Dat was juist leuk.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef Stansfield het volgende:
Tering dat baby nadoen hoe voor schut.
Je zou kunnen overwegen om normaal te doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
Niet blank, dus weg ermee.
Dat is gewoon mijn mening. Als het niet blank is, kan het mij niet opwinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen om normaal te doen..
Ik geloof ook niet dat Idols daarvoor bedoeld is.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening. Als het niet blank is, kan het mij niet opwinden.
Waarom laten ze die slet van een Chantal Janzen dan het programma presenteren. Zet er dan iemand neer met kwaliteiten. Zoals Sonja Barend ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Idols daarvoor bedoeld is.
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:36 schreef Dagonet het volgende:
Fuifduif, doe effe normaal, prima als ze jou niet kan bekoren (jammer dat je je door zoiets onbelangrijks als huidskleur laat leiden maar goed), maar verwoord het op z'n minst anders.
Dit is dan ook een adoratie topic, niet een 'geef hier je mening' topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.
Dan motiveer je dat beter dan 'niet blank dus weg ermee'.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, het sloeg nergens op om het zo te zeggen, maar ik kan er niets aan doen dat ik niet op niet-blank val. Ik kan mijzelf er toch niet toe dwingen of wel en waarom zou ik dat moeten willen? Het maakt toch niet uit? Voor mij moet het 100% blank zijn en anders hoeft het gewoon niet, klaar.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Mensen met het down syndroom kunnen er ook niets aan doen dat ze enkel volksmuziek uit de regio Alkmaar en Volendam leuk vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Daar zou ook sprake van zijn als hij niet zo gelovig was.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan motiveer je dat beter dan 'niet blank dus weg ermee'.
Dat klinkt meteen zo zwaar racistisch alsof je in je weekend in een witte puntmuts lukraak brandende kruizen in tuinen plaatst.
Waar slaat dit op? Jij voelt je toch ook meer aangetrokken tot een bepaald type en juist niet tot een ander type?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Mensen met het down syndroom kunnen er ook niets aan doen dat ze enkel volksmuziek uit de regio Alkmaar en Volendam leuk vinden.
zoiets zal het bij jou ook zijn
Joh, niet alles zo serieus nemen. Ik vind dat zelfverzekerde juist wel leuk, maargoed, zoals Takkembah al zegt staat zelfverzekerdheid en weten dat je iets kan gelijk aan arrogantie, beetje jammer wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik vond haar een beetje omhoog gevallen.
Ze is nu al overtuigd dat ze Idols gaat winnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |