Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 13 november 2005 16:08 schreef ChantalC het volgende:
Nee helaas...![]()
Dan zou ik echt zelfmoord plegen!
Nee, maar wel leukquote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Day het volgende:
Waarom vertrouw ik die foto's van Luciano niet?
Leuke foto's mensen! Maarr...het is toch niet verplicht om er 1 te plaatsen?
Nou, ik vind een New Yorks modelletje (erg mooi) en wat callgirls....(zonder foto)quote:Op zondag 13 november 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
Ga maar lekker Google'en, dan vind je me vast wel...![]()
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenenquote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef Jane het volgende:
Ja, I.R. weet het beste in mensen naar boven te brengen.
En mocht iemand zich geïnspireerd voelen... Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Hahahaha nee maar een motor onder je bipsdeze sufferd kijkt nu pas in je fotoboekquote:Op zondag 13 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Wat had jij dan gedacht, een oud grijs dik omaatje met een soepjurk en krukken zeker![]()
![]()
![]()
Lekker jong nog hoorquote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef luciano het volgende:
Ik WAS jonger ja . Enige jaren geleden , ten tijde van BB1 , hehehe ., 42 al nu
![]()
Hmm...durf nie.quote:
Topic gevonden Het is begonnen!!!! (Het Grote Afwas Topic)quote:Op zondag 13 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenen
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.quote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef luciano het volgende:
1) ik ben het echt
2) wat wordt er niet vertrouwd ( wil je er nog een paar honderd zien ??? )
3) helaas niet mijn bootje
4) Txs Isabeau @ 35
ik wil er nog wel een paar honderd zien van die dame die op de onderste foto naast je staat...quote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef luciano het volgende:
1) ik ben het echt
2) wat wordt er niet vertrouwd ( wil je er nog een paar honderd zien ??? )
3) helaas niet mijn bootje
4) Txs Isabeau @ 35
Door die snor?quote:Op zondag 13 november 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mijn afwasborstel foto denken, maar die is denk ik verdwenen
quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Door die snor?
Zo voel ik me ook nog steeds als ik elk weekend ga stappen in de bars en disco's op het Stadhuisplein in Rotjeknor , of zoals laatst in A'dam op de Diva Ocean , Europa's grootste partyboat , dit keer met keiharde herrie house muziek met Armin v Buurenquote:
Ex helaas , een Argentijnse vrouw die ik al 3 jaar kende en een paar keer heb ontmoet , helaas over nu , zuchtttttttttttquote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.
Trouwens, is dat je vrouw/vriendin? Leuke meid!
Hij zei toch dat het zijn ex was?quote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor Luciano. Het is meer dat ik je totaal anders had voorgesteld.
Trouwens, is dat je vrouw/vriendin? Leuke meid!
Ja, misschien moeten ze op Fok! een speciale sectie inrichten waar mensen hun foto kunnen posten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:16 schreef wickie het volgende:
Wel grappig om al die foto's van iedereen te zien.
Tijdens het stappen voel ik me ook altijd jong, alleen de volgende dag merk ik dat ik het niet meer ben....quote:Op zondag 13 november 2005 16:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook nog steeds als ik elk weekend ga stappen in de bars en disco's op het Stadhuisplein in Rotjeknor , of zoals laatst in A'dam op de Diva Ocean , Europa's grootste partyboat , dit keer met keiharde herrie house muziek met Armin v Buuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |