Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier makenquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Ik vind eigenlijk dat je het er even bij moet vermelden als je gaat blurren, brushen en dergelijke. Een foto lichter maken vind ik niet echt manipulatie, blurren wel.
Ik ben Roel nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Jij had toch een vriendin die dat soort problemen wel op kan lossen?
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is ie al
Rob begon alleen, en de regel is dat als hij het overneemt ze 1 regel samen moeten zingen
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef soapie het volgende:
Gaat Lieske 24 uur zingen ofzo, elke keer als ik een blik op de streams werp staat zij te blerren...
je zou zeggen dat ze door schade en schande wijs zouden worden, maar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!
Wazig heh.. waar waren zij de afgelopen 20 jaar???quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
Inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe lang zijn ze nu al bezig?
Wel een geinige opdrachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???![]()
Zoals ik al zei: smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier maken
Beetje flauw was het ook wel, of doe je dat ook met Dido foto's
1 is voldoendequote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wel een geinige opdracht![]()
Moeten ze altijd met z'n 3en zingen ofzo?
minimaal 1 moet er zingen, maximaal 3 tegelijk. Bij aflossing moet door diegene die aflost minimaal 1 zin SAMEN gezongen worden. En ze mogen niet EEN woord van de teksten missen anders is de opdracht mislukt.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wel een geinige opdracht![]()
Moeten ze altijd met z'n 3en zingen ofzo?
NEEEEEEEEJquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Stranger het volgende:
Ik wil een verzoekje indienen.
Shine on you crazy diamond van pink floyd.
Ja net die wissel van Rob en Lieske meegekregen....hoe foutquote:Op zondag 13 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
De opdracht is nu al zo ontzettend mislukt en ze hebben het niet eens door....
Slecht gezongen...quote:
Beetje idiote discussie, maar ik vind net zo goed dat jij mag vermelden dat je de foto zeer veranderd hebt. Dit was voor het eerst dat ik een blur over een foto gooi en dat deed ik alleen omdat jij volgens mij plezier had in die hele erge foto van Lieske, die orgineel (dus zonder enige bewerking) véél mooier was.quote:Op zondag 13 november 2005 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: smaken verschillen.
Ik vind het géén verknallen, en ik doe dat inderdaad ook bij te donkere foto's van Dido.
En ik vind die airbrush-wangetjes juist lelijk.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Echter: iemand een mooiere huid proberen te geven dmv photoshop vind ik echt van een ander kaliber dan een foto wat lichter maken.
Met dergelijke manipulaties heb ik overigens op zich geen problemen maar ze zouden m.i. wél even vermeld moeten worden.
wat maakt het uit zolang niemand het hen verteldquote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja net die wissel van Rob en Lieske meegekregen....hoe fout
Als het niet al eens misgegaan is, gaat het vast nog gebeuren...quote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
minimaal 1 moet er zingen, maximaal 3 tegelijk. Bij aflossing moet door diegene die aflost minimaal 1 zin SAMEN gezongen worden. En ze mogen niet EEN woord van de teksten missen anders is de opdracht mislukt.
ben jij nog niet dood?quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Stranger het volgende:
Ik wil een verzoekje indienen.
Shine on you crazy diamond van pink floyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |