Done.quote:
OK, maar hoe lang moeten we wachten op de beetje representatieve foto?quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou zit eerlijk te wachten op een beetje representatieve foto, en heb gevraagd of m'n baas die ff op kan sturen want zelf heb ik alleen maar foto's van mezelf bij wedstrijden van Utreg of als ik zwaar lazerus ben
Dat ventje op die foto is trouwens zonder dolllen nog geen 2 jaar oud he ( edit: die foto is nog geen 2 jaar oud)! Was 1 of andere scriptkiddy-wanabee die ik te grazen heb genomen omdat hij zelf zijn computertje wagenwijd open had staanHij zou mij wel even van het net trappen ...
![]()
jummie...quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
goh, wat verrassend die foto's. Veel dertigplussers hier......
Hé Luciano, ouwe Magnum!![]()
Nou, dit ben ik dan:
[afbeelding] aangenaam....
overigens is er ook een fok-fotoforum ergens verderop op het forum...
dat zei je niet over mijn fotoquote:
jummie? hihi.....maak ik er in de servivalgame maar meteen drie +++ pluspunten van..quote:
Ik had je foto nog niet gezien Mupkequote:
dat is wel een heel bescheiden fotootje...en als ik naar het fototje kijk is het nog valse bescheidenheid ook...quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik had je foto nog niet gezien MupkeMaarruh.. ken ik jou niet ergens van?
Tja.. vrouwen en techniek.. ik geef het toe.. dat gaat niet altijd samen.. de foto was niet zo klein geplandquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dat is wel een heel bescheiden fotootje...en als ik naar het fototje kijk is het nog valse bescheidenheid ook...
Tnx!quote:
En ik was nog zo blij dat we er geen leeftijden bij hoefden te zetten...quote:Op zondag 13 november 2005 21:40 schreef Maurisico het volgende:
Veel dertigplussers hier......
kep wel een heeeeeeeel kleintiefotoquote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef Day het volgende:
[..]
OK, maar hoe lang moeten we wachten op de beetje representatieve foto?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Na dit smoelenboek bekeken te hebben, snap ik echt niet dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het uiterlijk van bijvoorbeeld Chantal of Natte Lie...................................
quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef bloodymary het volgende:
Ja, stil maar Bocaj, jij mag er zeker zijn!![]()
Dat jij je mond houdt over Chantal komt dus omdat je zelf een kop hebt om op te schieten, begrijp ik?quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Na dit smoelenboek bekeken te hebben, snap ik echt niet dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het uiterlijk van bijvoorbeeld Chantal of Natte Lie...................................
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij je mond houdt over Chantal komt dus omdat je zelf een kop hebt om op te schieten, begrijp ik?
Plaats ook even een foto, dan kunnen wij meegriezelen.![]()
Dat standpunt respecteer ik wel, mijn foto´s staan ook alleen maar in OO en A61.quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef bloodymary het volgende:
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.
Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Wat zijn jullie leuk!![]()
![]()
En wat kun je ernaast zitten met een bepaald beeld van iemand.
Cartwoman is heel ergquote:
Blond, dikke tieten.quote:
De tieten dus, niet het blonde haarquote:
Dan moet m'n man vanavond eerst even kijken; ik heb wel een foto maar geen idee hoe 'm online te krijgen.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat standpunt respecteer ik wel, mijn foto´s staan ook alleen maar in OO en A61.
Maar ik vind dan ook dat je je mond moet houden over anderen die dat wel durven, en jouw opmerking hierboven vond ik dus niet kunnen.
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Is daar zoveel commentaar op dan?quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Hahaha gelukkig ben je niet de eerste die dat vraagt... maar neequote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?![]()
![]()
Hou dan ook gewoon je commentaar voor je....quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.
Ik zit net even te kijken, maar jij post inderdaad nooit in OOquote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef MissX het volgende:
Wat is OO en A61 als jullie foto's daar staan, ga ik daar wel ff kijken
Hai lekker dingquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef Springsteen27 het volgende:
Tsja, voor wat het waard is...hier ook mijn foto!
[afbeelding]
Je doet iig je naam eer aan met een blauw shirt aanquote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |