Uit mijn sega megadrive tijdperk kan ik me nog herinneren dat dat de pizza-etende was toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik aan een ninja-turtle, maar dat ter zijde.
Dat kan allemaal best zo zijn, maar ik vind het asociaal.. als mijn vriendin hetzelfde gezegd zou hebben dan had ik haar niet echt vrolijk opgewacht.quote:Op zondag 13 november 2005 00:07 schreef Herald het volgende:
volgens mij mag je die liefdesverklaring best met een korreltje zout nemen
Daar hebben zwakzinnigen wel vaker last van als ze op tv komen. Maar daarbuiten valt het vaak flink tegen (lijkt mij).quote:Op zondag 13 november 2005 00:14 schreef Kogando het volgende:
Neem dan die Michael Jackson imitator. Die kerel kon er werkelijk geen zak van, maar hij wekte bij mij ontelbaar veel meer vertedering en sympathie op dan die omhoog gevallen negerin..
Ik zeg ook niet dat die mongool een Idol moet worden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
Daar hebben zwakzinnigen wel vaker last van als ze op tv komen. Maar daarbuiten valt het vaak flink tegen (lijkt mij).
De Sonja Silva die ooit lekker en interessant was?quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik vond haar ook heel grappig. Ze lijkt best wel op Sonja Silva, die trok ook altijd van die maffe koppen bij TMF.
Ja, preciesquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef PLAE@ het volgende:
De Sonja Silva die ooit lekker en interessant was?![]()
Dat wou ik ook net zeggen!quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef superhero87 het volgende:
Ze lijkt heel erg op Jamelia viel mij op
Hee... ja!!! Leukquote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef superhero87 het volgende:
Ze lijkt heel erg op Jamelia viel mij op
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een keer sate gegeten, ben ik nu ook neger?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel 1/8 e Indo! Das bijna een neger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |