quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Hey Bocaj![]()
Ik ga geen foto's van mezelf plaatsen hoor, beetje anoniem moet kunnen.
Aangenaamquote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef juiced het volgende:
Nurt.
Kinderachtig!quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef juiced het volgende:
Nurt.
Jane! *gilletje* Die is leuk!quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
Whehehe, hij is nog echt geopend ook!
Oké, ik zal er 1 posten, ook al heb ik het op dit moment een beetje gehad met BB. Mag het mijn oude vergietfoto zijn?
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je geen BB'er bent hoef je hier ook geen anderen af te komen kraken![]()
Nee joh, hij kwam zichzelf voorstellen (dat zie je toch welquote:Op zondag 13 november 2005 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je geen BB'er bent hoef je hier ook geen anderen af te komen kraken![]()
quote:
Trendy hoedjequote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
Oké, ik zal er 1 posten, ook al heb ik het op dit moment een beetje gehad met BB. Mag het mijn oude vergietfoto zijn?
[afbeelding]
Verre van saai, hoe kan dat nou?quote:Op zondag 13 november 2005 15:54 schreef Anitra het volgende:
Heel saai volg k braaf en gooi er ook een foto van mezelf in
[afbeelding]
Ik ben de achtersteDe voorste is mijn dochter.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef Anitra het volgende:
Zitten erg leuke foto's tussen
Cuall ik had jou heel anders in mijn gedachten
Het is een foto van vrijdag met de bruiloftquote:Op zondag 13 november 2005 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verre van saai, hoe kan dat nou?
Leuke foto! Mooi gezicht!
Geweldig! Wat een gelijkenis! Hele mooie foto.quote:Op zondag 13 november 2005 15:54 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto Anitraquote:Op zondag 13 november 2005 15:54 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef dwerg het volgende:
Tja, ik post niet zoveel in BB5. Is het verplicht om hier een foto te zetten?
Mijn dochter lijkt heel erg op mij iddquote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Geweldig! Wat een gelijkenis! Hele mooie foto.
Saai? Kom nou!
belabberdquote:Op zondag 13 november 2005 15:54 schreef teamlead het volgende:
nou.. vooruit dan maar...met excuses voor de belabberde foto
[afbeelding]
Gelukkig heb ik geen verstand van mannen....quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef luciano het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/punta_del_este__4_.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/punta_del_este__1_.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/punta_del_este__8_.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/canal_del_beagle__5_.JPG]afbeelding][/URL]
Ik heb ze vrijdagochtend snel gekocht en het eerste wat Djen en ik zeiden was ohjee we hebben Dido oorbellen hoor het eens rammelenquote:Op zondag 13 november 2005 16:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke foto Anitra, met die oorbellen kan je zo het huis in
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
Ga maar lekker Google'en, dan vind je me vast wel...![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 16:04 schreef Anitra het volgende:
Ik heb ze vrijdagochtend snel gekocht en het eerste wat Djen en ik zeiden was ohjee we hebben Dido oorbellen hoor het eens rammelen
Die vind ik leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Nee helaas...quote:
Je bent 42? Nou als ik jou vergelijk met Rob (sorry voor de blasphemy) dan zie jij er eerder uit als 34/35quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef luciano het volgende:
Ik WAS jonger ja . Enige jaren geleden , ten tijde van BB1 , hehehe ., 42 al nu
![]()
niet verplicht nee.. maar zou wel leuk zijnquote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Day het volgende:
Waarom vertrouw ik die foto's van Luciano niet?
Leuke foto's mensen! Maarr...het is toch niet verplicht om er 1 te plaatsen?
Ja, I.R. weet het beste in mensen naar boven te brengen.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 13 november 2005 16:08 schreef ChantalC het volgende:
Nee helaas...![]()
Dan zou ik echt zelfmoord plegen!
Nee, maar wel leukquote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Day het volgende:
Waarom vertrouw ik die foto's van Luciano niet?
Leuke foto's mensen! Maarr...het is toch niet verplicht om er 1 te plaatsen?
Nou, ik vind een New Yorks modelletje (erg mooi) en wat callgirls....(zonder foto)quote:Op zondag 13 november 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
Ga maar lekker Google'en, dan vind je me vast wel...![]()
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenenquote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Jane het volgende:
Ja, I.R. weet het beste in mensen naar boven te brengen.
En mocht iemand zich geïnspireerd voelen... Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Hahahaha nee maar een motor onder je bipsdeze sufferd kijkt nu pas in je fotoboekquote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Wat had jij dan gedacht, een oud grijs dik omaatje met een soepjurk en krukken zeker![]()
![]()
![]()
Lekker jong nog hoorquote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef luciano het volgende:
Ik WAS jonger ja . Enige jaren geleden , ten tijde van BB1 , hehehe ., 42 al nu
![]()
Hmm...durf nie.quote:
Topic gevonden Het is begonnen!!!! (Het Grote Afwas Topic)quote:Op zondag 13 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenen
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.quote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef luciano het volgende:
1) ik ben het echt
2) wat wordt er niet vertrouwd ( wil je er nog een paar honderd zien ??? )
3) helaas niet mijn bootje
4) Txs Isabeau @ 35
ik wil er nog wel een paar honderd zien van die dame die op de onderste foto naast je staat...quote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef luciano het volgende:
1) ik ben het echt
2) wat wordt er niet vertrouwd ( wil je er nog een paar honderd zien ??? )
3) helaas niet mijn bootje
4) Txs Isabeau @ 35
Door die snor?quote:Op zondag 13 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenen
quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Door die snor?
Zo voel ik me ook nog steeds als ik elk weekend ga stappen in de bars en disco's op het Stadhuisplein in Rotjeknor , of zoals laatst in A'dam op de Diva Ocean , Europa's grootste partyboat , dit keer met keiharde herrie house muziek met Armin v Buurenquote:
Ex helaas , een Argentijnse vrouw die ik al 3 jaar kende en een paar keer heb ontmoet , helaas over nu , zuchtttttttttttquote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.
Trouwens, is dat je vrouw/vriendin? Leuke meid!
Hij zei toch dat het zijn ex was?quote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.
Trouwens, is dat je vrouw/vriendin? Leuke meid!
Ja, misschien moeten ze op Fok! een speciale sectie inrichten waar mensen hun foto kunnen posten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef wickie het volgende:
Wel grappig om al die foto's van iedereen te zien.
Tijdens het stappen voel ik me ook altijd jong, alleen de volgende dag merk ik dat ik het niet meer ben....quote:Op zondag 13 november 2005 16:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook nog steeds als ik elk weekend ga stappen in de bars en disco's op het Stadhuisplein in Rotjeknor , of zoals laatst in A'dam op de Diva Ocean , Europa's grootste partyboat , dit keer met keiharde herrie house muziek met Armin v Buuren
Zéven zonen?quote:Op zondag 13 november 2005 16:20 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het zijn ex was?
Leuk man, al die foto's(heb er zelf geen enkele op mijn pc staan...alleen van mijn zeven zonen...)
Is allemaal dezelfde dame hoor . Ik heb zelfs wel wat pikantere foto's en filmpjes hoor , maar ........ helaas , pindakaas zonder uien voor jou . Ik respecteer privacy . Ik ben niet zo rot als sommigen van mij denken hier hoorquote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik wil er nog wel een paar honderd zien van die dame die op de onderste foto naast je staat...![]()
Die is echt super, Isa!quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! (en nee, niet door die snor)
[afbeelding]
Mooi.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
Vader Abraham!quote:Op zondag 13 november 2005 16:20 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het zijn ex was?
Leuk man, al die foto's(heb er zelf geen enkele op mijn pc staan...alleen van mijn zeven zonen...)
quote:Op zondag 13 november 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
Zo'n vergiet heb ik ook.
[afbeelding]
Dan is het mejuffrouw Abraham, hoor, ben trouwens ook niet oud...quote:
Niet iedereen heeft z'n Fok!fotoboek ingesteld, jij zo te zien ook niet, en het is gewoon leuk het allemaal bij elkaar te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten ze op Fok! een speciale sectie inrichten waar mensen hun foto kunnen posten.
Of niet natuurlijk, kan ook. Dat je wel een profiel aanmaakt, maar er geen foto post.
Moet ik dat geloven?quote:
Oké, hierna je neus, dan eentje van je mond....etc.quote:Op zondag 13 november 2005 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan alleen je ogen, die waren toch mooi groot?
Hier mijn ogen
[afbeelding]
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Dan is het mejuffrouw Abraham, hoor, ben trouwens ook niet oud...![]()
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!quote:
Geen waarschuwing nodig. Stralende foto!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
Laat je billen siennn , we willen billen siennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
Nou jaaaaaaa, prachtige foto mens!!!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkeerde foto danquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar moest ik nou weer om lachenquote:
En een geweldige glimlach.quote:
Waarschuwing was dus volstrekt overbodig...je bent gaaf!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!quote:
Nee, ben ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
Oh Isa
![]()
Iets voor de bond voor huisvrouwen![]()
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo'n huisvrouw-poetstypetje
schiet eens op met posten danquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!![]()
Oh Day, enigquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb diezelfde blije glimlach op al mijn foto's.quote:Op zondag 13 november 2005 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Daar moest ik nou weer om lachen(eh, de tekst, niet de foto)
Was dat een verplichte foto? Zo kijk je wel namelijk![]()
Rob ziet er dan ook veel ouder uit dan normaal op die leeftijd.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent 42? Nou als ik jou vergelijk met Rob (sorry voor de blasphemy) dan zie jij er eerder uit als 34/35
Klopt!quote:Op zondag 13 november 2005 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je hier niet eens gezien
[BB] Voor versabommie en teamlead 10x Isa
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Day, enig, zit ik op een blond engeltje te wachten, blijk je een tropische verrassing te zijn
![]()
Ja hallo. Ik vind het nog steeds keilief van je dat je zo'n foto hebt laten maken.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, I.R. weet het beste in mensen naar boven te brengen.
Maar je bent echt een waanzinnig mooie vrouw!quote:Op zondag 13 november 2005 16:35 schreef Day het volgende:
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:35 schreef Day het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook wel de reden dat ik niet wilde posten.
Nee, dwerg. Ik heb hier de eerste 2 dagen ook gepost en zelfs nog streams gekeken. Toen bedacht ik me dat ik nog andere dingen te doen had. En nu zag ik dat jij in dit topic gereageerd had dus nam ik een kijkje.quote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef dwerg het volgende:
Was dat je eerste post in BB5, IR?
Nou, nou, niet overdrijven nu, Isaquote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je bent echt een waanzinnig mooie vrouw!
quote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik vind het nog steeds keilief van je dat je zo'n foto hebt laten maken.
Die zoeken we even op, zou thaleia zeggen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe staat het met Woerden.
Ik zag dat m'n huisgenoten een nieuwe vergiet hebben dus ik heb nieuwe vergietfoto's gemaakt, dus ik zal het topic binnenkort eens omhoog schoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat je topic weer een opleving krijgt. Hij is té leuk om zomaar weg te zakken.
Ja, en die foto's met die snor waren zeker ook nep.quote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef luciano het volgende:
Zomaar wat huiselijke foto's ...........
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc1.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc2.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc3.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc4.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc5.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.filedump.nl/files/luc6.JPG]afbeelding][/URL]
Grappig dit. Ik dacht dat je donker haar zou hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Nou vooruit dan...
Hier ben ik zo'n 5 jaar geleden... Tegenwoordig heb ik lang haar en een brilletje op...
[afbeelding]
Ik heb roodblond haar... Deze foto is van de vakantie dus is het wat blonder opgelicht....quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Grappig dit. Ik dacht dat je donker haar zou hebben.![]()
Een mooie smile zeg!!!
(sorry mensen, ik ben heel erg gefixeerd op monden en ogen).
Pittig tantetje.quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Ok dan... dit ben ik (na een hairjob van een collegaatje):
[afbeelding]
Stop maar met google'en dus...
En bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 16:56 schreef luciano het volgende:
Ik wist het wel , SjankwalC is een beetje roodharig idd , en dat zijn allemaal B*****'s![]()
![]()
Ze heeft me verbomme wel 3 keer minpunten gegeven geloof ik .
B
I
T
Z
Wickiequote:Op zondag 13 november 2005 16:45 schreef wickie het volgende:
Dit ben ik!
De eerste foto is ik en mn lieve vriendje, beide foto's zijn genomen in ZuidFrankrijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Who cares?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Ok dan... dit ben ik (na een hairjob van een collegaatje):
[afbeelding]
Stop maar met google'en dus...
quote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
Je bent véél mooier dan de gegooglede versie van Isa
![]()
Sjieke haren zo zeg![]()
Jij iig nog niet.quote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef luciano het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van die " macho's " uit het SC het lef hebben om hun gezicht te laten zien
Heb je bruine ogen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
LOL
Ik zei toch anders zou ik zelfmoord plegen...
Idd door avatars krijg je een beeld van iemand en die klopt dan geheel niet zoals nu en dat is wel funquote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickieik merk dat je toch erg wordt beinvloed door een avatar, jou had ik dus echt als krullebol in gedachte.
![]()
Je ziet er leuk uit hoor, vriendje ook![]()
Ja hoezo?quote:
Flauw. Erg flauw zelfs.quote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef luciano het volgende:
ik zie een zekere "macho" genaamd WC Arcee
Hij is mijn grootste fokvriendje en ik heb nog nooit een foto van Arcee gezienquote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef luciano het volgende:
Hmmmmmmmmmmmm , ik zie een zekere "macho" genaamd WC Arcee een heleboel commentaar leveren , maar waar is nu JOUW foto eigenlijk ... kijk , DAT bedoel ik nou met SC_macho's .![]()
Kom op met die foto Arcee! Anders gaan we massaal minpunten voor je stemmen in de user survival game...quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is mijn grootste fokvriendje en ik heb nog nooit een foto van Arcee gezien
Ja Arcee, haal Isa van haar rose Fok-wolkjequote:Op zondag 13 november 2005 17:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom op met die foto Arcee! Anders gaan we massaal minpunten voor je stemmen in de user survival game...![]()
Ik wil niet stoken.. maar volgens mij sommige andere lieftallige (ex) modjes wel.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga met Isa mee, ik wil ook anoniem blijvenquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Dat probleem heb ik nooit met mijn avatar. Klopt precies.quote:Op zondag 13 november 2005 17:16 schreef Anitra het volgende:
Idd door avatars krijg je een beeld van iemand en die klopt dan geheel niet zoals nu en dat is wel fun
Vind ik mooi.quote:
En toch ben ik al jaren aan het gissen hoe jij eruit ziet...quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nooit met mijn avatar. Klopt precies.
Voor mij is dat dus de reden dat ik een al wat oudere foto gepost heb...quote:Op zondag 13 november 2005 17:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ga met Isa mee, ik wil ook anoniem blijven
Kom nou, ik ga niet overal met de billen bloot *proest*
Heb ik ooit gezegd dat je die niet mocht zien, lieve Isa?quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Sta je op nieuwere foto's dan met blote billen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is dat dus de reden dat ik een al wat oudere foto gepost heb...
Jawel hoor.... Ik weet ook wel dat zowel Isa als kleintje een paar leuke foto's in hun fotoboek hebben staan... Ik ben rood, niet blond....quote:
Ik heb al ge-edit.quote:Op zondag 13 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor.... Ik weet ook wel dat zowel Isa als kleintje een paar leuke foto's in hun fotoboek hebben staan... Ik ben rood, niet blond....
Ik zag het...quote:
Deze zijn toch echt wel nep, gok ik.quote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef luciano het volgende:
Iedereen heeft zo zijn redenen om zich niet te laten zien , en ook dat respecteer ik dus , maar dan niet gaan zeggen dat anderen fake pics posten , beetje flauw vind ik dan . Omdat ik een paar keer TERECHT uit mijn slof ben geschoten tegen 2 personen op SC , en ik plotseling door een heleboel posters met , woww ben JIJ dat !!! wordt begroet , sorry , ik kan het ook niet helpen dat ik naast een internet aanwezigheid van nul komma nul voor sommigen in het echt een toffe peer ben ,
sorry![]()
Bij jou stonden er geen smilies, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat je serieus bent.quote:
Tanx, jij ziet er ook leuk uit Cuall.quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickieik merk dat je toch erg wordt beinvloed door een avatar, jou had ik dus echt als krullebol in gedachte.
![]()
Je ziet er leuk uit hoor, vriendje ook![]()
Nou, dat maakt de geloofwaardigheid van die andere foto's er dus niet groter op.quote:Op zondag 13 november 2005 18:09 schreef luciano het volgende:
Klopt , geef ik toe , maar je moet ze de kost geven die denken dat het echt is , hehehe
Ik vergeet ook wel eens wat...quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij jou stonden er geen smilies, dus dan zou het zomaar kunnen zijn dat je serieus bent.
Welnee, jij past precies in het eisenpakket van Chantal.quote:Op zondag 13 november 2005 17:23 schreef luciano het volgende:
Milagro is ook goedgekeurd door de Nederlandse Vereniging van Vrijgezelle Italiaanse Huismannen
![]()
![]()
![]()
quote:De ideale man voor Chantal:
HET UITERLIJK.
* Valt op jongere mannen (34-38 jaar)
* Liefst jongensachtige vent
* Italiaans type met zwart/donker haar
* Haar niet te kort, mag beetje nonchalant lang
* Geen bodybuildertype, wel goed lijf zonder buikje
* Niet te klein, lengte vanaf 175 cm
* Mooie donkere ogen
* Geen snor, baard, piercings, tatoos e.d.
* Verzorgde handen
* Mooie tanden
Kan iemand mijn account hier ff deleten op FOK , grrrrrrrr , ik had een leuke tijd vanaf 1999 , maar Aventura heeft mij zojuist ge_exit , grrrrrrrrrquote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welnee, jij past precies in het eisenpakket van Chantal.
[..]
Dan moet je natuurlijk wel een hele koffer aan reserve-ogen meenemen. Je begrijpt dat vier stuks niet meer voldoende is.quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef luciano het volgende:
EN ik hoop in BB6 mee te mogen doen als 1-ogige
Ik zou je knipoog niet vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 18:20 schreef luciano het volgende:
sportoog / feestoog / sexoog / discussieoog / karaokeoog / eetoog / jacuzzioog / slapgeouwehoerogen , een dozijntje of twaalf / nog meer ??
En wat dacht je van z'n geitenoogquote:
mooie foto !quote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoetquote:
* Arcee voelt al weer 2 minnetjes aankomen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoet![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, na alle 'been' grapjes van Rob krijgen we in BB6 'oog' grapjes als luciano meedoet![]()
Owww... heel donkerbruin FYIquote:
unbeschreiblich weiblich....quote:
Oe.quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef ChantalC het volgende:
Owww... heel donkerbruin FYI
Heb je er ook nog 1 van na de 2de wereldoorlog ?quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
Nouja dan ga ik oook maar voor de bijl.
[afbeelding]
Jaja meiden ik weet het, i'm a sexy bitch!
nou zit eerlijk te wachten op een beetje representatieve foto, en heb gevraagd of m'n baas die ff op kan sturen want zelf heb ik alleen maar foto's van mezelf bij wedstrijden van Utreg of als ik zwaar lazerus benquote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je er ook nog 1 van na de 2de wereldoorlog ?![]()
Dit verhaal verdiend het volgens mij om in volle geuren en kleuren verteld te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
Was 1 of andere scriptkiddy-wanabee die ik te grazen heb genomen omdat hij zelf zijn computertje wagenwijd open had staanHij zou mij wel even van het net trappen ...
![]()
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"quote:Op zondag 13 november 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit verhaal verdiend het volgens mij om in volle geuren en kleuren verteld te worden.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
Nouja dan ga ik oook maar voor de bijl.
[afbeelding]
Jaja meiden ik weet het, i'm a sexy bitch!
En nu niet meer zeuren...quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Arcee het volgende:
Oe.
Ik hou me aanbevolen voor een ogen-er-duidelijk-op-foto.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
goh, wat verrassend die foto's. Veel dertigplussers hier......
Hé Luciano, ouwe Magnum!![]()
Nou, dit ben ik dan:
[afbeelding] aangenaam....
overigens is er ook een fok-fotoforum ergens verderop op het forum...
Bommie, hoe weet je eigenlijk of die ip$ dinges 'dicht' staat?quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"
Afijn ik zie het loedertje kietelen om m'n gauntlet en heb toen ff een scan gedaan. Bleek de lul ip$ open te hebben staan ( je windows share-poort) dus ben ik ff gaan neuzen op zijn schijf. Vervolgens heb ik hem op zijn 06 nummer gebeld ( die stond op een CV van hem op zijn D-schijf) en gezegd dat als ik 'm nog 1 keer zie kietelen of 1 keer op die chat zou zien hij een colombiaanse stropdas kon verwachten ( ik was 2-3 jaar geleden wat minder genuanceerd in mijn uitspraken). En vervolgens heb ik zijn foto ook maar ff op het net gepleurd door heel die chatsite heen![]()
heb nog nooit iemand zo wit zien worden door de telefoonhoorn heen ....en hij kwam netjes nooit meer op die chatsite![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"
Afijn ik zie het loedertje kietelen om m'n gauntlet en heb toen ff een scan gedaan. Bleek de lul ip$ open te hebben staan ( je windows share-poort) dus ben ik ff gaan neuzen op zijn schijf. Vervolgens heb ik hem op zijn 06 nummer gebeld ( die stond op een CV van hem op zijn D-schijf) en gezegd dat als ik 'm nog 1 keer zie kietelen of 1 keer op die chat zou zien hij een colombiaanse stropdas kon verwachten ( ik was 2-3 jaar geleden wat minder genuanceerd in mijn uitspraken). En vervolgens heb ik zijn foto ook maar ff op het net gepleurd door heel die chatsite heen![]()
heb nog nooit iemand zo wit zien worden door de telefoonhoorn heen ....en hij kwam netjes nooit meer op die chatsite![]()
* ChantalC zit veilig achter een vuurmuurtje...quote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
CUall doet snel een hangslot op de deur van haar putertje
quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB Seaweed? Moet ik nou rare associaties krijgen?quote:
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaienquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, hoe weet je eigenlijk of die ip$ dinges 'dicht' staat?
Mijn virusscanner geeft me wel eens een berichtje dat er een inbraak is verijdeld, maar ik heb geen idee of ik daarmee veilig genoeg ben....
nog niet door dat ik dat vaker roep en vervolgens de meest ongenuanceerde bagger het net op smijt?quote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nu meen ik mij alleen een tekst van een paar dagen terug te herinneren...die ging ongeveer zo... "normaal gesproken ben ik heel beschaafd in mijn uitspraken hoor.....dat doe ik anders nooit" ...hoe rijm ik dat ?![]()
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?quote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaien
denk niet dat trendmicro iets van jouw putertje nodig heeft schatquote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?
Even voor je geruststelling: een niet gepatchde Windows XP PC die aan het internet hangt is tussen 4 tot 20 min besmet.quote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?
Niet zulke moeilijke woorden ajb.... Daar snap ik toch niks vanquote:Op zondag 13 november 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Even voor je geruststelling: een niet gepatchde Windows XP PC die aan het internet hangt is tussen 4 tot 20 min besmet.
Het viel nog niet op neequote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet door dat ik dat vaker roep en vervolgens de meest ongenuanceerde bagger het net op smijt?
camouflage![]()
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.quote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaien
en dan?quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.
Nee, want nou weet ik het nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...
maaruh ontopic maar weer ?![]()
O jaquote:Op zondag 13 november 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...
maaruh ontopic maar weer ?![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.auditmypc.com/freescan/scanoptions.asp
ja? neuken dan maar?quote:
quote:
Waar is jou foto?quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Springsteen27 het volgende:
Hehe Colombiaanse stropdas...
Ik wel.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze nog!quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wel.Maar ik ben ze kwijt geraakt toen mijn oude pc crashte.
Ze lijken vrij licht met die overbelichting, maar goed, ik mocht niet meer zeuren.quote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef ChantalC het volgende:
En nu niet meer zeuren...
[afbeelding]
Nope.quote:Heb je al een foto van jezelf geplaatst by the weg?![]()
Isa leest volgens mij niet ver terug in een topic.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Jane het volgende:
Ik wel.Maar ik ben ze kwijt geraakt toen mijn oude pc crashte.
Done.quote:
OK, maar hoe lang moeten we wachten op de beetje representatieve foto?quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou zit eerlijk te wachten op een beetje representatieve foto, en heb gevraagd of m'n baas die ff op kan sturen want zelf heb ik alleen maar foto's van mezelf bij wedstrijden van Utreg of als ik zwaar lazerus ben
Dat ventje op die foto is trouwens zonder dolllen nog geen 2 jaar oud he ( edit: die foto is nog geen 2 jaar oud)! Was 1 of andere scriptkiddy-wanabee die ik te grazen heb genomen omdat hij zelf zijn computertje wagenwijd open had staanHij zou mij wel even van het net trappen ...
![]()
jummie...quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
goh, wat verrassend die foto's. Veel dertigplussers hier......
Hé Luciano, ouwe Magnum!![]()
Nou, dit ben ik dan:
[afbeelding] aangenaam....
overigens is er ook een fok-fotoforum ergens verderop op het forum...
dat zei je niet over mijn fotoquote:
jummie? hihi.....maak ik er in de servivalgame maar meteen drie +++ pluspunten van..quote:
Ik had je foto nog niet gezien Mupkequote:
dat is wel een heel bescheiden fotootje...en als ik naar het fototje kijk is het nog valse bescheidenheid ook...quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik had je foto nog niet gezien MupkeMaarruh.. ken ik jou niet ergens van?
Tja.. vrouwen en techniek.. ik geef het toe.. dat gaat niet altijd samen.. de foto was niet zo klein geplandquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dat is wel een heel bescheiden fotootje...en als ik naar het fototje kijk is het nog valse bescheidenheid ook...
Tnx!quote:
En ik was nog zo blij dat we er geen leeftijden bij hoefden te zetten...quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
Veel dertigplussers hier......
kep wel een heeeeeeeel kleintiefotoquote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
OK, maar hoe lang moeten we wachten op de beetje representatieve foto?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Na dit smoelenboek bekeken te hebben, snap ik echt niet dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het uiterlijk van bijvoorbeeld Chantal of Natte Lie...................................
quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef bloodymary het volgende:
Ja, stil maar Bocaj, jij mag er zeker zijn!![]()
Dat jij je mond houdt over Chantal komt dus omdat je zelf een kop hebt om op te schieten, begrijp ik?quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Na dit smoelenboek bekeken te hebben, snap ik echt niet dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het uiterlijk van bijvoorbeeld Chantal of Natte Lie...................................
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij je mond houdt over Chantal komt dus omdat je zelf een kop hebt om op te schieten, begrijp ik?
Plaats ook even een foto, dan kunnen wij meegriezelen.![]()
Dat standpunt respecteer ik wel, mijn foto´s staan ook alleen maar in OO en A61.quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef bloodymary het volgende:
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.
Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Wat zijn jullie leuk!![]()
![]()
En wat kun je ernaast zitten met een bepaald beeld van iemand.
Cartwoman is heel ergquote:
Blond, dikke tieten.quote:
De tieten dus, niet het blonde haarquote:
Dan moet m'n man vanavond eerst even kijken; ik heb wel een foto maar geen idee hoe 'm online te krijgen.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat standpunt respecteer ik wel, mijn foto´s staan ook alleen maar in OO en A61.
Maar ik vind dan ook dat je je mond moet houden over anderen die dat wel durven, en jouw opmerking hierboven vond ik dus niet kunnen.
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Is daar zoveel commentaar op dan?quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Hahaha gelukkig ben je niet de eerste die dat vraagt... maar neequote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?![]()
![]()
Hou dan ook gewoon je commentaar voor je....quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.
Ik zit net even te kijken, maar jij post inderdaad nooit in OOquote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef MissX het volgende:
Wat is OO en A61 als jullie foto's daar staan, ga ik daar wel ff kijken
Hai lekker dingquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef Springsteen27 het volgende:
Tsja, voor wat het waard is...hier ook mijn foto!
[afbeelding]
Je doet iig je naam eer aan met een blauw shirt aanquote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |