haha ja iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is best maf om te kijken naar een groep mensen die tv kijken![]()
Maar dat mag denk ik weer niet ivm de rechten van de film enzo, daarom kan je via de Talpa livestream nooit een film meekijken als ie uitgezonden wordquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
iddIk had het wel leuk gevonden als een camera op de film gericht stond
ik gebruik het als richtlijn, dus een film die meer dan een 7 haalt zal best te pruimen zijn, en een film met een 5 of lager niet de moeite waardquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou de cijfers van IMDB helemaal niet aan. Heel vaak ben ik het er totaal niet mee eens.
uhhh....neequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Ja mag ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook 4 - 2 voor NL worden?
Daar is ie ook op gebaseerdquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef demins het volgende:
Die film lijkt me gewoon een remake van Guess who's coming to dinner. Als ik me goed herinner met Sidney Poitier. Dat is een klassieker!!!!!!
gompie, bestaat dat nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Waar is van der Sar eigenlijk?quote:
zie het net in het reclameblok van sbs.....brrrrrrrrrrrquote:
Maar ondertussen heb je lekker de tijd om een goed lopende nederlandse zin te bedenken, toch??quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
Film duurt niet zolang meer en dan is alles weer back2normalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |