Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef PeRi het volgende:
Rafaella is zó tof. Echt een van mn favorieten. En HenkJan dan 'ik snap niet waarom'!!
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind dr zo leuk, ik ben helemaal hyper nu..
Van binnen en van buiten ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Rafaella, als je dit leest:
Ik lijk niet echt op HenkJan, maar ik ben bereid om te veranderen.
Veel liefs,
Croupouque.
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ze is zo cool. En ze is echt gek. Ik hou van dr.
Ik stalk met je mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ze past perfect in mijn huidige vriendenbestand.
Zou ze het vervelend vinden als ik haar ga stalken?.
Van binnen ben ik eigenlijk al een HenkJan.quote:
Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ben ik dan de enige die haar echt gewoon niet leuk vindt? Behalve dat baby-geluidje dan?
Ze is inderdaag een beetje gek, en spontaan en leuk en gek en spontaan en gek. Maar ook leuk en spontaan en toch ook gek tegelijk. Ze heeft wel watquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk dat ze zo gek is. En zo spontaan. En zo leuk. En zo spontaan. En echt gek.
Nope, ik vond d'r ook maar overdreven enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |