Beetje idiote discussie, maar ik vind net zo goed dat jij mag vermelden dat je de foto zeer veranderd hebt. Dit was voor het eerst dat ik een blur over een foto gooi en dat deed ik alleen omdat jij volgens mij plezier had in die hele erge foto van Lieske, die orgineel (dus zonder enige bewerking) véél mooier was.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: smaken verschillen.
Ik vind het géén verknallen, en ik doe dat inderdaad ook bij te donkere foto's van Dido.
En ik vind die airbrush-wangetjes juist lelijk.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Echter: iemand een mooiere huid proberen te geven dmv photoshop vind ik echt van een ander kaliber dan een foto wat lichter maken.
Met dergelijke manipulaties heb ik overigens op zich geen problemen maar ze zouden m.i. wél even vermeld moeten worden.
wat maakt het uit zolang niemand het hen verteldquote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja net die wissel van Rob en Lieske meegekregen....hoe fout
Als het niet al eens misgegaan is, gaat het vast nog gebeuren...quote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
minimaal 1 moet er zingen, maximaal 3 tegelijk. Bij aflossing moet door diegene die aflost minimaal 1 zin SAMEN gezongen worden. En ze mogen niet EEN woord van de teksten missen anders is de opdracht mislukt.
ben jij nog niet dood?quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Stranger het volgende:
Ik wil een verzoekje indienen.
Shine on you crazy diamond van pink floyd.
Als die 2 mensen gaan rusten en een 3e (nieuwe) persoon begint wel....quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als 2 mensen een nummer uitzingen, dan valt er een stilte, en dan begint één persoon aan het volgende nummer, is de wissel dus ook fout?
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...quote:“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. => Dit klopt nog
Er mogen geen pauze’s vallen. => Dit klopt nog
Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. => Dit is nog niet één keer gedaan
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. => Dit is ook al eens mis gegaan.
En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren. => Rob en Nathalie hadden kauwgum in hun mond...
Ze worden toch al te dik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |