De jury ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef --Globe-- het volgende:
Ze zei de hele tijd dat ze niet goed was tijdens het optreden maar ik vond het echt goed klinken..![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ze was helemaal niet zo veel in beeld vandaag.
Mooie huid. In vergelijking met de andere kandidaten ziet ze er goed uit, ondanks de slechte fotograaf.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Volgens de link van deze mooie foto is het tóch met 1 f.
[afbeelding]
Ik kon het me al niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Volgens de link van deze mooie foto is het tóch met 1 f.
[afbeelding]
Volgens de badge die ze tijdens deze aflevering droeg is het met twee f-en en één l voor zover ik heb kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen.
Wil de Idols-redactie z'n mind upmaken ja!. Hoeveel ffen heb dat kind nou!
!
Gelukkig niet nee. En dat van d'r vriend was toch hopelijk een grapjequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ze was helemaal niet zo veel in beeld vandaag.
Twee effen en een el? Het is goftedomme elke keer anders!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
Het is Raffaela ja. Verander die TT dus maar weer. ;').
Ach fuck it, ze heeft toch een boksersneus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Twee effen en een el? Het is goftedomme elke keer anders!!
Dat ligt aan die prutser die zich fotograaf noemt. Kijk maar naar de foto's elders in dit topic.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach fuck it, ze heeft toch een boksersneus.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ligt aan die prutser die zich fotograaf noemt. Kijk maar naar de foto's elders in dit topic.
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar elke kandidaat ziet er vreselijk uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Heeft hij d'r bek dan TEGEN de lens aan gedrukt?
Volgens mij is het een Amerkiaanse mugshot fotograafquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij heeft gedaan, maar elke kandidaat ziet er vreselijk uit.
Kijk en huiver
Die neger ziet eruit als een dooie waar de politie informatie over zoekt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Amerkiaanse mugshot fotograaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |