Owww... heel donkerbruin FYIquote:
unbeschreiblich weiblich....quote:
Oe.quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef ChantalC het volgende:
Owww... heel donkerbruin FYI
Heb je er ook nog 1 van na de 2de wereldoorlog ?quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
Nouja dan ga ik oook maar voor de bijl.
[afbeelding]
Jaja meiden ik weet het, i'm a sexy bitch!
nou zit eerlijk te wachten op een beetje representatieve foto, en heb gevraagd of m'n baas die ff op kan sturen want zelf heb ik alleen maar foto's van mezelf bij wedstrijden van Utreg of als ik zwaar lazerus benquote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je er ook nog 1 van na de 2de wereldoorlog ?![]()
Dit verhaal verdiend het volgens mij om in volle geuren en kleuren verteld te worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
Was 1 of andere scriptkiddy-wanabee die ik te grazen heb genomen omdat hij zelf zijn computertje wagenwijd open had staanHij zou mij wel even van het net trappen ...
![]()
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"quote:Op zondag 13 november 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit verhaal verdiend het volgens mij om in volle geuren en kleuren verteld te worden.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
Nouja dan ga ik oook maar voor de bijl.
[afbeelding]
Jaja meiden ik weet het, i'm a sexy bitch!
En nu niet meer zeuren...quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Arcee het volgende:
Oe.
Ik hou me aanbevolen voor een ogen-er-duidelijk-op-foto.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
goh, wat verrassend die foto's. Veel dertigplussers hier......
Hé Luciano, ouwe Magnum!![]()
Nou, dit ben ik dan:
[afbeelding] aangenaam....
overigens is er ook een fok-fotoforum ergens verderop op het forum...
Bommie, hoe weet je eigenlijk of die ip$ dinges 'dicht' staat?quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"
Afijn ik zie het loedertje kietelen om m'n gauntlet en heb toen ff een scan gedaan. Bleek de lul ip$ open te hebben staan ( je windows share-poort) dus ben ik ff gaan neuzen op zijn schijf. Vervolgens heb ik hem op zijn 06 nummer gebeld ( die stond op een CV van hem op zijn D-schijf) en gezegd dat als ik 'm nog 1 keer zie kietelen of 1 keer op die chat zou zien hij een colombiaanse stropdas kon verwachten ( ik was 2-3 jaar geleden wat minder genuanceerd in mijn uitspraken). En vervolgens heb ik zijn foto ook maar ff op het net gepleurd door heel die chatsite heen![]()
heb nog nooit iemand zo wit zien worden door de telefoonhoorn heen ....en hij kwam netjes nooit meer op die chatsite![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och was niet zo bijzonder hoor, zat in 1 of andere vage chatbox en hij zat irritant door m'n gesprek heen te bleren. Ik vroeg of die niet lekker op kon rotten en vervolgens zegtie letterlijk :"je weet niet tegen wie je het hebt. Ik zal jou eens van het internet trappen. Je bent de verkeerde tegengekomen!"
Afijn ik zie het loedertje kietelen om m'n gauntlet en heb toen ff een scan gedaan. Bleek de lul ip$ open te hebben staan ( je windows share-poort) dus ben ik ff gaan neuzen op zijn schijf. Vervolgens heb ik hem op zijn 06 nummer gebeld ( die stond op een CV van hem op zijn D-schijf) en gezegd dat als ik 'm nog 1 keer zie kietelen of 1 keer op die chat zou zien hij een colombiaanse stropdas kon verwachten ( ik was 2-3 jaar geleden wat minder genuanceerd in mijn uitspraken). En vervolgens heb ik zijn foto ook maar ff op het net gepleurd door heel die chatsite heen![]()
heb nog nooit iemand zo wit zien worden door de telefoonhoorn heen ....en hij kwam netjes nooit meer op die chatsite![]()
* ChantalC zit veilig achter een vuurmuurtje...quote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
CUall doet snel een hangslot op de deur van haar putertje
quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB Seaweed? Moet ik nou rare associaties krijgen?quote:
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaienquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommie, hoe weet je eigenlijk of die ip$ dinges 'dicht' staat?
Mijn virusscanner geeft me wel eens een berichtje dat er een inbraak is verijdeld, maar ik heb geen idee of ik daarmee veilig genoeg ben....
nog niet door dat ik dat vaker roep en vervolgens de meest ongenuanceerde bagger het net op smijt?quote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Nu meen ik mij alleen een tekst van een paar dagen terug te herinneren...die ging ongeveer zo... "normaal gesproken ben ik heel beschaafd in mijn uitspraken hoor.....dat doe ik anders nooit" ...hoe rijm ik dat ?![]()
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?quote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaien
denk niet dat trendmicro iets van jouw putertje nodig heeft schatquote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?
Even voor je geruststelling: een niet gepatchde Windows XP PC die aan het internet hangt is tussen 4 tot 20 min besmet.quote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Met het gevaar dat ze meteen binnen zitten op het moment dat blijkt dat ik 'open' sta?
Niet zulke moeilijke woorden ajb.... Daar snap ik toch niks vanquote:Op zondag 13 november 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Even voor je geruststelling: een niet gepatchde Windows XP PC die aan het internet hangt is tussen 4 tot 20 min besmet.
Het viel nog niet op neequote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet door dat ik dat vaker roep en vervolgens de meest ongenuanceerde bagger het net op smijt?
camouflage![]()
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.quote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een portscan laten doen. Geloof dat trend micro er 1 online heeft draaien
en dan?quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Of even 'netstat -a' intypen in een dos-box.
Nee, want nou weet ik het nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...
maaruh ontopic maar weer ?![]()
O jaquote:Op zondag 13 november 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
zegt alleen of de pc 'm open heeft staan, zegt niets over je firewall ...
maaruh ontopic maar weer ?![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.auditmypc.com/freescan/scanoptions.asp
ja? neuken dan maar?quote:
quote:
Waar is jou foto?quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Springsteen27 het volgende:
Hehe Colombiaanse stropdas...
Ik wel.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is mijn grootste fokvriendje en ik heb nog nooit een foto van Arcee gezien
Ik heb ze nog!quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wel.Maar ik ben ze kwijt geraakt toen mijn oude pc crashte.
Ze lijken vrij licht met die overbelichting, maar goed, ik mocht niet meer zeuren.quote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef ChantalC het volgende:
En nu niet meer zeuren...
[afbeelding]
Nope.quote:Heb je al een foto van jezelf geplaatst by the weg?![]()
Isa leest volgens mij niet ver terug in een topic.quote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef Jane het volgende:
Ik wel.Maar ik ben ze kwijt geraakt toen mijn oude pc crashte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |