Ik heb Rangers - Ajax gezien. Ibrox ging uit zijn plaat toen Ajaxsupporters You'll never walk alone zongen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liverpool - Glasgow Rangers, ik geloof 3 jaar terug. Beide supportersgroepen zongen "You never walk alone", en ik had het voorrecht daartussen te zitten.
Wat had in godsnaam anders verwacht??quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
En alles is weer helemaal pais en vree in huize weltevree
Een meisje heeft zo haar dromen nodig....quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Wat had in godsnaaqm anders verwacht??![]()
of naar wereldbeker schaatsen op Ned2quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die van voetbal houden kunnen dan wel rustig naar het Nederlands elftal kijken
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was 13, zat in de brugklas en het klasgenootje waar ik toen het meest mee omging was fan van Sparta en ging naar elke wedstrijd. Ben een keer meegegaan en was helemaal onder de indruk van Danny Blind. Vooral zijn benen!
Nou dat was het.![]()
Dream on, babe!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een meisje heeft zo haar dromen nodig....![]()
Menno.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werken
Precies. En weet je nog hoe hoog die stond hierquote:
Zeker de hele avond naar een beker zitten staren!!?? Jij spoort echt niet!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
of naar wereldbeker schaatsen op Ned2
Ik heb helemaal geen voetbalvoorkeur. Geef er niks om.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar ik laat me niet meer uit over voetbal voorkeuren. Ook politieke voorkeuren zijn uit den boze. Voorkeuren voor bewoners moet ik nog aan werken
Ik heb zoveel wedstrijden gezien/gewerkt, maar de gene die me altijd bij blijven was S.Moskou-Feijenoord en de return!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou vertel jij s over je bezochte voetbalwedstrijden!
Let's face it. Voorkeuren mag niet!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na de volgende nominatieronde zal het wel oorlog worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
En alles is weer helemaal pais en vree in huize weltevree
Maar meestal zit er helaas een voetballer aan vast!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen voetbalvoorkeur. Geef er niks om.
Voetballersbenen is weer een andere kwestie............![]()
En nu ligt hij te dromen -onder zijn Mennodekbedje- over een berg poen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
Precies. En weet je nog hoe hoog die stond hier
Je had er al kunnen zijn lummel!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Aaaaaah... die verkrachting van Nothing else matters is weer op de radio. Even naar de afstandsbediening.
vroeger altijd hier in utrecht, net als veel FC Supporters. tegenwoordig niet meer maar denk wel dat dat weer gaat gebeuren. Waren wel net zoveel rellen bij ijshockey als bij voetbal toen ...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik buiten een kinder-ijshockey-film nog nooit zoiets gezien heb.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef demins het volgende:
[..]
Maar meestal zit er helaas een voetballer aan vast!![]()
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat hierboven 4 helden staan in de avatars, maar wel op een heel verschillend gebied
En "Zusje" van Regenworm tel je niet mee?? Nou puh, flauw hoor. Is nie eerlijk. Gemeen. Ik speel niet meer met jou!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat hierboven 4 helden staan in de avatars, maar wel op een heel verschillend gebied
groovy baby?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef versabommie het volgende:
1 = groovy baby!
Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) welquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
En "Zusje" van Regenworm tel je niet mee?? Nou puh, flauw hoor. Is nie eerlijk. Gemeen. Ik speel niet meer met jou!![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef versabommie het volgende:
hoop toch wel overigens dat engeland nog ff snel 2 punten drukt...
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !quote:
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) wel
austin powers....is groovy, baby!quote:
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.![]()
dag schat, veel plezierquote:
En wie is verzonnen dan? Okee, Jack Torrance is verzonnen, maar voor mij is het gewoon Jack Nicholsonquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers....is groovy, baby!
Leuke cap, zo met Rikkert op de achtergrond toekijkendquote:
Prachtig ditquote:
Hier moet ik echt even diep over nadenken...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.![]()
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zettequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hier moet ik echt even diep over nadenken...
Begrijp ik het zo goed:
als iemand iets niet lijkt te weten, moet je hem/haar verder altijd alles uitleggen. Ongeacht het feit of er enige relatie tussen de onderwerpen bestaat.
Zeg ik het zo goed?
Dit was een grapje
![]()
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zette
Ik maakte ook maar een grapje, maar die kwam dus duidelijk niet over. Maakt niet uit.
Zometeen voetbal kijken![]()
3 - 1 ... Italie krijgt aan de klotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
Bij deze 3-2 !quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |