OF JE KIJKT EEN KEER IN MIJN SIG!! :RRquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
OF JE KIJKT EEN KEER IN MIJN SIG!! :RR:r:
![]()
;r
;;Rr
!!!!!!
Alleen als ze door is!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef BVO het volgende:
joooooooogdepoooooooog!
Kom eens spoileren over Raffaela..
Alleen als er "Idols" op staat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef Fokyou2 het volgende:
De spoiler op je auto telt die ook mee![]()
Of als je er een idol mee hebt doodgereden.quote:
wat een verassingquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:54 schreef havana2 het volgende:
Huib is afgevallen in theaterronde.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef Kingofsorrow het volgende:
Raffeale zit bij de laatste 27!
Ik was op een feestje waar zij ook was en ze ging zingen, en vertelde stiekem dat ze door de theaterronde is. Ze kon leuk zingen en zag er in het echt ook leuk uit!![]()
Mwah, is wel vaker gebeurd hoor laatste jaren.quote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef RnB-girliej het volgende:
weet je dat ze hiermee gezeik kan krijgen...want ze hebben allemaal zwijgplicht:X maar wel tof dat ze door is![]()
HJ is toch homo?quote:Op maandag 14 november 2005 17:06 schreef Ayaxola het volgende:
Tot dat ie zat is van dat domme verliefde gedoe van d'r, en hij d'r een paar keer geneukt heeft, dan stuurt ie d'r weg
Waar heb je dat vandaag gehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:54 schreef havana2 het volgende:
Huib is afgevallen in theaterronde.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef Kingofsorrow het volgende:
Raffeale zit bij de laatste 27!
Ik was op een feestje waar zij ook was en ze ging zingen, en vertelde stiekem dat ze door de theaterronde is. Ze kon leuk zingen en zag er in het echt ook leuk uit!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |