Ik gok op 0-0..quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:26 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Cleanforce 0-2
TRiXeS 1-0
Poolen kan tot het eerste fluitsignaal
Kzag ur...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Zebrajas = gestoorde vriendin
die met die cowboyhoed of nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat iemand met een TV kaart een paar caps maakt!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Yep, dat roze ding. Ze is niet door hoor (gelukkig). Ze kreeg te horen dat ze te oud was voor kinderen voor kinderenquote:
Guess who!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn ze voor B-film aan het kijken?
ff kijken of ik je zie, dacht net dat ik een glimp zag maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, dat roze ding. Ze is niet door hoor (gelukkig). Ze kreeg te horen dat ze te oud was voor kinderen voor kinderen
Heb je een ban daar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
En wie zeurt dat ik maar naar het Idols forum moet: ik kan daar niet in
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
En wie zeurt dat ik maar naar het Idols forum moet: ik kan daar niet in
Ze hebben het al gefixt, alleen kan ik nu het DnD forum niet meer inquote:
Slimme vriendin!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik wa sniet in beeld![]()
En haar vriend zit vast voor een gewapende roofoverval. Eigenlijk zou zij ongeveer 17 jaar moeten krijgen, maar dat is een ander verhaal. Leuke vriendin, ja
Een gewapende overval en je vriendin nog zeggen... "maar het was niet zo'n heel erg iets hoor"quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik wa sniet in beeld![]()
En haar vriend zit vast voor een gewapende roofoverval. Eigenlijk zou zij ongeveer 17 jaar moeten krijgen, maar dat is een ander verhaal. Leuke vriendin, ja
Ze is in ieder geval slimmer dan d'r vent. Die is door zijn mede-overvallers verraden. Zij doet gewoon iets ernstigs waar de recherche zelfs mijn huis voor overhoop halen maar nooit ergens bewijs vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:44 schreef tjCherryman het volgende:
Slimme vriendin!
Gewapende overval is al niet zo slim.. maar je laten pakken.. tjaaa ....![]()
johquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
En zij dus 17jr? Dat is zo ongeveer moord geloof ik.....
Helaas...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef sleepy1958 het volgende:
nog snel even dan: vriendschappelijk voetbal: dodelijk saai: 0-0.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit trouwens te springen om normale vrienden. Ik heb ze niet.
Wie zoet is krijgt lekkers , wie stout is de roequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit trouwens te springen om normale vrienden. Ik heb ze niet.
Ik ben soms net Lieske "Ik heb een vriendin die..."quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Maar je hebt dan ook weinig saaie momenten in je leven neem ik aan![]()
er staat 'poolen kan niet meer' en er wordt geen alternatief van biljart bedoelt.quote:
Zoiets...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand met een TV kaart een paar caps maakt!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben soms net Lieske "Ik heb een vriendin die..."![]()
Maar meestal zeg ik er maar niet bij dat ik het wel heel vaak over dezelfde vriendin heb. Van een lijk neuken
quote:t/m meneer Moscowitz vragen wat er zal gebeuren als ik nu gewoon maar naar huis ga "Mevrouw, dan vrees ik dat ze u komen halen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |