Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef PeRi het volgende:
Rafaella is zó tof. Echt een van mn favorieten. En HenkJan dan 'ik snap niet waarom'!!
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu..
Van binnen en van buiten ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Rafaella, als je dit leest:
Ik lijk niet echt op HenkJan, maar ik ben bereid om te veranderen.
Veel liefs,
Croupouque.
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ze is zo cool. En ze is echt gek. Ik hou van dr.
Ik stalk met je mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.
Zou ze het vervelend vinden als ik haar ga stalken?.
Van binnen ben ik eigenlijk al een HenkJan.quote:
Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
Ze is inderdaag een beetje gek, en spontaan en leuk en gek en spontaan en gek. Maar ook leuk en spontaan en toch ook gek tegelijk. Ze heeft wel watquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk dat ze zo gek is. En zo spontaan. En zo leuk. En zo spontaan. En echt gek.
Nope, ik vond d'r ook maar overdreven enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom kom ik zulke vrouwen nou toch nooit tegen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk dat ze zo gek is. En zo spontaan. En zo leuk. En zo spontaan. En echt gek.
Mijn Svennie, wat doe jequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef ma_jojo het volgende:
Filmpje oder foto?
Tommie, wil je nog een "f" in de TT frotten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nope, ik vond d'r ook maar overdreven enzo.
Maar het was wel een beetje grappig, vooruit..
Jett?quote:
http://www.rtl.nl/(channe(...)ffaela.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding]
Filmpje is de laatste op de Idols-site.
Ik ben er toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Waarom kom ik zulke vrouwen nou toch nooit tegen?
Het zijn altijd van die truttige domme zeikerds.
Of is er ergens een leuke vrouwenclub waar ik het bestaan nog niet van af weet?
Nee, ik vond haar ook mateloos irritantquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
* aan lul trekt*quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Ole het volgende:
Help! alle mannelijke fok!kers verliefd!![]()
En FOK!sters zo te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Ole het volgende:
Help! alle mannelijke fok!kers verliefd!![]()
Jij bent geen negerquote:
Juist! Ik was blij dat ze eindelijk weer uit beeld (en geluid) was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar ook mateloos irritant.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Croupouque het volgende:
Het zijn altijd van die truttige domme zeikerds.
quote:Ik ben er toch?
Of bezet.quote:En ik!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel 1/8 e Indo! Das bijna een neger!
1/8e. Je over-over-overgrootmoder was een Indo?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel 1/8 e Indo! Das bijna een neger!
Je kan er altijd tussen komen liggen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Croupouque het volgende:
Of bezet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.
Zou ze het vervelend vinden als ik haar ga stalken?.
En ik bewaar een willekeurige zaterdagavond voor haar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Croupouque het volgende:
Ik bewaar mijn maagdelijkheid voor haar.
Daar hoef je toch niet zo moeilijk bij te kijken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze was leuk.
Volgens mij kan ze ook best goed pijpen.
Terwijl ik juist het meest gelijk hadquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:16 schreef Herald het volgende:
ik ben het eens met bovenstaande users... op Svensational na
En daarom is deze dame níet leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:Ze zegt zelf dat ze zo gek is als een deur.
Ligt eraan HOE goed ze pijpt. Bij die laatste seconde zucht ik dan zachtjes en kijk zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet zo moeilijk bij te kijken?
Een paar blauwe lenzen en je haar laten groeien en jij bent ook een hele goeie Henk Jan hoor!
Vind je dr niet leuk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
En daarom is deze dame níet leuk.
Mensen die van zichzelf zeggen "Ik ben zo gek als een deur, hahahah.h"![]()
Nou, mooie artiestennaam vind ik, toch wel!quote:
Daar heb je dan wel weer een klein beetje gelijk in.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef NiNi het volgende:
Mensen die van zichzelf zeggen "Ik ben zo gek als een deur, hahahah.h"![]()
Ik moet ineens aan deze denkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ligt eraan HOE goed ze pijpt. Bij die laatste seconde zucht ik dan zachtjes en kijk zo.
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, mooie artiestennaam vind ik, toch wel!Nu hopen dat ze zo leuk blijft, en dat ze straks niet zwaar tegen gaat vallen. Ik vond na de eerste uitzending Alice namelijk ook grappig en schattig.
Dat was Marlies.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?
Ze moet niet blazen, maar zuigenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan deze denken
Toch ook zo'n gekke, toffe, spontane meid?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Dat was Marlies.
Ew! Nee dat was Sunny, die blote reuzin met die mini-vriend. Of 't moet zijn dat je Marlies bedoelt, met de blote kont-foto's. Alice's enige schandaal was dat ze in de top 10 zat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die had toch dat leuke setje foto's op een gegeven moment in het nieuws?
*zucht*quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze moet niet blazen, maar zuigen.
Dat zal wat moeilijk gaan, dus dat is het denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moettie door d'r gepepen worden.
Ah... je hebt geen lul... bummer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat zal wat moeilijk gaan, dus dat is het denk ik niet.![]()
Ja, juist omdat ze elke keer afgekraakt werd ging ze doorquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, Alice was die blonde welke elke keer NET doorging, ondanks veel jury gezeik.
toch...?
Ik vond dat ze het wel 'droeg'.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, juist omdat ze elke keer afgekraakt werd ging ze door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |