Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef PeRi het volgende:
Rafaella is zó tof. Echt een van mn favorieten. En HenkJan dan 'ik snap niet waarom'!!
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu..
Van binnen en van buiten ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Rafaella, als je dit leest:
Ik lijk niet echt op HenkJan, maar ik ben bereid om te veranderen.
Veel liefs,
Croupouque.
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ze is zo cool. En ze is echt gek. Ik hou van dr.
Ik stalk met je mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.
Zou ze het vervelend vinden als ik haar ga stalken?.
Van binnen ben ik eigenlijk al een HenkJan.quote:
Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
Ze is inderdaag een beetje gek, en spontaan en leuk en gek en spontaan en gek. Maar ook leuk en spontaan en toch ook gek tegelijk. Ze heeft wel watquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk dat ze zo gek is. En zo spontaan. En zo leuk. En zo spontaan. En echt gek.
Nope, ik vond d'r ook maar overdreven enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom kom ik zulke vrouwen nou toch nooit tegen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk dat ze zo gek is. En zo spontaan. En zo leuk. En zo spontaan. En echt gek.
Mijn Svennie, wat doe jequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef ma_jojo het volgende:
Filmpje oder foto?
Tommie, wil je nog een "f" in de TT frotten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nope, ik vond d'r ook maar overdreven enzo.
Maar het was wel een beetje grappig, vooruit..
Jett?quote:
http://www.rtl.nl/(channe(...)ffaela.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding]
Filmpje is de laatste op de Idols-site.
Ik ben er toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom kom ik zulke vrouwen nou toch nooit tegen?
Het zijn altijd van die truttige domme zeikerds.
Of is er ergens een leuke vrouwenclub waar ik het bestaan nog niet van af weet?
Nee, ik vond haar ook mateloos irritantquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
* aan lul trekt*quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Ole het volgende:
Help! alle mannelijke fok!kers verliefd!![]()
En FOK!sters zo te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Ole het volgende:
Jij bent geen negerquote:
Juist! Ik was blij dat ze eindelijk weer uit beeld (en geluid) was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar ook mateloos irritant.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Het zijn altijd van die truttige domme zeikerds.
quote:Ik ben er toch?
Of bezet.quote:En ik!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel 1/8 e Indo! Das bijna een neger!
1/8e. Je over-over-overgrootmoder was een Indo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kan er altijd tussen komen liggen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Croupouque het volgende:
Of bezet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.
Zou ze het vervelend vinden als ik haar ga stalken?.
En ik bewaar een willekeurige zaterdagavond voor haar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Croupouque het volgende:
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor haar.
Daar hoef je toch niet zo moeilijk bij te kijken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze was leuk.
Volgens mij kan ze ook best goed pijpen.
Terwijl ik juist het meest gelijk hadquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:16 schreef Herald het volgende:
ik ben het eens met bovenstaande users... op Svensational na
En daarom is deze dame níet leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:Ze zegt zelf dat ze zo gek is als een deur.
Ligt eraan HOE goed ze pijpt. Bij die laatste seconde zucht ik dan zachtjes en kijk zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet zo moeilijk bij te kijken?
Een paar blauwe lenzen en je haar laten groeien en jij bent ook een hele goeie Henk Jan hoor!
Vind je dr niet leuk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
En daarom is deze dame níet leuk.
Mensen die van zichzelf zeggen "Ik ben zo gek als een deur, hahahah.h"![]()
Nou, mooie artiestennaam vind ik, toch wel!quote:
Daar heb je dan wel weer een klein beetje gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef NiNi het volgende:
Mensen die van zichzelf zeggen "Ik ben zo gek als een deur, hahahah.h"![]()
Ik moet ineens aan deze denkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ligt eraan HOE goed ze pijpt. Bij die laatste seconde zucht ik dan zachtjes en kijk zo.
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, mooie artiestennaam vind ik, toch wel!Nu hopen dat ze zo leuk blijft, en dat ze straks niet zwaar tegen gaat vallen. Ik vond na de eerste uitzending Alice namelijk ook grappig en schattig.
Dat was Marlies.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?
Ze moet niet blazen, maar zuigenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan deze denken
Toch ook zo'n gekke, toffe, spontane meid?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Dat was Marlies.
Ew! Nee dat was Sunny, die blote reuzin met die mini-vriend. Of 't moet zijn dat je Marlies bedoelt, met de blote kont-foto's. Alice's enige schandaal was dat ze in de top 10 zat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?
*zucht*quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze moet niet blazen, maar zuigen.
Dat zal wat moeilijk gaan, dus dat is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moettie door d'r gepepen worden.
Ah... je hebt geen lul... bummer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat zal wat moeilijk gaan, dus dat is het denk ik niet.![]()
Ja, juist omdat ze elke keer afgekraakt werd ging ze doorquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, Alice was die blonde welke elke keer NET doorging, ondanks veel jury gezeik.
toch...?
Ik vond dat ze het wel 'droeg'.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, juist omdat ze elke keer afgekraakt werd ging ze door.
Uit mijn sega megadrive tijdperk kan ik me nog herinneren dat dat de pizza-etende was toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik aan een ninja-turtle, maar dat ter zijde.
Dat kan allemaal best zo zijn, maar ik vind het asociaal.. als mijn vriendin hetzelfde gezegd zou hebben dan had ik haar niet echt vrolijk opgewacht.quote:Op zondag 13 november 2005 00:07 schreef Herald het volgende:
volgens mij mag je die liefdesverklaring best met een korreltje zout nemen
Daar hebben zwakzinnigen wel vaker last van als ze op tv komen. Maar daarbuiten valt het vaak flink tegen (lijkt mij).quote:Op zondag 13 november 2005 00:14 schreef Kogando het volgende:
Neem dan die Michael Jackson imitator. Die kerel kon er werkelijk geen zak van, maar hij wekte bij mij ontelbaar veel meer vertedering en sympathie op dan die omhoog gevallen negerin..
Ik zeg ook niet dat die mongool een Idol moet worden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
Daar hebben zwakzinnigen wel vaker last van als ze op tv komen. Maar daarbuiten valt het vaak flink tegen (lijkt mij).
De Sonja Silva die ooit lekker en interessant was?quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik vond haar ook heel grappig. Ze lijkt best wel op Sonja Silva, die trok ook altijd van die maffe koppen bij TMF.
Ja, preciesquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef PLAE@ het volgende:
De Sonja Silva die ooit lekker en interessant was?![]()
Dat wou ik ook net zeggen!quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef superhero87 het volgende:
Ze lijkt heel erg op Jamelia viel mij op
Hee... ja!!! Leukquote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef superhero87 het volgende:
Ze lijkt heel erg op Jamelia viel mij op
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een keer sate gegeten, ben ik nu ook neger?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oeh, wat klinkt dat geil uit jouw digitale mond!quote:
Och, je bent echt niet de enige hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef bitch30 het volgende:
men.... ben ik nu de enige die niet gelooft dat ze flieft is op HJS?
het is toch DE manier om binnen te komen? zeg dat je gek bent op dat biovarken en je bent door!
Ze had het zelfs op d'r formulier gezet, dus ik denk, zakelijk, gewoon een hele slimme actie.
flieft op HJS.....tuurlijk....
maar buiten dat, leuke meid, stem weten we nog niet, maarja, alsof dat ertoe doet bij idols....
Dat denk ik ook. Dat HJ voor haar de (se)X-factor heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, je bent echt niet de enige hoor..
Kan natuurlijk best dat ze het speelde, je scoort er toch wat extra publiciteit mee. Feit blijft dat ze het wél erg goed en erg leuk speelde.. Al denk ik nog steeds dat ze het wel een soort van meende, dat ze het gewoon wel een leuke vent vindt enzo.
.
Je bedoelt verliefd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:10 schreef MichielPH het volgende:
Toch hetzelfde als de mesnen hier op raffealla flieft zijn?? Die zitten toch ook niet gelijk met de leuter in de aanslag/
Ben ook flieft op haar..
Inderdaad, ze heeft een populariteitsdrang in extrema als je het mij vraagtquote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef Bolderbast het volgende:
ze zat toch wel erg dicht tegen het randje van irritantheid aan hoor....nu was ze net nog leuk, maar ik denk dat ze irritant gaat worden als ze zich zo blijft gedragen...
maar gelukkig kijk ik toch niet meer na de audities..
quote:Op zondag 13 november 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
SPOILER
Voor- & Theaterrondes Spoilertopic
Weet niet of het waar is of niet, maar hier dus een spoiler.
Oh, en dan hier natuurlijk ook niet gaan reageren metof
, dan heeft de link nog geen nut.
.
Dat was juist leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef Stansfield het volgende:
Tering dat baby nadoen hoe voor schut.
Je zou kunnen overwegen om normaal te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
Niet blank, dus weg ermee.
Dat is gewoon mijn mening. Als het niet blank is, kan het mij niet opwinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen om normaal te doen..
Ik geloof ook niet dat Idols daarvoor bedoeld is.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening. Als het niet blank is, kan het mij niet opwinden.
Waarom laten ze die slet van een Chantal Janzen dan het programma presenteren. Zet er dan iemand neer met kwaliteiten. Zoals Sonja Barend ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Idols daarvoor bedoeld is.
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:36 schreef Dagonet het volgende:
Fuifduif, doe effe normaal, prima als ze jou niet kan bekoren (jammer dat je je door zoiets onbelangrijks als huidskleur laat leiden maar goed), maar verwoord het op z'n minst anders.
Dit is dan ook een adoratie topic, niet een 'geef hier je mening' topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.
Dan motiveer je dat beter dan 'niet blank dus weg ermee'.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Mensen met het down syndroom kunnen er ook niets aan doen dat ze enkel volksmuziek uit de regio Alkmaar en Volendam leuk vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar zou ook sprake van zijn als hij niet zo gelovig was.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan motiveer je dat beter dan 'niet blank dus weg ermee'.
Dat klinkt meteen zo zwaar racistisch alsof je in je weekend in een witte puntmuts lukraak brandende kruizen in tuinen plaatst.
Waar slaat dit op? Jij voelt je toch ook meer aangetrokken tot een bepaald type en juist niet tot een ander type?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Mensen met het down syndroom kunnen er ook niets aan doen dat ze enkel volksmuziek uit de regio Alkmaar en Volendam leuk vinden.
zoiets zal het bij jou ook zijn
Joh, niet alles zo serieus nemen. Ik vind dat zelfverzekerde juist wel leuk, maargoed, zoals Takkembah al zegt staat zelfverzekerdheid en weten dat je iets kan gelijk aan arrogantie, beetje jammer wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik vond haar een beetje omhoog gevallen.
Ze is nu al overtuigd dat ze Idols gaat winnen....
De jury ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef --Globe-- het volgende:
Ze zei de hele tijd dat ze niet goed was tijdens het optreden maar ik vond het echt goed klinken..![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ze was helemaal niet zo veel in beeld vandaag.
Mooie huid. In vergelijking met de andere kandidaten ziet ze er goed uit, ondanks de slechte fotograaf.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Volgens de link van deze mooie foto is het tóch met 1 f.
[afbeelding]
Ik kon het me al niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Volgens de link van deze mooie foto is het tóch met 1 f.
[afbeelding]
Volgens de badge die ze tijdens deze aflevering droeg is het met twee f-en en één l voor zover ik heb kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen.
Wil de Idols-redactie z'n mind upmaken ja!. Hoeveel ffen heb dat kind nou!
!
Gelukkig niet nee. En dat van d'r vriend was toch hopelijk een grapjequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ze was helemaal niet zo veel in beeld vandaag.
Twee effen en een el? Het is goftedomme elke keer anders!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
Het is Raffaela ja. Verander die TT dus maar weer. ;').
Ach fuck it, ze heeft toch een boksersneus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Twee effen en een el? Het is goftedomme elke keer anders!!
Dat ligt aan die prutser die zich fotograaf noemt. Kijk maar naar de foto's elders in dit topic.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach fuck it, ze heeft toch een boksersneus.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ligt aan die prutser die zich fotograaf noemt. Kijk maar naar de foto's elders in dit topic.
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar elke kandidaat ziet er vreselijk uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Heeft hij d'r bek dan TEGEN de lens aan gedrukt?
Volgens mij is het een Amerkiaanse mugshot fotograafquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar elke kandidaat ziet er vreselijk uit.
Kijk en huiver
Die neger ziet eruit als een dooie waar de politie informatie over zoekt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Amerkiaanse mugshot fotograaf
Foetsie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:03 schreef NiNi het volgende:
Halloho, waar ZIJN dr wenkbrauwen? Echt, serieus?
Maar geschoren ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Foetsie.
Ga je nu :phil: fiksen? Pretty please..
Misschien had ze zo'n ontembare bos dat ze idd gewoon alles heeft geschoren en die streepies heeft gezet. Of d'r vriend was zo pissed over dat HJ gebeuren dat hij ze in de fik heeft gezet...quote:
Portretfoto's maken met een groothoeklensquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar elke kandidaat ziet er vreselijk uit.
Kijk en huiver
Reken daar maar op! Vanaf wanneer gaat het publiek meebeslissen eigenlijk? Dan zit ze helemaal geramd verwacht ik zo.quote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef Jape het volgende:
Hopen maar dat ze er een tijdje in blijft, dat lijkt me lachen!
Over twee weken, als de workshops beginnen...quote:Op zondag 20 november 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Reken daar maar op! Vanaf wanneer gaat het publiek meebeslissen eigenlijk? Dan zit ze helemaal geramd verwacht ik zo.
wiehoe!!! mooi zo... ze moet doorquote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef BVO het volgende:
Komende week is de laatste week dat het aan de jury is.
Hehe, HJ ruikt zijn kans en geeft haar met deze woorden al een vrijgeleide voor de laatste 10quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
Vanmorgen was Henk Jan bij Yorin FM (dat is toch de zender die ik luister![]()
) en het ging over haar. Dat ze d'r verkering had uitgemaakt en Henk Jan vond haar erg ambitieus en dacht dat ze het wel ver zou schoppen. Goed nieuws dus, voor de fans
quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie haar bijna wekelijks in de kroeg, daar gaat ze ook wel es het "podium" op om een liedje te zingen. Deze footoos zijn van gisteravond
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was wel te verwachten, haha. Die gast is direct bij het grof vuil gezetquote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
) en het ging over haar. Dat ze d'r verkering had uitgemaakt en Henk Jan vond haar erg ambitieus en dacht dat ze het wel ver zou schoppen. Goed nieuws dus, voor de fans
quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik ook niet!quote:Op maandag 21 november 2005 18:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de volgende keer dat Raffaela babygeluidjes doet!![]()
Hier staan nog meer foto's van Raffaela.quote:
Edward Norton - American History X is heilig ménquote:
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef Yeahinho het volgende:
Dat nadoen van die baby was echt gaaf![]()
.
Alleen daarom zou ze al moeten winnen.
Daar vind ik d'r welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze dus... Ga ik morgen doen dan
Zo lijkt ze een beetje op een Klingon.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] !!
Het is gewoon een verkleining van het plaatje een paar posts hierboven hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo lijkt ze een beetje op een Klingon.![]()
Maar iknog wel van haar hoor!
Ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Ole het volgende:
Idd, klingonquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo lijkt ze een beetje op een Klingon.![]()
Maar iknog wel van haar hoor!
En doorquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef rashudo het volgende:
Ze is gewoon heel erg goed. En aardig bovendien.
Ja inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef --Globe-- het volgende:
Wel een beetje jammer van die uitspraak: Ik hoopte echt dat ik niet door ging.. en zij wel.
Ik vond haar vandaag juist wel leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar vandaag toch een beetje tegenvallen.
Zo ingetogen? Nee dat vind ik nou echt niksquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond haar vandaag juist wel leuk.
'De emotiecontext van het moment'quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Ze was weer![]()
.
En die uitspraak moet je ook een beetje in de emotiecontext van het moment zien he.
Ik moest hem zelf ook nog een paar keer nalezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'De emotiecontext van het moment'
Hoe kom je erop.
quote:
Dat is de bedoeling van het programma ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben haar idol nog niet
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'De emotiecontext van het moment'
oei! Ambitieus... dat mag niet in NL, da's veel te arrogant. Daar gaat ze ongetwijfeld op afgerekend worden als ze ook maar een beetje ambitie/zelfverzekerheid laat blijken.quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
...en het ging over haar. Dat ze d'r verkering had uitgemaakt en Henk Jan vond haar erg ambitieus en dacht dat ze het wel ver zou schoppen. Goed nieuws dus, voor de fans
quote:
Doe jij ook mee danquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Ivatje het volgende:
Zij heeft wel een vrolijke en positieve uitstraling...Ik hoop dat deze keer een meisje wint, misschien wint zij deze keer...Ik ben haar idol nog niet, maar ik vind haar wel simpatiek...![]()
ze moeten toch een spanning hebben in zon gesprekjequote:Op zondag 27 november 2005 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het erg onterecht dat ze haar liedjeskeuze zo afkraakten. Ik bedoel, de helft van de dames zong iets van Joss Stone, over onorigineel gesproken.
En ze zong het gewoon vet goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |