Dat is geen surplus aan relativeringsvermogen, maar een tekort aan inlevingsvermogen en betrokkenheid. En nou een of andere smiley die dat weer rechtbreit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen blij kunnen zijn om scores in oefenvoetbal
Gelukkig heb ik teveel relativeringsvermogen om me bezig te houden met voetbal.
Ik gun meestal allebei de partijen wel de winst
flutfilm voor flutbewonersquote:
Mooi gesproken, geeft ook gelijk aan waarom Peter zo gek op tanja is...ze komen veel overeenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is geen surplus aan relativeringsvermogen, maar een tekort aan inlevingsvermogen en betrokkenheid.
Nee. Het is nu officieel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Shit, ik win die pool dus niet hè.
Nee. Dat is nu officieel!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Mijn 3 -1 voorspelling kan iig al niet meer
idd, ze hadden ook gewoon het been waarmee die 'm scoorde eraf kunnen zagen en daarmee de zaak laten rusten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eigen doelpunten vind ik altijd wel leuk![]()
![]()
Alleen dat eigen doelpunt van Andrés Escobar op het wk in 1994 niet.
Die werd toen zijn land was uitgeschakeld doodgeschoten.
Vond ik een beetje overdreven
quote:Theresa gaat naar het 25-jarig huwelijksfeest van haar ouders en neemt haar verloofde Simon Green mee. Ze is echter één klein detail vergeten te vertellen, Simon is blank. Percy Jones ziet het voorgenomen huwelijk van zijn dochter totaal niet zitten en doet er alles aan Simon van zijn familie weg te houden, zelfs als hij Simon daarvoor moet opsluiten in de kelder. Wanneer Percy met veel leedvermaak Simon meest genante geheim blootlegt, leidt dit tot een serie hilarische complicaties die alleen maar bewijzen dat vaders het niet altijd bij het rechte eind hebben.
Er kunnen nog maar 5 mensen winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:47 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Cleanforce 0-2
TRiXeS 1-0
Pullup 2-0
Djoj 0-0
Kissa 1-3
dus, dus, dus.... Rob heeft gelogen over zijn voetbalcarriere?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef versabommie het volgende:
idd, ze hadden ook gewoon het been waarmee die 'm scoorde eraf kunnen zagen en daarmee de zaak laten rusten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |