Mooi.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! (en nee, niet door die snor)
[afbeelding]
Vader Abraham!quote:Op zondag 13 november 2005 16:20 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Hij zei toch dat het zijn ex was?
Leuk man, al die foto's(heb er zelf geen enkele op mijn pc staan...alleen van mijn zeven zonen...)
quote:Op zondag 13 november 2005 16:18 schreef Christine het volgende:
Zo'n vergiet heb ik ook.
[afbeelding]
Dan is het mejuffrouw Abraham, hoor, ben trouwens ook niet oud...quote:
Niet iedereen heeft z'n Fok!fotoboek ingesteld, jij zo te zien ook niet, en het is gewoon leuk het allemaal bij elkaar te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten ze op Fok! een speciale sectie inrichten waar mensen hun foto kunnen posten.
Of niet natuurlijk, kan ook. Dat je wel een profiel aanmaakt, maar er geen foto post.
Moet ik dat geloven?quote:
Oké, hierna je neus, dan eentje van je mond....etc.quote:Op zondag 13 november 2005 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan alleen je ogen, die waren toch mooi groot?
Hier mijn ogen
[afbeelding]
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Dan is het mejuffrouw Abraham, hoor, ben trouwens ook niet oud...![]()
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!quote:
Geen waarschuwing nodig. Stralende foto!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
Laat je billen siennn , we willen billen siennnnnnnnnnnnquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik ook maar met de billen bloot. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
[afbeelding]
Nou jaaaaaaa, prachtige foto mens!!!quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
verkeerde foto danquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |