Ik kan mezelf nog wel herinneren dat je een keer wegmoest tijdens een feestje ofzo....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb door haar ook al twee BB liveshows gemistZij was die vriendin die belde of ik kwam en ik ben dus gegaan. (over die begrafenis waar ze mee zat, als íemand zich dat nog herinnert). Ik weet nog niet wat erger was: die huiszoeking of het missen van BB.
Peter kan heel bedreigend overkomen hoor....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wel aandoenlijk(waar ging het eigenlijk over?)
waren er vanmiddag al nu net pas thuis dus hele lange dag gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan was die verjaardag of heel vroeg of heel laat afgelopenWelkom t'r ug waar je hoort en gemist wordt
Ik heb het al eens gezegd en ik meen het nog steeds... Als ik jou hier zo zie rondposten snap ik écht niet dat je ervoor gekozen hebt zo weinig mensen in je leven toe te laten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
pssssssssssst, das ook stiekem de bedoeling![]()
Tja, Hummie heeft dan ook een geweldige zet gedaan met het aanbieden van een filmquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
wat een gezelligheid hier
helemaal offtopic en het gaat gewoon niet over voetbal
hoe stoer
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
waren er vanmiddag al nu net pas thuis dus hele lange dag gehad.
Maar was wel gezellie nog sinterklaas gekeken met de kids daar.
Wat lief dat ik gemist word![]()
Heb jullie ook gemist is hier heel gezellie![]()
![]()
Guess Who dacht ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
welke film kijken ze eik?
ssshhht. Dat is de truc juist! Verpest het nu niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
wat een gezelligheid hier
helemaal offtopic en het gaat gewoon niet over voetbal
hoe stoer
Ligt geloof ik allemaal wat ingewikkeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het al eens gezegd en ik meen het nog steeds... Als ik jou hier zo zie rondposten snap ik écht niet dat je ervoor gekozen hebt zo weinig mensen in je leven toe te laten.
Je hebt mailquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh super! Mijn emailadres is: isabeau@fok.nl![]()
Dat iemand dit een mooie vrouw kan vinden... Ik had gedacht dat ik me nergens meer over verbaasde, maar ze schijnt nog een soort ideaalmodel te zijn voor sommige meisjes hier (kwa uiterlijk).quote:
Je mist niet veel hoor, of je moet het gelachbalk van ChanKWAL missen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:18 schreef MissX het volgende:
ik heb de streams niet eens aan, lees gewoon hier mee
Ja schrok me rot toen ik het geluid aan deed. Gelijk Chantal met haar gna gna gna door de huiskamer heen. was vergeten dat mijn zoon met de volume knop had gespeeldquote:
Volgens mij heb ik haar wel is op een meeting in Utrecht in het park gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:ik was wat aan het rondzoeken naar foto's van Wousje (ze is bij fokmeetings geweest), maar kan ze zo snel niet vinden. Staan wel op m'n andere pc. Momentje.
Baileys on ice...yummie...kdoe met je mee..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wat doe ik....
Glaasje cola of neutje baileys?
twijfels twijfels twijfels
Nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Wup het volgende:
hebben ze in een andere BB wel eens een film gekeken?
ik vind het nogal streamers wegjagen
Ah Djoj je wint wel een x watquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Lekker dan, ik win ook nooit wat...fok altijd fout..![]()
![]()
Proost dan maar...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Djoj het volgende:
[..]
Baileys on ice...yummie...kdoe met je mee..![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah Djoj je wint wel een x wat![]()
* aai over de bol geeft
Geloof me ik was net helemaal niet blijquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap nooit dat mensen blij kunnen zijn om scores in oefenvoetbal
Guess Who, komedie iigquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Djoj het volgende:
Iemand al enig idee wat voor film het is??
Schijnt toch ook wel een beetje emo te zijn, zag dat Lieske moeite had haar tranen te bedwingen...
Hoe menno een huis werd uigepest.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Djoj het volgende:
Iemand al enig idee wat voor film het is??
Schijnt toch ook wel een beetje emo te zijn, zag dat Lieske moeite had haar tranen te bedwingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |