Sjongejonge, nu wordt Lieskes onregelmatige huid zelfs weg-ge-airbrushed?quote:
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is ie een keer in Griekenland op vakantie geweest?
Daar zuipen ze ook koude koffie, met een laag schuimdrab er bovenop, frappé noemen ze dat. Gadverdamme.
Ik heb de foto minder bewerkt dan jij denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge, nu wordt Lieskes onregelmatige huid zelfs weg-ge-airbrushed?![]()
Het lijkt niet eens op K3quote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is nog net geen Supremes, of star sisters of Luv of the three degrees
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.
Nou dat denk ik niet!quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de foto minder bewerkt dan jij denk ik.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een goed gemaakte frappé is heul niet verkeerd. Zeker wanneer het 30+ graden is.
Dat verknalt heel veel foto's hbe ik zelf ook al gemerkt. Het maakt de kleuren heel erg onnatuurlijk, zoals je ook op jouw capture kunt zien.quote:Op zondag 13 november 2005 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet!
Ik klik bij donkere foto's alleen altijd even autobalans aan, verder niets.
zelfde stem als Joost :pquote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef theMi het volgende:
Ik vond Chantal toch ook wel pittig erg klinken...
Die weten volgens mij niet eens wat dat is...quote:Op zondag 13 november 2005 19:30 schreef scanman01 het volgende:
Jongens, deze kunnen jullie toch wel op toonhoogte zingen?? Please...
Oh yes pleasssseeeeeeeequote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Joost afvoeren???
Met liefde, scanman. Maar ik zit hier in badjas en ik heb even geen auto ter beschikking. Sorryquote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Joost afvoeren???
quote:Op zondag 13 november 2005 19:34 schreef frizti het volgende:
Voor iedereen die schaatsen zit te kijken:
[afbeelding]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingt nu alleen. Mag dat??
Tja, smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verknalt heel veel foto's hbe ik zelf ook al gemerkt. Het maakt de kleuren heel erg onnatuurlijk, zoals je ook op jouw capture kunt zien.
Ik heb er een hele lichte blur overheen gegooid. Het orgineel verschilde maar heel weinig met die die ik geplaatst heb.
Ja, maar hij hoeft nu maar één fout te maken, en de weekopdracht is misluktquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingt nu alleen. Mag dat??
nee, hoeft maar één tegelijkquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Fredgroes het volgende:
heb ik de opdracht goed begrepen, minimaal 2 mensen tegelijk zingen en hoeveel staan er nu, juist 1!!!!!!
Jij had toch een vriendin die dat soort problemen wel op kan lossen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met liefde, scanman. Maar ik zit hier in badjas en ik heb even geen auto ter beschikking. Sorry![]()
Maar bij Manuela kwam hij erin en de anderen gingen..... volgens mij had minimaal 1 erbij moeten blijven zodat rob 1 zin kan meezingen.... of vergis ik mij.... (ik denk ook dat het al verknalt is...)quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijk
Makkie dus... 's Nachts gewoon 1 die een uurtje of 2 uurtjes zingt. De rest kan dan lang slapen. Peace of cakequote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Yup, minimaal 1, maximaal 3 personen tegelijk
dat is ie alquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft nu maar één fout te maken, en de weekopdracht is mislukt
Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier makenquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.
Ik vind eigenlijk dat je het er even bij moet vermelden als je gaat blurren, brushen en dergelijke. Een foto lichter maken vind ik niet echt manipulatie, blurren wel.
Ik ben Roel nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Jij had toch een vriendin die dat soort problemen wel op kan lossen?
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is ie al
Rob begon alleen, en de regel is dat als hij het overneemt ze 1 regel samen moeten zingen
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef soapie het volgende:
Gaat Lieske 24 uur zingen ofzo, elke keer als ik een blik op de streams werp staat zij te blerren...
je zou zeggen dat ze door schade en schande wijs zouden worden, maar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook.... wat een sukkels zijn het ook hè!
Wazig heh.. waar waren zij de afgelopen 20 jaar???quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
Inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Ze kent de meeste nummers tenminste, ondanks haar leeftijd. De meesten kennen de nummers helemaal niet
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe lang zijn ze nu al bezig?
Wel een geinige opdrachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
17.45 uur zijn ze begonnen. Dus het duurt nog wel eventjes voordat er weer wat rust ontstaat in het huis. Heeft Talpa trouwens wel een vergunning aangevraagd in verband met de omwonenden van het studiocomplex???![]()
Zoals ik al zei: smaken verschillen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met auto balans of color kun je een foto ongelooflijk verknallen, zoals je ook zag met die foto van jou. Dat is het verschil. Ik werk heel erg veel met foto's dus weet wel dat auto balans in 99% van de gevallen dramatisch is. Met blur probeer je iets mooier te maken... en wat jij deed wat alles behalve moier maken
Beetje flauw was het ook wel, of doe je dat ook met Dido foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |