Ik gok op 0-0..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:26 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Cleanforce 0-2
TRiXeS 1-0
Poolen kan tot het eerste fluitsignaal
Kzag ur...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Zebrajas = gestoorde vriendin
die met die cowboyhoed of nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat iemand met een TV kaart een paar caps maakt!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Yep, dat roze ding. Ze is niet door hoor (gelukkig). Ze kreeg te horen dat ze te oud was voor kinderen voor kinderenquote:
Guess who!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn ze voor B-film aan het kijken?
ff kijken of ik je zie, dacht net dat ik een glimp zag maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat roze ding. Ze is niet door hoor (gelukkig). Ze kreeg te horen dat ze te oud was voor kinderen voor kinderen
Heb je een ban daar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
En wie zeurt dat ik maar naar het Idols forum moet: ik kan daar niet in
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
En wie zeurt dat ik maar naar het Idols forum moet: ik kan daar niet in
Ze hebben het al gefixt, alleen kan ik nu het DnD forum niet meer inquote:
Slimme vriendin!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik wa sniet in beeld![]()
En haar vriend zit vast voor een gewapende roofoverval. Eigenlijk zou zij ongeveer 17 jaar moeten krijgen, maar dat is een ander verhaal. Leuke vriendin, ja
Een gewapende overval en je vriendin nog zeggen... "maar het was niet zo'n heel erg iets hoor"quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik wa sniet in beeld![]()
En haar vriend zit vast voor een gewapende roofoverval. Eigenlijk zou zij ongeveer 17 jaar moeten krijgen, maar dat is een ander verhaal. Leuke vriendin, ja
Ze is in ieder geval slimmer dan d'r vent. Die is door zijn mede-overvallers verraden. Zij doet gewoon iets ernstigs waar de recherche zelfs mijn huis voor overhoop halen maar nooit ergens bewijs vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef tjCherryman het volgende:
Slimme vriendin!
Gewapende overval is al niet zo slim.. maar je laten pakken.. tjaaa ....![]()
johquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
En zij dus 17jr? Dat is zo ongeveer moord geloof ik.....
Helaas...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef sleepy1958 het volgende:
nog snel even dan: vriendschappelijk voetbal: dodelijk saai: 0-0.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit trouwens te springen om normale vrienden. Ik heb ze niet.
Wie zoet is krijgt lekkers , wie stout is de roequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben soms net Lieske "Ik heb een vriendin die..."quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Maar je hebt dan ook weinig saaie momenten in je leven neem ik aan![]()
er staat 'poolen kan niet meer' en er wordt geen alternatief van biljart bedoelt.quote:
Zoiets...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand met een TV kaart een paar caps maakt!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben soms net Lieske "Ik heb een vriendin die..."![]()
Maar meestal zeg ik er maar niet bij dat ik het wel heel vaak over dezelfde vriendin heb. Van een lijk neuken
quote:t/m meneer Moscowitz vragen wat er zal gebeuren als ik nu gewoon maar naar huis ga "Mevrouw, dan vrees ik dat ze u komen halen"
Als je mensen goed genoeg kent om ze 'vrienden' te noemen, blijken ze meestal 'niet normaal' te zijn. En meer dan dat: je zou het waarschijnlijk ook niet willen ook?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ze hoeft dan iig niet bang te zijn dat hij slap wordt van haar verschijningquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar meestal zeg ik er maar niet bij dat ik het wel heel vaak over dezelfde vriendin heb. Van een lijk neuken "
Nee, je begrijpt me niet goed. Ik wil ècht graag minstens één normale, het liefst heel erg saaie vriendin. Ik wil geen huiszoekingen meer, geen nachtelijke telefoontjes of ik iemand kan helpen, ik wil niet wachten in een bordeel tot ze even klaar is, ik wil niet meer 3 uur in oktober zonder jas in de bosjes zitten met een door de politie gezochte hond. Heus, ik wil echt graag een normale vriendin. Eentje maar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:55 schreef demins het volgende:
Als je mensen goed genoeg kent om ze 'vrienden' te noemen, blijken ze meestal niet 'normaal' te zijn. En meer dan dat: je zou het waarschijnlijk ook niet willen ook?
Nou, ze vond hem zo stijf en stil wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
Ze hoeft dan iig niet bang te zijn dat hij slap wordt van haar verschijning
Ik heb haar opgegeven voor deze BBquote:
*profiel checked*quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me niet goed. Ik wil ècht graag minstens één normale, het liefst heel erg saaie vriendin. Ik wil geen huiszoekingen meer, geen nachtelijke telefoontjes of ik iemand kan helpen, ik wil niet wachten in een bordeel tot ze even klaar is, ik wil niet meer 3 uur in oktober zonder jas in de bosjes zitten met een door de politie gezochte hond. Heus, ik wil echt graag een normale vriendin. Eentje maar.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze vond hem zo stijf en stil worden
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:00 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou je hebt ons fokkers toch, wij zijn best normaal hier met onze bb obsessie
Dat gaat je punten kosten geloof ik....quote:
Hoe heette ze? Want ik vond der ook bekend voorkomen. Maar dacht dat gewoon door de voorstukjes van idols kwam.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze is trouwens een oud-fokker. ET herkende haar directheb nog wel ergens een foto van haar op Knut's schouders.
Dat blijkt! Ze mag wel blij zijn met zo'n vriendin als jij, maar verdomme, daar heb je een dagtaak aan!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me niet goed. Ik wil ècht graag minstens één normale, het liefst heel erg saaie vriendin. Ik wil geen huiszoekingen meer, geen nachtelijke telefoontjes of ik iemand kan helpen, ik wil niet wachten in een bordeel tot ze even klaar is, ik wil niet meer 3 uur in oktober zonder jas in de bosjes zitten met een door de politie gezochte hond. Heus, ik wil echt graag een normale vriendin. Eentje maar.
Nouhuuuuu, bedoel er niets mee hoor...mean...'ooit een normaal mens ontmoet, en..beviel ut'...zoiets dus...normale mensen zijn zooooo saaiiii...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat je punten kosten geloof ik....
JIj in de rechtbank? (getuige?)quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens degene die Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon naar huis ging. Ik had nachtdienst gehad en daarna naar de rechtbank in Den Haag gegaan. Daar moest ik en heel lang wachten en kreeg ik een trut van een rechter die me niet geloofde (alhoewel, het was volgens mij een meervoudige rechtbank, er zat 5 man). Ik was echt doodop. Heb toen ik alweer moest wachten maar even met meneer Moscowitz gepraat. Die man is reuze charmantHeb ook nog een andere bekende advocaat gesproken, maar vergeet z'n naam steeds.
Nee, dat is Marlies.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef Jappie het volgende:
Maar eh ...Isa...jij bent toch diegene op de laatste 2 caps ...of niet
Hé bearquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoi lovebearWelkom bij Baantjer - EK voetbal - Idols - BB en het 'zoek een normale vriendin voor Isabeau' forum
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoi lovebearWelkom bij Baantjer - EK voetbal - Idols - BB en het 'zoek een normale vriendin voor Isabeau' forum
Moscowitz is echt een hele leuke ventquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens degene die Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon naar huis ging. Ik had nachtdienst gehad en daarna naar de rechtbank in Den Haag gegaan. Daar moest ik en heel lang wachten en kreeg ik een trut van een rechter die me niet geloofde (alhoewel, het was volgens mij een meervoudige rechtbank, er zat 5 man). Ik was echt doodop. Heb toen ik alweer moest wachten maar even met meneer Moscowitz gepraat. Die man is reuze charmantHeb ook nog een andere bekende advocaat gesproken, maar vergeet z'n naam steeds.
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
JIj in de rechtbank? (getuige?)![]()
Jee Isabeau, jij maakt nog eens wat mee....
Hoi lovebeartje, wat ben je laat..quote:
Jaaaaa!! en dan eentje die met me over BB wil pratenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
Is een huisvrouw die niks doet, alleen achter haar pc zit, in een dorp wonend, saai genoeg
En je hebt nog een strafblad ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook wel eens 3 dagen in een politiecel gezeten, best wel stoer
Heb daar oa de story en de prive gelezen
Dan weet ik er 1tje voor jequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaa!! en dan eentje die met me over BB wil praten(al mijn vrienden vinden dit dus heel erg suf)
Mijn vriendin mocht niets lezen en heeft toen de bijbel geëist en gekregen. Kwam ze eruit met een vrolijk gezicht "Sas! Ik heb de avonturen van Jezus gelezen!"quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook wel eens 3 dagen in een politiecel gezeten, best wel stoer
Heb daar oa de story en de prive gelezen
Ja had verjaardag vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi lovebeartje, wat ben je laat..
Gewoon wat extra kusjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh super! Mijn emailadres is: isabeau@fok.nlquote:
De film bedoel je?quote:
Dan haal ik voor de gezelligheid mijn ogen der uit!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef Djoj het volgende:
Rob heeft voor de gezelligheid z'n been afgedaan...![]()
Okay, dat is dan ook weer teveel van het goede...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeIk ben zo blij met BB...gewoon heerlijk dom streams kijken en lol hebben in het BB forum.
(die huiszoeking om 7:00 's morgens vond ik veel erger dan getuigen...al m'n pc's mee...al m'n dagboeken mee...allemaal mannen voor je deur in kogelvrije vesten en met getrokken wapen...heel gezellig wakker worden)
Dan was die verjaardag of heel vroeg of heel laat afgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef lovebear het volgende:
Ja had verjaardag vandaag
![]()
![]()
![]()
![]()
Back lief dat je vraagt
eigen schuld,quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan zo commentaartekstenbedenkster worden voor BB
Ik heb door haar ook al twee BB liveshows gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dat is dan ook weer teveel van het goede...
Maar wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb bij de rechtercommisaris bijna gesmeekt of ik alsjeblieft naar huis mocht, maar dat komt hier natuurlijk niet stoer over![]()
pssssssssssst, das ook stiekem de bedoelingquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
eigen schuld,![]()
Als je een webpage in je ondertitel zet zijn er écht nog wel mensen die gaan kijken én lezen hoor![]()
Ik kan mezelf nog wel herinneren dat je een keer wegmoest tijdens een feestje ofzo....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb door haar ook al twee BB liveshows gemistZij was die vriendin die belde of ik kwam en ik ben dus gegaan. (over die begrafenis waar ze mee zat, als íemand zich dat nog herinnert). Ik weet nog niet wat erger was: die huiszoeking of het missen van BB.
Peter kan heel bedreigend overkomen hoor....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wel aandoenlijk(waar ging het eigenlijk over?)
waren er vanmiddag al nu net pas thuis dus hele lange dag gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan was die verjaardag of heel vroeg of heel laat afgelopenWelkom t'r ug waar je hoort en gemist wordt
Ik heb het al eens gezegd en ik meen het nog steeds... Als ik jou hier zo zie rondposten snap ik écht niet dat je ervoor gekozen hebt zo weinig mensen in je leven toe te laten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
pssssssssssst, das ook stiekem de bedoeling![]()
Tja, Hummie heeft dan ook een geweldige zet gedaan met het aanbieden van een filmquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
wat een gezelligheid hier
helemaal offtopic en het gaat gewoon niet over voetbal
hoe stoer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
waren er vanmiddag al nu net pas thuis dus hele lange dag gehad.
Maar was wel gezellie nog sinterklaas gekeken met de kids daar.
Wat lief dat ik gemist word![]()
Heb jullie ook gemist is hier heel gezellie![]()
![]()
Guess Who dacht ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
welke film kijken ze eik?
ssshhht. Dat is de truc juist! Verpest het nu niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
wat een gezelligheid hier
helemaal offtopic en het gaat gewoon niet over voetbal
hoe stoer
Ligt geloof ik allemaal wat ingewikkeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het al eens gezegd en ik meen het nog steeds... Als ik jou hier zo zie rondposten snap ik écht niet dat je ervoor gekozen hebt zo weinig mensen in je leven toe te laten.
Je hebt mailquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Mijn emailadres is: isabeau@fok.nl![]()
Dat iemand dit een mooie vrouw kan vinden... Ik had gedacht dat ik me nergens meer over verbaasde, maar ze schijnt nog een soort ideaalmodel te zijn voor sommige meisjes hier (kwa uiterlijk).quote:
Je mist niet veel hoor, of je moet het gelachbalk van ChanKWAL missen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef MissX het volgende:
ik heb de streams niet eens aan, lees gewoon hier mee
Ja schrok me rot toen ik het geluid aan deed. Gelijk Chantal met haar gna gna gna door de huiskamer heen. was vergeten dat mijn zoon met de volume knop had gespeeldquote:
Volgens mij heb ik haar wel is op een meeting in Utrecht in het park gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:ik was wat aan het rondzoeken naar foto's van Wousje (ze is bij fokmeetings geweest), maar kan ze zo snel niet vinden. Staan wel op m'n andere pc. Momentje.
Baileys on ice...yummie...kdoe met je mee..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wat doe ik....
Glaasje cola of neutje baileys?
twijfels twijfels twijfels
Nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Wup het volgende:
hebben ze in een andere BB wel eens een film gekeken?
ik vind het nogal streamers wegjagen
Ah Djoj je wint wel een x watquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Lekker dan, ik win ook nooit wat...fok altijd fout..![]()
![]()
Proost dan maar...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Djoj het volgende:
[..]
Baileys on ice...yummie...kdoe met je mee..![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah Djoj je wint wel een x wat![]()
* aai over de bol geeft
Geloof me ik was net helemaal niet blijquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen blij kunnen zijn om scores in oefenvoetbal
Guess Who, komedie iigquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Djoj het volgende:
Iemand al enig idee wat voor film het is??
Schijnt toch ook wel een beetje emo te zijn, zag dat Lieske moeite had haar tranen te bedwingen...
Hoe menno een huis werd uigepest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Djoj het volgende:
Iemand al enig idee wat voor film het is??
Schijnt toch ook wel een beetje emo te zijn, zag dat Lieske moeite had haar tranen te bedwingen...
Dat is geen surplus aan relativeringsvermogen, maar een tekort aan inlevingsvermogen en betrokkenheid. En nou een of andere smiley die dat weer rechtbreit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen blij kunnen zijn om scores in oefenvoetbal
Gelukkig heb ik teveel relativeringsvermogen om me bezig te houden met voetbal.
Ik gun meestal allebei de partijen wel de winst
flutfilm voor flutbewonersquote:
Mooi gesproken, geeft ook gelijk aan waarom Peter zo gek op tanja is...ze komen veel overeenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is geen surplus aan relativeringsvermogen, maar een tekort aan inlevingsvermogen en betrokkenheid.
Nee. Het is nu officieel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Shit, ik win die pool dus niet hè.
Nee. Dat is nu officieel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn 3 -1 voorspelling kan iig al niet meer
idd, ze hadden ook gewoon het been waarmee die 'm scoorde eraf kunnen zagen en daarmee de zaak laten rusten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eigen doelpunten vind ik altijd wel leuk![]()
![]()
Alleen dat eigen doelpunt van Andrés Escobar op het wk in 1994 niet.
Die werd toen zijn land was uitgeschakeld doodgeschoten.
Vond ik een beetje overdreven
quote:Theresa gaat naar het 25-jarig huwelijksfeest van haar ouders en neemt haar verloofde Simon Green mee. Ze is echter één klein detail vergeten te vertellen, Simon is blank. Percy Jones ziet het voorgenomen huwelijk van zijn dochter totaal niet zitten en doet er alles aan Simon van zijn familie weg te houden, zelfs als hij Simon daarvoor moet opsluiten in de kelder. Wanneer Percy met veel leedvermaak Simon meest genante geheim blootlegt, leidt dit tot een serie hilarische complicaties die alleen maar bewijzen dat vaders het niet altijd bij het rechte eind hebben.
Er kunnen nog maar 5 mensen winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Cleanforce 0-2
TRiXeS 1-0
Pullup 2-0
Djoj 0-0
Kissa 1-3
dus, dus, dus.... Rob heeft gelogen over zijn voetbalcarriere?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef versabommie het volgende:
idd, ze hadden ook gewoon het been waarmee die 'm scoorde eraf kunnen zagen en daarmee de zaak laten rusten!![]()
Waarom is dat nou erg!quote:
Dat maken wij wel uit!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er kunnen nog maar 5 mensen winnen
5.5 is niet heel slecht hoor, 5.5 is een redelijke film.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef D.Rose het volgende:
Guess who heeft 'slechts' een 5.5 op imdb
Nee hoor. Dat maken de cijfers uit. En die zeggen dat er nog 5 mensen kunnen winnen.quote:
ik hou 6 aan als een voldoendequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
5.5 is niet heel slecht hoor, 5.5 is een redelijke film.
Mag het dan ook 4 - 2 voor NL worden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Anitra het volgende:
Laat de stand zo blijven, het is zo slecht voor mijn saaiheid als ik win, saaie mensen winnen nooit nl![]()
Kissa 1-3 hoort er ook nog bij!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:41 schreef frizti het volgende:
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Cleanforce 0-2
TRiXeS 1-0
Pullup 2-0
Djoj 0-0
Ik hou de cijfers van IMDB helemaal niet aan. Heel vaak ben ik het er totaal niet mee eens.quote:
Sorry, ik dacht gelezen te hebben dat die te laat was.quote:
Ik kijk eigenlijk ook nooit naar die cijfers.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hou de cijfers van IMDB helemaal niet aan. Heel vaak ben ik het er totaal niet mee eens.
iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is best maf om te kijken naar een groep mensen die tv kijken![]()
En strax weer klagen dat ze te dik wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef Wup het volgende:
Nathalie zit als een waanzinnige pepernoten [ denk ik?] naar binnen te werken
haha ja iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is best maf om te kijken naar een groep mensen die tv kijken![]()
Maar dat mag denk ik weer niet ivm de rechten van de film enzo, daarom kan je via de Talpa livestream nooit een film meekijken als ie uitgezonden wordquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
iddIk had het wel leuk gevonden als een camera op de film gericht stond
ik gebruik het als richtlijn, dus een film die meer dan een 7 haalt zal best te pruimen zijn, en een film met een 5 of lager niet de moeite waardquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou de cijfers van IMDB helemaal niet aan. Heel vaak ben ik het er totaal niet mee eens.
uhhh....neequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Ja mag ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook 4 - 2 voor NL worden?
Daar is ie ook op gebaseerdquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef demins het volgende:
Die film lijkt me gewoon een remake van Guess who's coming to dinner. Als ik me goed herinner met Sidney Poitier. Dat is een klassieker!!!!!!
gompie, bestaat dat nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Waar is van der Sar eigenlijk?quote:
zie het net in het reclameblok van sbs.....brrrrrrrrrrrquote:
Maar ondertussen heb je lekker de tijd om een goed lopende nederlandse zin te bedenken, toch??quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
Film duurt niet zolang meer en dan is alles weer back2normalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
Zo door alle voetbal commotie ff gestemt was best pittig![]()
leuke weekopdracht welquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
zie het net in het reclameblok van sbs.....brrrrrrrrrrr
Als je me min punten geeft, wil je dan wel svp mijn username goed schrijven?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
Zo door alle voetbal commotie ff gestemt was best pittig![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Maar in de ondertussen heb je lekker de tijd om een goed lopende nederlandse zin te bedenken, toch??![]()
Gelukkig, want het voetbal is ook niks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Film duurt niet zolang meer en dan is alles weer back2normal
Alleen de eerste helft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft van der Sar de hele wedstrijd niet meegedaan???
Idd, daarom snap ik niet dat sommige mensen zo'n plasmading mooi vinden, geef mij maar gewoon een normale 4:3 tvquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Het is waar wat Lieske zegt, door breedbeeld tv wordt alles dikker/breder, mits het een film is die hier speciaal voor gemaakt is...
haha, maar Joost is lelijker dan Chantal, wat nu?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Muerte het volgende:
Om maar even bij films te blijven
"The good, the bad and the ugly"
[afbeelding]
kep een plasma die autmatisch het beeld in stelt en ik ben heel gevoelig voor vervormd beeld en geluid maar nix geen last heur!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daarom snap ik niet dat sommige mensen zo'n plasmading mooi vinden, geef mij maar gewoon een normale 4:3 tv
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Het is waar wat Lieske zegt, door breedbeeld tv wordt alles dikker/breder, mits het een film is die hier speciaal voor gemaakt is...
Joost telt niet mee, die is slechts een figurant in het geheel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, maar Joost is lelijker dan Chantal, wat nu?
Sorry schat heb t veranderdquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Als je me min punten geeft, wil je dan wel svp mijn username goed schrijven?
Bedankt, schatje.![]()
Mits???? Ik word gek hier!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Okay.... De vele doelpunten verbazen me ineens niet meerquote:
Dit NL elftal is nog niet goed op elkaar ingespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het is geen belangrijke voetbalwedstrijd. Gelukkig.
Maar waarom Frizti? Je hebt toch keus genoeg... Zo'n vrouw als jij! Come on!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry schat heb t veranderd![]()
Maar meen t echt heb nx tegen je om te minnen maar moest iemand zijn![]()
![]()
Ik had het al gezien, bedankt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry schat heb t veranderd![]()
Maar meen t echt heb nx tegen je om te minnen maar moest iemand zijn![]()
![]()
plasma is niet per definitie breedbeeld hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daarom snap ik niet dat sommige mensen zo'n plasmading mooi vinden, geef mij maar gewoon een normale 4:3 tv
Heb gewoon gekeken wie ik t minste ken volgende x is t weer een ander,quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar waarom Frizti? Je hebt toch keus genoeg... Zo'n vrouw als jij! Come on!![]()
![]()
![]()
Tis toch een vrij slappe film dus dan zou het me niet zoveel uitmaken, wel bij een goeie thriller daarintegenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat nou een naaistreek van BB zou zijn? De film nét voor het einde afzetten....
Ik zou dat dus écht geweldig vinden
Ik zie hoor het al voor mequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:03 schreef MissX het volgende:
m'n buurvrouw is weer is toonladders aan het zingen en dat al zo een twee uur lang!!!!
En het erge is je hoort het overal doorheen, zelfs als ik m'n eigen muziek vrij hard heb staan. Hoor ik nog die fucking toonladders
jij ook tnxquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, bedankt.
En geen probleem, ik zit ook pas kort op fok!
Weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch achter de kiezen? Dan kom je op dat soort ideeen, en vindt ze nog hilarisch ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat nou een naaistreek van BB zou zijn? De film nét voor het einde afzetten....
Ik zou dat dus écht geweldig vinden
helpt geweld?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:03 schreef MissX het volgende:
m'n buurvrouw is weer is toonladders aan het zingen en dat al zo een twee uur lang!!!!
En het erge is je hoort het overal doorheen, zelfs als ik m'n eigen muziek vrij hard heb staan. Hoor ik nog die fucking toonladders
Die zit thuis naar de BB-streams te kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar is van der Sar eigenlijk?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch achter de kiezen? Dan kom je op dat soort ideeen, en vindt ze nog hilarisch ook!![]()
Dat kon je niet zien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Even geluid aangedaan...ze lachen dus wel
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch achter de kiezen? Dan kom je op dat soort ideeen, en vindt ze nog hilarisch ook!![]()
Het was vnl ingehouden gegrinnikquote:
En het erge is ik weet dat dit morgenochtend om 8 uur ook alweer begintquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie hoor het al voor me
Do Re Mi Faaa Sol Laaaa Tiiiiii DooooooOOOoooo!!
Nog een fijne avond hè, MissX
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijkquote:
Nou, een vriendin van mij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?
de film is afgelopen en iedereen gaat zo slapen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij hadden ze alles kunnen waarderen onder deze omstandighedenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Ze vonden het een echt leuke film.
quote:
Geloof me, zo doodgeslagen ben ik nog nooit geweest!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Nope...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft van der Sar de hele wedstrijd niet meegedaan???
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij hadden ze alles kunnen waarderen onder deze omstandigheden
De meest slechte film die ik ooit gezien heb is "intensive care'' met Koen Wauters en Nada van Nie... Die film is zo slecht dat hij vanzelf weer leuk werd... Heb mezelf rot gelachen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtZe hadden nog gelachen om Policeacademy VI
ik heb niet zoveel volumequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijk
maar die is dan ook erg grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtZe hadden nog gelachen om Policeacademy VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |