Als die 2 mensen gaan rusten en een 3e (nieuwe) persoon begint wel....quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als 2 mensen een nummer uitzingen, dan valt er een stilte, en dan begint één persoon aan het volgende nummer, is de wissel dus ook fout?
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...quote:“Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. => Dit klopt nog
Er mogen geen pauze’s vallen. => Dit klopt nog
Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen. => Dit is nog niet één keer gedaan
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. => Dit is ook al eens mis gegaan.
En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren. => Rob en Nathalie hadden kauwgum in hun mond...
Ze worden toch al te dik.quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ergo, lekker doorzingen, maar volgende week noodrantsoen...
Tjeez, wat ben jij aan het doen met je avatar?Zie nu iedere keer een andere picture??quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Zw0rld het volgende:
Ze vergaten net Yeah te krijsen.
Mislukt dus.
Ik kauwgom echt eten? Je slikt het niet door....quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
of de scatmanquote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Komen er ook nog snelle rapnummers voorbij [afbeelding]![]()
Ik vind het geen idiote discussue. Ik vind het eigenlijk een principe-kwestie dat je foto's niet manipuleert en vervolgens voordoet als de werkelijkheid. Dat dien je dan te vermelden, mijns inziens.quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje idiote discussie, maar ik vind net zo goed dat jij mag vermelden dat je de foto zeer veranderd hebt. Dit was voor het eerst dat ik een blur over een foto gooi en dat deed ik alleen omdat jij volgens mij plezier had in die hele erge foto van Lieske, die orgineel (dus zonder enige bewerking) véél mooier was.
Big Brother zal toch weer oogje dichtknijpen en zeggen dat ze het gehaald hebben. Wedden?quote:Op zondag 13 november 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Auto Change.quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tjeez, wat ben jij aan het doen met je avatar?Zie nu iedere keer een andere picture??
dat klopt in principe, echt bij Manuela stopte de 3 en begon Rob alleenquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat aflossen misschien alleen geldt als er maar 1 persoon zingt? Want met minimaal 1 persoon aan het zingen, kan een wissel misschien nooit fout gaan als er 3 staan te zingen. Of zie ik dat verkeerd?
Er staat:quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat aflossen misschien alleen geldt als er maar 1 persoon zingt? Want met minimaal 1 persoon aan het zingen, kan een wissel misschien nooit fout gaan als er 3 staan te zingen. Of zie ik dat verkeerd?
EEN andere bewoner dus, staat niets in over het feit dat dit alleen geldt als er maar eentje staat te zingen. Lijkt mij dat iedere wissel op deze manier dient te verlopen.quote:Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen.
Wat ben je ongeduldig Whitefox? :pquote:Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
@TALPA zouden jullie de playlist willen publiceren??
Als ze buiten zitten gaat het prima, maar als ze dingen aan elkaar kwijt willen die Nederland niet mag horen dan is NU het ideale momentquote:Op zondag 13 november 2005 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nadeel is wel dat je de andere gesprekken nauwelijks kunt volgen...
Zoals gezegd heb ik deze foto mooier gemaakt omdat ik niet snapte waarom jij die zo slecht uitgevallen foto van Lieske wilde plaatsen. Dat vond ik op z'n zachtst gezegd zeer vreemd.quote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het geen idiote discussue. Ik vind het eigenlijk een principe-kwestie dat je foto's niet manipuleert en vervolgens voordoet als de werkelijkheid. Dat dien je dan te vermelden, mijns inziens.
Dat is wel waar, maar dat kan ook met 2 personen. 1 Persoon lijkt me niet verstandig.. tenzij je de fout in wil gaanquote:Op zondag 13 november 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Heb je vanaf het begin gekeken? Ze hebben al een queen nummer verneuktquote:Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
@TALPA zouden jullie de playlist willen publiceren??
Ja van mij mag die muziek wel wat zachterquote:Op zondag 13 november 2005 20:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nadeel is wel dat je de andere gesprekken nauwelijks kunt volgen...
Nee dan weet ik wanneer ik het geluid kan uitzettenquote:
:s it already happenedquote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nee dan weet ik wanneer ik het geluid kan uitzettenSommige nummers mogen gewoonweg niet verkracht worden
Boven mijn copy/paste van Singing in the rain stond 'Jamie Cullum'quote:
je kan kwa stem heel veel valszingen naar minder vals zingen brengen met de juiste apparatuurquote:Op zondag 13 november 2005 19:54 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe kunnen van dit gekrijs nu een fatsoenlijke tv uitzending maken.
muziek niet, microfoons welquote:Op zondag 13 november 2005 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja van mij mag die muziek wel wat zachter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |