend ook!
Oké, ik zal er 1 posten, ook al heb ik het op dit moment een beetje gehad met BB. Mag het mijn oude vergietfoto zijn?
[afbeelding]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoetquote:
* Arcee voelt al weer 2 minnetjes aankomen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoet![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |