Ik moest hem zelf ook nog een paar keer nalezen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'De emotiecontext van het moment'
Hoe kom je erop.
quote:
Dat is de bedoeling van het programma ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben haar idol nog niet
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'De emotiecontext van het moment'
oei! Ambitieus... dat mag niet in NL, da's veel te arrogant. Daar gaat ze ongetwijfeld op afgerekend worden als ze ook maar een beetje ambitie/zelfverzekerheid laat blijken.quote:Op maandag 21 november 2005 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
...en het ging over haar. Dat ze d'r verkering had uitgemaakt en Henk Jan vond haar erg ambitieus en dacht dat ze het wel ver zou schoppen. Goed nieuws dus, voor de fans
quote:
Doe jij ook mee danquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Ivatje het volgende:
Zij heeft wel een vrolijke en positieve uitstraling...Ik hoop dat deze keer een meisje wint, misschien wint zij deze keer...Ik ben haar idol nog niet, maar ik vind haar wel simpatiek...![]()
ze moeten toch een spanning hebben in zon gesprekjequote:Op zondag 27 november 2005 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het erg onterecht dat ze haar liedjeskeuze zo afkraakten. Ik bedoel, de helft van de dames zong iets van Joss Stone, over onorigineel gesproken.
En ze zong het gewoon vet goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |