quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
Daar moest ik nou weer om lachenquote:
En een geweldige glimlach.quote:
Waarschuwing was dus volstrekt overbodig...je bent gaaf!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! (en nee, niet door die snor)
[afbeelding]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!quote:
Nee, ben ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
Oh Isa
![]()
Iets voor de bond voor huisvrouwen![]()
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo'n huisvrouw-poetstypetje
schiet eens op met posten danquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!![]()
Oh Day, enigquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb diezelfde blije glimlach op al mijn foto's.quote:Op zondag 13 november 2005 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Daar moest ik nou weer om lachen(eh, de tekst, niet de foto)
Was dat een verplichte foto? Zo kijk je wel namelijk![]()
Rob ziet er dan ook veel ouder uit dan normaal op die leeftijd.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent 42? Nou als ik jou vergelijk met Rob (sorry voor de blasphemy) dan zie jij er eerder uit als 34/35
Klopt!quote:Op zondag 13 november 2005 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je hier niet eens gezien
[BB] Voor versabommie en teamlead 10x Isa
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Day, enig, zit ik op een blond engeltje te wachten, blijk je een tropische verrassing te zijn
![]()
Ja hallo. Ik vind het nog steeds keilief van je dat je zo'n foto hebt laten maken.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, I.R. weet het beste in mensen naar boven te brengen.
Maar je bent echt een waanzinnig mooie vrouw!quote:Op zondag 13 november 2005 16:35 schreef Day het volgende:
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:35 schreef Day het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.
Nee, dwerg. Ik heb hier de eerste 2 dagen ook gepost en zelfs nog streams gekeken. Toen bedacht ik me dat ik nog andere dingen te doen had. En nu zag ik dat jij in dit topic gereageerd had dus nam ik een kijkje.quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef dwerg het volgende:
Was dat je eerste post in BB5, IR?
Nou, nou, niet overdrijven nu, Isaquote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je bent echt een waanzinnig mooie vrouw!
quote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik vind het nog steeds keilief van je dat je zo'n foto hebt laten maken.
Die zoeken we even op, zou thaleia zeggen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe staat het met Woerden.
Ik zag dat m'n huisgenoten een nieuwe vergiet hebben dus ik heb nieuwe vergietfoto's gemaakt, dus ik zal het topic binnenkort eens omhoog schoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat je topic weer een opleving krijgt. Hij is té leuk om zomaar weg te zakken.
Ja, en die foto's met die snor waren zeker ook nep.quote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef luciano het volgende:
Zomaar wat huiselijke foto's ...........
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc1.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc2.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc3.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc4.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc5.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc6.JPG]afbeelding][/URL]
Grappig dit. Ik dacht dat je donker haar zou hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Nou vooruit dan...
Hier ben ik zo'n 5 jaar geleden... Tegenwoordig heb ik lang haar en een brilletje op...
[afbeelding]
Ik heb roodblond haar... Deze foto is van de vakantie dus is het wat blonder opgelicht....quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dit. Ik dacht dat je donker haar zou hebben.![]()
Een mooie smile zeg!!!
(sorry mensen, ik ben heel erg gefixeerd op monden en ogen).
Pittig tantetje.quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Ok dan... dit ben ik (na een hairjob van een collegaatje):
[afbeelding]
Stop maar met google'en dus...
En bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 16:56 schreef luciano het volgende:
Ik wist het wel , SjankwalC is een beetje roodharig idd , en dat zijn allemaal B*****'s![]()
![]()
Ze heeft me verbomme wel 3 keer minpunten gegeven geloof ik .
B
I
T
Z
Wickiequote:Op zondag 13 november 2005 16:45 schreef wickie het volgende:
Dit ben ik!
De eerste foto is ik en mn lieve vriendje, beide foto's zijn genomen in ZuidFrankrijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Who cares?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Ok dan... dit ben ik (na een hairjob van een collegaatje):
[afbeelding]
Stop maar met google'en dus...
quote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
Je bent véél mooier dan de gegooglede versie van Isa
![]()
Sjieke haren zo zeg![]()
Jij iig nog niet.quote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef luciano het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van die " macho's " uit het SC het lef hebben om hun gezicht te laten zien
Heb je bruine ogen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
LOL
Ik zei toch anders zou ik zelfmoord plegen...
Idd door avatars krijg je een beeld van iemand en die klopt dan geheel niet zoals nu en dat is wel funquote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickieik merk dat je toch erg wordt beinvloed door een avatar, jou had ik dus echt als krullebol in gedachte.
![]()
Je ziet er leuk uit hoor, vriendje ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |