Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) welquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
En "Zusje" van Regenworm tel je niet mee?? Nou puh, flauw hoor. Is nie eerlijk. Gemeen. Ik speel niet meer met jou!![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:27 schreef versabommie het volgende:
hoop toch wel overigens dat engeland nog ff snel 2 punten drukt...
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !quote:
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Kim van Kooten was geweest (zusje) wel
austin powers....is groovy, baby!quote:
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet uit te leggen, hoor. Maar 't is wel aardig van je.![]()
dag schat, veel plezierquote:
En wie is verzonnen dan? Okee, Jack Torrance is verzonnen, maar voor mij is het gewoon Jack Nicholsonquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
austin powers....is groovy, baby!
Leuke cap, zo met Rikkert op de achtergrond toekijkendquote:
Prachtig ditquote:
Hier moet ik echt even diep over nadenken...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.... jij wist ook niet wat MILF was, dus misschien wist je ook niet dat Kim van Kooten in zusje speelt.![]()
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zettequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hier moet ik echt even diep over nadenken...
Begrijp ik het zo goed:
als iemand iets niet lijkt te weten, moet je hem/haar verder altijd alles uitleggen. Ongeacht het feit of er enige relatie tussen de onderwerpen bestaat.
Zeg ik het zo goed?
Dit was een grapje
![]()
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die laatste zin er even bij zette
Ik maakte ook maar een grapje, maar die kwam dus duidelijk niet over. Maakt niet uit.
Zometeen voetbal kijken![]()
3 - 1 ... Italie krijgt aan de klotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
Bij deze 3-2 !quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik toch aan je smiley, gekkerd!
OK voetbal. Wordt er hier wel eens gepooled eik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |