2 - 2quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 - 1 ... Italie krijgt aan de kloten
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:54 schreef demins het volgende:
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
Volgens mij sta ik niet in de survival game, maar als iemand me erin wil pleurenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.![]()
1-1 by the way.
Mag je zelf doen als je stemt!! Bijvoorbeeld op mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet in de survival game, maar als iemand me erin wil pleuren![]()
Euh, dan gaan de punten naar de persoon met wie jij dus écht helemaal niets hebt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef demins het volgende:
Kan niet APK, ik zou zelf kunnen winnen!!
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, dan gaan de punten naar de persoon met wie jij dus écht helemaal niets hebt?
Voor één keertje!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef demins het volgende:
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!![]()
Das niet fairquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef demins het volgende:
[..]
We mogen op onszelf stemmen!! Pass the word!![]()
Stem maar op mij dan, ik heb mezelf er ook maar ingegooid (tegen beter weten in)quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
En alleen ik, he!!! Niemand anders!![]()
2-3quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:13 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Jij hebt een zeldzaam talent...je lijkt wel een fotograferende lucky lukequote:Op zaterdag 12 november 2005 20:14 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé ik zag net een voorstukje daarvanquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Mijn gestoorde vriendin komt zo bij IdolsVoor wie het ook kijkt, ze zingt "Toveren" van Herman van Veen
(ik ben zoveel mogelijk uit beeld gebleven als ze werd geinterviewd dus ik hoop zelf niet in beeld te komen)
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Mijn gestoorde vriendin komt zo bij IdolsVoor wie het ook kijkt, ze zingt "Toveren" van Herman van Veen
(ik ben zoveel mogelijk uit beeld gebleven als ze werd geinterviewd dus ik hoop zelf niet in beeld te komen)
Dat kun je toch zelf ook zien......kleurloos typje in domina outfit met blauwe naam boven haar hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.![]()
Stijl rood haarquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef demins het volgende:
Maar voor alle zekerheid, beschrijf jezelf even.![]()
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rustquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef demins het volgende:
Poolen voor Nederland-Italie wel in SC Topic.
Blijf niet heen en weer rennen!
Nou, nou, zo'n kunst is het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt een zeldzaam talent...je lijkt wel een fotograferende lucky luke![]()
Ik denk dat het 1-0 wordtquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef demins het volgende:
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK 1-1
Jappie 1-2
M-en-A 2-1
Anitra 2-3
Isabeau 1-0
Poolen kan tot het eerste fluitsignaal
nee, nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Is het al bekend wat voor film ze krijgen?
Beetje sjaggie, Henk??quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rust![]()
![]()
Ik schreef ook al in het andere topic dat ik gewoon een pleuris hekel heb aan voetbal en overal moet maar voetbal bij betrokken worden, dus daar wordt ik een beetje doodziek van.quote:
Nou, ik ook hoor, liggend op de bank met mn laptoppie op schoot, Idols op tv, pepernoten erbij, mn lieffies om me heen en mijn avond kan niet meer stuk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben zich wel heel gezellig geïnstalleerd voor de film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |